Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-25@15:38:43 GMT

دستگیری باند جاعلان چک پول در آستارا

تاریخ انتشار: ۳ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۸۵۹۵۴

دستگیری باند جاعلان چک پول در آستارا

به گزارش خبرگزاری برنا گیلان ؛ سرهنگ "رحیم شعبانی" در تشریح این خبر گفت: برابر اطلاع واصله مبنی بر تردد خودروئی سواری مشکوک، در یکی از روستاهای شهرستان آستارا، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با استفاده از شگردهای پلیسی و با رعایت موازین قانونی خودروی مشکوک را متوقف و در بازرسی از خودروی پراید تعداد 62 قطعه چک پول پانصد هزارریالی جعلی به همراه یک تیغه قمه کشف و ضبط کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام انتظامی با اشاره به دستگیری دو متهم 30 و 35 ساله تصریح کرد: در بازجوئی بعمل آمده از متهمین اظهار داشتند پولهای جعلی را از افرادی در یکی از استان‌های مرزی تحویل گرفته و قصد تبدیل آنها به پول نقد را داشتند.

رئیس پلیس آگاهی استان با بیان اینکه متهمین پس از تشکیل پرونده مقدماتی به مقام قضائی معرفی و از آن طریق روانه زندان شدند؛ خاطرنشان‌کرد: پیگیری‌های لازم برای دستگیری سایر همدستان متهمان در دستور کار پلیس قرار دارد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پلیس آگاهی چک پول رئیس پلیس زندان کشف و ضبط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۸۵۹۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری باند حفاران غیرمجاز حریم قلعه تاریخی هزاره اول پیش از میلاد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از آذربایجان‌غربی، بهروز محبی با اعلام این مطلب اظهار کرد: پس از دریافت گزارشی مبنی بر انجام حفاری در دره شهدا ارومیه موضوع به صورت نامحسوس و شبانه‌روزی توسط تیم‌های اطلاعاتی یگان حفاظت میراث‌فرهنگی استان مورد رصد قرار گرفت.
سرپرست یگان حفاظت اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان‌غربی افزود: در نهایت طی هماهنگی با اطلاعات و عملیات سپاه پاسداران به‌ دلیل امنیتی بودن منطقه و نیز هماهنگی با نیروی انتظامی منطقه در یک عملیات منسجم حفاران حین متواری شدن از محل حفاری دستگیر شدند.
او گفت: در بررسی‌های به‌عمل آمده حفاران دارای سوابق قبلی تخریب آثار بودند و این گروه حفاری با تجهیزات بسیار پیشرفته اقدام به کاوش و جست‌وجوی آثار تاریخی و فرهنگی می‌کردند که در بررسی خودروی حفاران تعداد ۱۵ عدد مواد منفجره دست‌ساز بسیار پرقدرت کشف شد.
محبی تصریح کرد: در دره تاریخی نژ نیز انفجارهای بسیار بزرگی برای کشف آثار تاریخی توسط متهمان صورت گرفته که موجب تخریب گسترده شده است، همچنین تعداد زیادی آلات و ادوات حفاری غیرمجاز اعم از موتور برق، بیل وکلنک، بتن‎کن و دریل و ... کشف و ضبط شد.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899566

دیگر خبرها

  • دستگیری باند حفاران غیرمجاز حریم قلعه تاریخی هزاره اول پیش از میلاد
  • قدردانی بانوان آستارایی از عوامل پلیس در اجرای طرح نور
  • جزییات دستگیری اعضای باند جعل مدرک تحصیلی در ٣ شهرستان کرمان
  • (تصاویر) دستگیری سارقین و انهدام چندین باند زورگیری
  • دستگیری ۷۴ زورگیر عنف در قالب ۲۱ باند
  • اعضای باند جعل مدارک تحصیلی دستگیر شدند
  • دستگيري جاعلان مدراک در کرمان
  • جاعلان مدارک تحصیلی در کرمان دستگیر شدند
  • دستگیری باند سرقت از کتابخانه‌ها!
  • دستگیری دزدان جادوگر با شلیک گلوله!