Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: مرد کانادایی با دندان عقلش یک حلقه ازدواج ساخت و از نامزدش خواستگاری کرد.

به‌گزارش اسپوتنیک، این حلقه عجیب ازدواج در شبکه‌های اجتماعی طرفداران زیادی پیدا کرده‌است.

داستان از این قرار است که مرد کانادایی با حلقه‌ای از دوست دخترش خواستگاری کرد که به جای نگین، دندان عقل داماد در آن به‌کار رفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

خودکشی خونین پسر تهرانی جلوی چشمان دختری که او را نمی خواستم / ظهر امروز رخ داد رئیس جمهوری که همسرش را کتک می زد+ تصاویر شوهر بی غیرتم از 3 مرد 700 هزار تومان گرفت و من را به باغ لواسان فرستاد ! مرد تنوع طلب زندگی همسر و فرزندش را تباه کرد / نوزادی که قربانی بیماری ایدز شد معلم شوهردار دانش آموز پسر 15 ساله را به اتاق خواب خود کشاند+عکس گفتگو با معلمی که اجازه داد بچه‌ها روز بعد از شب یلدا در کلاس بخوابند!+فیلم شهرام به دختر خودش هم رحم نکرد/ شیشه با او کاری کرد که به خلوت دخترش برود مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا این مادر جوان با عکس های ناجورش پول در می آورد / پلیس فاش کرد +عکس کمک کنید این مادر زنده بماند بلای شوم سعید 21 ساله بر سر نامادری جوان / در جنت آباد رخ داد + عکس و جزییات مرد مشهدی همسر برادرش را به خاطر بدحجابی به گلوله بست+ تصاویر این3 شبح تاریکی در آبادان وحشت آفرینی می کردند دزدی خنده دار دزد گلستانی از بانک + جزییات فقر زن و شوهر فاجعه خونین به بار آورد+عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: دندان ازدواج عکس خواستگاری مرد کانادایی همسرش عکس فیلم قتل خودکشی مرد اعدام سرقت من جرم زندان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۸۴۳۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سلفی گلزار و همسرش؛ بالاخره از عروس خانم رونمایی شد! | تصویر

محمدرضا گلزار که مدتی ازدواج کرده و تمام تلاشش را برای دیده نشدن همسرش کرده بود بالاخره با انتشار تصویری در کنار او کنجکاوی ها را از بین برد.

دیگر خبرها