Web Analytics Made Easy - Statcounter

اعضای کمیته فنی استقلال از آمدن جپاروف استقبال می کنند.

طرفداری- مجید نامجومطلق درباره اینکه به عنوان عضو کمیته فنی باشگاه استقلال موافق حضور سرور جپاروف در استقلال است یا نه، اظهار داشت:

اجازه بدهید فارغ از اینکه کمیته فنی باشگاه استقلال صحبت کنم، چون حرف‌های اعضای کمیته محرمانه است. به عنوان پیشکسوت استقلال باید بگویم، عملکرد جپاروف در فصل گذشته بسیار خوب بود و به روند رو به رشد استقلال از زمان حضور وینفرد شفر کمک کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش تسنیم، عضو کمیته فنی باشگاه استقلال افزود:

استقلال در پست جپاروف، نیاز به بازیکنی دارد که مدیریت بازی را برعهده داشته باشد. این تیم نیاز به بازیکنانی چون مجتبی جباری یا سرور جپاروف دارد. اگر جپاروف همانند فصل گذشته باشد، به درد استقلال می‌خورد. در حال حاضر، وضعیت جپاروف را نمی‌دانیم و باید دید شرایط بدنی او به چه صورت است. بازیکنی با خصوصیات جپاروف به درد استقلال می‌خورد.

هافبک پیشین تیم ملی در خصوص اینکه آیا باید از تیم ملی فوتبال در جام ملت‌های آسیا انتظار قهرمانی داشت، گفت:

اینکه تیم ملی و کارلوس کی‌روش را تحت فشار بگذاریم که حتما قهرمان شوند، از نظر حرفه‌ای کار درستی نیست، اما انتظار مردم چیز دیگری است. کی‌روش 7،8 سال با هزینه بسیار سنگین در ایران حضور دارد و مردم انتظار دارند که یک جام برای فوتبال ایران به ارمغان بیاورد. البته نباید فراموش کرد که ژاپن، کره‌جنوبی، استرالیا و عربستان تیم‌های مدعی هستند.

نامجومطلق در واکنش به اظهارات کارلوس کی‌روش مبنی بر اینکه حضور در نیمه‌نهایی جام ملت‌های آسیا رؤیای ایران است، گفت:

پیش از این با مربیان ایرانی به این مرحله رسیده‌ایم. پس از جام جهانی 1986، برخی بازیکنان رفتند و شماری از بازیکنان جوان زمان مرحوم دهداری به تیم ملی آمدند. در بدترین شرایط و زمانی که جنگ بود، تیم ملی آن مقطع که خودم نیز در آن حضور داشتم، سوم آسیا شد. نمی‌دانم منظور کی‌روش از این حرف‌ها چیست، شاید خواسته سطح انتظارات را پایین بیاورد یا فرار رو به جلو کند. پس از 7،8 سال هزینه‌هایی که شده، مردم انتظار یک جام از کی‌روش را دارند. ما با مربیان ایرانی از جمله دهداری و مایلی‌کهن سوم آسیا شدیم، حتی قبل‌تر نیز قهرمانی آسیا را بدست آوردیم و اکنون باید تفاوتی باشد!

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۸۴۵۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طلسم مدافع استقلال بالاخره می‌شکند! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، از آخرین حضور مدافع برزیلی در ترکیب استقلال، مدت زمان زیادی می‌گذرد. رافائل سیلوا پس از حضور ثابت در ترکیب تیمش مقابل هوادار، در پنج بازی گذشته هیچ فرصتی برای حضور در میدان را به دست نیاورده که علت اصلی این موضوع، مصدومیت این بازیکن بوده است.

سیلوا که زمستان امسال و پس از توافق با استقلال از شکایت میلیاردی خود گذشت و به تیم سابقش بازگشت، از زمان حضور در ترکیب تیم، مفید و مثمر ثمر ظاهر شد ولی مصدومیتی که در بدترین زمان ممکن به سراغ اول آمد، مدافع برزیلی را خانه نشین کرد.

نام این بازیکن سرانجام در دیدار برابر ذوب آهن وارد لیست تیم شد و او روی نیمکت حضور داشت ولی فرصتی برای حضور در میدان را به دست نیاورد که ممکن است در بازی هفته بعد، اتفاقات برای او به شکل دیگری رقم بخورد.

با توجه به اینکه هم روزبه چشمی و هم صالح حردانی بازی با فولاد را از دست داده‌اند، سیلوا می‌تواند یکی از گزینه‌های حضور در ترکیب اصلی باشد. باید دید که نکونام از میان او و آرمین سهرابیان، کدام بازیکن را از ابتدا به میدان خواهد فرستاد.

دیگر خبرها

  • طلسم مدافع استقلال بالاخره می‌شکند! (عکس)
  • تاریخ دقیق صدور مجوز حرفه‌ای باشگاه‌ها مشخص شد
  • محرومیت سنگین در انتظار هافبک استقلال
  • استقلال و پرسپولیس در انتظار الهلال و السد و رونالدو!
  • بازیکنان استقلال و ذوب‌آهن به کمیته انضباطی فراخوانده شدند
  • احضار دو بازیکن استقلال و ذوب‌آهن به کمیته انضباطی
  • دو بازیکن استقلال و ذوب آهن به کمیته انضباطی فراخوانده شدند
  • فرار 60 متری و شلیک به قلب استقلال!
  • گل مجید علیاری به استقلال (استقلال 0-1 ذوب آهن)
  • کمک ۱۱ هزار میلیارد تومانی مردم به مراکز نیکوکاری در سال گذشته