Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدرضا پورمعین، دبیر انجمن خادمان قرآن، در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا در مورد آخرین وضعیت همایش تجلیل از خادمان قرآن که امسال نیز سرنوشت نامعلومی پیدا کرده است، گفت: براساس آخرین تصمیمی که اتخاذ شده است، این مراسم دوشنبه، 29 بهمن‌ماه سال جاری برگزار می‌شود.
وی با اشاره به اینکه حضور نداشتن رئیس جمهور در این مراسم تقریباً قطعی شده است، از حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خبر داد و افزود: همایش تجلیل از خادمان قرآن کریم همزمان با برگزاری مجمع خادمان قرآن در تهران برپا خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پورمعین در پاسخ به این سوال که این زمان قطعی خواهد بود یا احتمال تغییر آن نیز وجود دارد؟ اظهار کرد: امیدوار هستیم این مراسم در تاریخی که اعلام شده است، برپا شود.
دبیر انجمن خادمان قرآن در پاسخ به این سوال که اگر قرار بود این مراسم بدون حضور رئیس‌جمهور برگزار شود، چرا در تاریخی زودتر برگزار نشد؟ گفت: نظرات در مورد برگزاری این همایش با حضور رئیس‌جمهور متفاوت است. شخصاً به عنوان دبیر انجمن اعتقاد دارم که همایش باید با حضور رئیس‌جمهور برگزار شود، اما در هر حال که شرایط حضور فراهم نیست، از حضور وزیر بهره‌مند خواهیم شد.
بر اساس گزارش ایکنا، پیش از این، زمان‌های دیگری برای برگزاری این همایش اعلام شده بود که هر بار بنا به دلیل عدم حضور رئیس‌جمهور در مراسم به تعویق افتاده بود.
همایش تجلیل از خادمان قرآن کریم از بیست و پنج سال قبل یعنی از دومین دوره نمایشگاه قرآن که به سال ۱۳۷۲ بازمی‌گردد، کلید زده شد و از آن سال به بعد، هر سال همزمان با برپایی نمایشگاه قرآن کریم، طی مراسمی با حضور رئیس جمهور از خادمان قرآنی کشورمان در عرصه‌های مختلف تجلیل می‌شود.
برگزاری این همایش اما در سال‌های اخیر به برنامه کاری رئیس‌جمهور گره زده شد و به دلیل عدم حضور رئیس جمهور در این مراسم در ماه رمضان، جابجایی‌های زمانی متعددی را به خود دید.
در حالی که با تغییرات در وزارت ارشاد و معاونت قرآن و عترت این وزارتخانه، انتظار می‌رفت تا بار دیگر شاهد برگزاری این همایش در نمایشگاه قرآن و ماه مبارک رمضان باشیم، اما این انتظار چندان طولانی نشد؛ چراکه زمان همایش در این دوره نیز دچار جابجایی شد.

انتهای پیام 

منبع: ایکنا

کلیدواژه: همایش خادمان قرآن ایکنا قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۸۵۳۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم تجلیل از معلمان نمونه شهرستان میرجاوه

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان،مراسم تجلیل از معلمان نمونه شهرستان میرجاوه با حضور منتخب مردم شهرستان‌های خاش و میرجاوه و تفتان در مجلس شورای اسلامی و مهندس جمشیدزهی فرماندار میرجاوه و اعضای شواری تامین و اداری شهرستان و جمعی از فرهنگیان شهرستان در سالن ورزشی آموزش و پرورش برگزار گردید.
براهویی مدیر آموزش و پرورش میرجاوه در این آیین ضمن گرامیداشت هفته مقام شامخ معلم اظهار داشت: قطعا نقطه پیشرفت کشور، آموزش و پرورش است چراکه این نهاد تربیتی و آموزشی زمینه پیشرفت کشور را فراهم می‌کند و شما معلمان و مدیران نیز در این زمینه نقش بسزایی دارید؛ و افزود امسال در این مراسم از ۳۴ معلم و مدیر و مربی پرورشی تجلیل بعمل آمد.
مهدی جمشیدزهی فرماندار میرجاوه در جمع دانش آموزان و معلمان با تبریک روز معلم و گرامی داشت یاد و خاطره شهید استاد مرتضی مطهری به بیان اهمیت نقش و جایگاه تعلیم و تربیت در جامعه پرداخت.
رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان میرجاوه با اشاره به اینکه معلمان در جامعه ما نقش مهمی در تربیت دانش آموزان دارند و باید همواره با جدیت در انجام این رسالت خطیر نقش آفرین باشند. گفت: هدف معلمان در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تربیت نسل‌ها و پرورش انسان‌هایی در تراز انقلاب اسلامی است.
کرد منتخب مردم در شهرستان‌های خاش، میرجاوه و تفتان در مجلس شورای اسلامی نیز اظهار داشت: برای رفع درصد بالایی از مشکلات معلمان، باید باور به جایگاه والای معلم را در بین مسؤولان عالی رتبه و دولت نهادینه کنیم.
در پایان این مراسم با حضور منتخب مردم در مجلس شورای اسلامی و فرماندار و جمعی از مسئولین از معلمان، مربیان پرورشی و مدیران نمونه در سطح شهرستان تجلیل بعمل آمد.

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم «آگاه زمان»
  • برگزاری مراسم تجلیل از معلمان نمونه شهرستان میرجاوه
  • تجلیل از طلاب ممتاز و نمونه استان یزد
  • پایان انتظار 6 ساله قهرمانان پرورش‌اندام
  • دعوت ۱۲۴ مدال آور فدراسیون بدنسازی به مراسم تجلیل از قهرمانان
  • برگزاری آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن
  • پایان همایش ملی هویت اصلی زنان در آئینه قرآن و حدیث با معرفی مقالات برتر در گرگان
  • تدارک برگزاری هفته فرهنگی شهرستان زرندیه
  • تغییر نام باشگاه استقلال از مسیر قانونی ممکن است/ تجلیل از مدال‌آوران ایرانی با حضور رئیس جمهور
  • تجلیل از مدال آوران سال ۱۴۰۲ ورزش با حضور رئیس جمهور