Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-07@05:24:08 GMT

معرفی بدترین فیلم‌های سال

تاریخ انتشار: ۳ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۸۵۱۰۸

معرفی بدترین فیلم‌های سال

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، در لیستی که هالیوود ریپورتر با عنوان بدترین فیلم‌های سال 2018 معرفی کرده نام دو فیلم سینمایی که مطمئناً قبل از اکرانشان پیش‌بینی‌های متفاوت‌تری نسبت به آن‌ها وجود داشت به چشم می‌خورد که می‌تواند انتخابشان در این لیست تا حدی شوکه کننده باشد.

دهمین فیلم این لیست جدیدترین اثر سینمای لوکا گوادانینو با نام «ساسپیریا» است که یک بازسازی از اثر داریو آرجنتو با همین نام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«ساسپیریا» که در جشنواره فیلم ونیز اولین نمایش خود را تجربه کرد با انتقاد شدید منتقدان مواجه شد. لوکا گوادانینو سال گذشته فیلم «مرا با نام خودت صدا بزن» را اکران کرد که به اعتقاد بسیاری از منتقدان بهترین فیلم سال 2017 بود.

همچنین فیلم سینمایی «چین‌خوردگی زمان» جدیدترین اثر سینمایی آوا دوورنی کارگردان فیلم تحسین شده «سلما» نهمین فیلم این لیست است. این فیلم که اقتباسی از یک رمان است با سرمایه‌گذاری دیزنی ساخته شده و از فیلم‌های شکست خورده امسال است.

یکی دیگر از نکات جالب این لیست وجود فیلم سینمایی «ونوم» است که جزو پرفروش‌ترین فیلم‌های سال بوده و از نظر منتقدان هالیوود ریپورتر جزو ده فیلم ضعیف امسال است.

بدترین فیلم‌های سال 2018 به انتخاب هالیوود ریپورتر به شرح زیر است:

1- گاتی (Gotti)

2- رابین هود (Robin Hood)

3- پنجاه طیف آزادی (Fifty Shades Freed)

4- خود زندگی (Life Itself)

5- ونوم (Venom)

6- فندق‌شکن و عوالم چهارگانه (The Nutcracker and the Four Realms)

7- سلاطین (Kings)

8- ۷ روز در انتبه (Entebbe)

9- چین‌خوردگی زمان (A Wrinkle In Time)

10- سوسپیریا (Suspiria)

خبرنگار: علی ناصری

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جشنواره فیلم ونیز چین سرمایه فرهنگ و هنر هالیوود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۸۵۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرارداد سرگروهی «تگزاس ۳» و «عطرآلود» ثبت شد

به گزارش خبرگزاری مهر، پنجمین جلسه شورای صنفی نمایش روز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت در خانه سینما برگزار شد که شورا بعد از بررسی درخواست ها و موارد مطرح شده، قرارداد ۲ فیلم را ثبت کرد.

به این ترتیب قرارداد فیلم سینمایی «تگزاس۳» به کارگردانی مسعود اطیابی و تهیه کنندگی ابراهیم عامریان به سرگروهی پردیس سینمایی هویزه مشهد (پخش این فیلم بر عهده تهیه کننده اثر است) به ثبت رسید. همچنین فیلم سینمایی «عطرآلود» به کارگردانی هادی مقدم دوست و تهیه کنندگی یوسف منصوری با پخش «بهمن سبز» به سرگروهی پردیس سینمایی هنرشهر آفتاب شیراز بعد از فیلم «تاوان» اکران خواهد شد.

مقرر شد اکران فیلم سینمایی «تگزاس ۳» از ۲ خرداد در سینماهای سراسر کشور آغاز شود.

کد خبر 6097306 آروین موذن زاده

دیگر خبرها

  • نبرد لیست‌ها در تهران
  • فیلمبرداری «دست خدا» آغاز شد/ روایتی سینمایی از تصمیم زن عروسک‌فروش
  • بدترین اتفاق برای پرسپولیس در آستانه بازی حساس با نساجی
  • بدترین اتفاق برای پرسپولیس در آستانه بازی با نساجی
  • «تگزاس ۳» به سینما می‌آید
  • قرارداد سرگروهی «تگزاس ۳» و «عطرآلود» ثبت شد
  • مست عشق، ماجرای یک تابوشکنی در سینما
  • بدترین خبر برای بایرن مونیخ در آستانه بازی با رئال مادرید؛ رافائل گریرو مصدوم شد! + عکس
  • «هفت» دوباره روی آنتن
  • مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا: اسرائیل خاورمیانه را دچار بدترین چرخه خشونت کرده است/ تلاش‌ها برای راه حل دو دولتی باید افزایش یابد