Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از گذشت ماه‌ها از انتشار اخبار و شایعات درباره‌ جیپ گلادیاتور، این خودرو قدرتمند در نمایشگاه خودرو لس آنجلس با کلی سر و صدا و حواشی معرفی شد. برخی از رسانه‌ها جیپ گلادیاتور را به عنوان بهترین خودرو نمایشگاه امسال معرفی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این خودرو قدرتمند با موتور بنزینی 3.5 لیتری همراه با 6 سیلندر، نیروی 285 اسب بخار را تولید می‌کند؛ این نیرو توسط جعبه دنده 6 سرعته دستی به چهار چرخ هدایت می‌شود تا گلادیاتور بتواند در شرایط مختلف جوی و جاده‌ای به راه خود ادامه دهد. شرکت جیپ، گلادیاتور را قدرتمند‌ترین پیکاپ سایز متوسط در تاریخ معرفی کرده که این خود از اعتقاد این شرکت به توانایی‌های بالای اتومبیل خود خبر می‌دهد.

اما طرفداران این پیکاپ مدت زیادی را برای معرفی این محصول به انتظار نشستند و حالا خبر خوش برای آنان این است که سیستم ثبت سفارش گلادیاتور با امکانات زیاد در سایت شرکت جیپ فعال شده است. این سیستم به روش معمول در دنیای مارکتینگ خوردو، شامل مدل‌های مختلف این خودرو است که با انتخاب بسته‌ها و آپشن‌های مختلف توسط شما کامل می‌شود و در نهایت تصویر محصولی که شما ساخته‌اید با قیمت آن مشخص می‌گردد. در واقع این یک ابزار عالی است که اجازه می‌دهد شما گلادیاتور رویایی خود را بسازید. البته این سیستم هنوز کامل نشده؛ برای مثال هنوز قیمت‌ها ثبت نشدند و در حال حاضر خریدار قادر به تماشای امکانات جانبی نخواهد بود.

در این سیستم شما قادر خواهید بود با انتخاب یا حذف هر مورد، تغییرات رخ داده در ظاهر خودرو را مشاهده کرده تا در نهایت، هم از نظر فنی و هم ظاهری به گلادیاتور مورد علاقه خود دست پیدا کنید. همانطور که می‌دانید مدل‌های پایه گلادیاتور شامل sport ،sport S ،Overland و Rubicon است که هر کدام ویژگی‌ها و بسته‌هایی مخصوص به خود دارند.

گاهی اوقات شرکت جیپ در این سیستم مشتریان را مجبور به خرید اقلامی غیرضروری می‌کند، به‌ طور مثال دوربین مخصوص ورزشی (دوربینی که برای تصویربرداری از مناظر و حرکات هیجان‌انگیز مانند آف-رود در جلو خودرو نصب می‌شود) به همراه بسته کامل نورپردازی LED در یک پکیج قرار گرفته‌اند و خریدار برای داشتن دوربین باید به ناچار هزینه LED ها را نیز بپردازد.

این سیستم ابتدا خریدار را به انتخاب مدل پایه مورد نظر هدایت می‌کند، در ادامه آپشن‌های موجود در بخش موتور به نمایش درمی‌آید، در بخش بعدی بسته‌های مختلفی مانند سیستم گرمایشی پیشرفته یا امکانات امنیتی قابل انتخاب هستند، در ادامه بخش‌ خارجی که به رنگ بدنه، امکانات مختلف سقف و بارکش اختصاص می‌یابد و در آخر هم امکانات داخلی خودرو مانند نوع تودوزی و اندازه صفحه لمسی سیستم هوشمند و ... به نمایش درمی‌آید.

بیشتر بخوانید: هیولای جاده‌ها؛ طرح مفهومی Exy Monster X را ببینید +تصاویر

انتهای پیام/

سیستم پیش‌فروش جیپ گلادیاتور با امکانات فراوان راه اندازی شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فناوری فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۸۵۷۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز فروش فوق العاده و پیش فروش محصولات سایپا+جدول

فروش فوق العاده و پیش فروش محصولات سایپا ویژه ثبت نامی های سامانه یکپارچه آغاز شد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سایپا اعلام کرد: پیرو اعلام نتایج در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو به اطلاع نمایندگیها و متقاضیان حائز شرایطی که در طرح عادی سامانه مذکور در سال گذشته نسبت به ثبت نام اولیه خودرو ساینا اس با استاندارد 85 گانه، شاهین G، شاهین با گیربکس اتوماتیک، کوییک GX و کوییک GXR اقدام نموده در تاریخ 1403/02/11پیامک به آنها ارسال شده میرساند، امکان واریز وجه خودرو و ثبت نام مطابق شرایط ذیل فراهم شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • قطع سهمیه خودرویی «مادران» و «فرسوده‌ها»؟
  • آغاز فروش فوق العاده و پیش فروش محصولات سایپا+جدول
  • نخستین گواهینامه تایید نوع و تطابق تولید خودرو در قزوین صادر شد
  • آپشن جدید خودرو‌های آمریکا
  • نکات کلیدی برای خرید و فروش ملک در ستارخان
  • آمریکا با هواپیمای آخرالزمانی آماده جنگ احتمالی هسته‌ای می‌شود
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر| تراکتور به دنبال انتقام از استقلال/ نبرد گلادیاتور‌های پرسپولیس و سپاهان در ال‌کلاسیکوی ایران
  • سیستم‌های صوتی XTRIM VX | تجربه حضور در یک کنسرت اختصاصی
  • روایت معلمی با عشق و ایثار فراوان
  • پس از انتقادات فراوان: وی‌اِی‌آر در سوئد اجرا نمی‌شود!