Web Analytics Made Easy - Statcounter

حوادث رکنا: چند شب قبل بود که چند ادمین اینستاگرامی با حضور در رستوران زوفا به ایجاد درگیری پرداختند تا شاید بتوانند چهره این رستوران را خراب کنند.

نکته جالب در این میان اینکه این افراد مبالغی را از سوی رقیبان رستوران مذکور برای تخریب این رستوران دریافت کرده بودند تا هم پول خوبی به جیب بزنند و هم انتقام خود را از این رستوران که به آن‌ها تبلیغات یا درواقع همان باج را نداده بودند بگیرند!

از طرف دیگر این پیج‌های اینستاگرامی با فحاشی در فضای مجازی و توهین و تهمت نسبت به رستوران مذکور صد ایجاد جو داشتند که البته تا به امروز در این امر ناموفق بوده‌اند و نتوانستند به اهداف خود دست یابند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس‌ازاین اما اکنون ادمین‌های اینستاگرامی تهدید کرده‌اند که اگر رستوران زوفا به آن‌ها حق حساب پرداخت نکند به‌صورت ناشناس به رستوران آمده و داخل غذای سفارش داده‌شده شی خارجی یا مو می‌اندازند تا آبروی رستوران را ببرند! حال باید از نهادهای امنیتی خواست تا با ورود به موضوع فوق جلوی باج‌گیری این دست افراد را بگیرند تا امنیت روانی شهر و شهروندان با رفتارهای بچگانه و باج‌خواهی چند ادمین اینستاگرامی به این شکل به خطر نیفتد.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

رشت 20

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

خودکشی خونین پسر تهرانی جلوی چشمان دختری که او را نمی خواستم / ظهر امروز رخ داد رئیس جمهوری که همسرش را کتک می زد+ تصاویر شوهر بی غیرتم از 3 مرد 700 هزار تومان گرفت و من را به باغ لواسان فرستاد ! مرد تنوع طلب زندگی همسر و فرزندش را تباه کرد / نوزادی که قربانی بیماری ایدز شد معلم شوهردار دانش آموز پسر 15 ساله را به اتاق خواب خود کشاند+عکس گفتگو با معلمی که اجازه داد بچه‌ها روز بعد از شب یلدا در کلاس بخوابند!+فیلم شهرام به دختر خودش هم رحم نکرد/ شیشه با او کاری کرد که به خلوت دخترش برود مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا این مادر جوان با عکس های ناجورش پول در می آورد / پلیس فاش کرد +عکس کمک کنید این مادر زنده بماند این دختر زیبا دیگر زنده نیست! + تصاویری تلخ که آدم ها را ویران می کند این3 شبح تاریکی در آبادان وحشت آفرینی می کردند این 5 وکیل معروف با دختر 18 ساله چه کردند؟! + عکس چهره باز مرد مشهدی همسر برادرش را به خاطر بدحجابی به گلوله بست+ تصاویر بلای شوم سعید 21 ساله بر سر نامادری جوان / در جنت آباد رخ داد + عکس و جزییات

منبع: رکنا

کلیدواژه: فضای مجازی اخبار حوادث رستوران درگیری ساعت سایه یک رستوران عکس فیلم قتل اعدام زندگی مرد خودکشی جرم زندان صبح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۸۳۹۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| اولین پست اینستاگرامی سعید آقاخانی بعد از اتمام نون‌خ

آفتاب‌‌نیوز :

اولین پست اینستاگرامی سعید آقاخانی را بعد از اتمام سریال «نون‌خ» در ادامه مشاهده می‌کنید. شب گذشته فصل چنجم سریال «نون‌خ» به کارگردانی سعید آقاخانی به اتمام رسید؛ وی به تازگی تصویری از خودش را در اینستاگرام منتشر کرد.

منبع: سایت برترینها

دیگر خبرها

  • دست‌درازی به دختر خردسال توسط پدر | مادر با مفتول شوهرش را کشت!
  • (تصاویر) تلاش کشتی‌گیران غول پیکر برای درآوردن گریه نوزادان
  • عکس| اولین پست اینستاگرامی سعید آقاخانی بعد از اتمام نون‌خ
  • شغل پاره‌وقت و پُردرآمدی که در ایران مُد شده
  • قتل دختر اصفهانی مبتلا به اتیسم به دست مادرش
  • راز قتل دختربچه ۱۱ ساله اصفهانی فاش شد
  • دفاع جوان کاشمری از ۳ دختر نوجوان در مقابل اراذل‌واوباش
  • اصفهان برترین استان در استعدادیابی کشتی
  • ضربه چاقو به جوان کاشمری به دلیل حمایت از چند دختر در برابر ۳ مزاحم
  • اولین گفت و گو با پاکبانی که بابت حمله ایران به اسرائیل معروف شد | آرزوی چند ساله ام بود که ... + فیلم