Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، فتح‌الله حقیقی شامگاه یکشنبه در نشست هم‌اندیشی احزاب استان زنجان با تاکید بر اینکه تشکیل هیئت اندیشه‌ورز از احزاب مختلف، یکی از ضروریات در برهه کنونی به‌شمار می‌رود، افزود: امروز زمان حرف زدن به اتمام رسیده و انتظار عموم این است که عمل‌گرایی جای خود را به شعار بدهد، به همین خاطر برای برون‌رفت از مشکلات ریز و درشت، باید به دنبال راهکار عملی باشیم، نه مقصرانی که این مشکلات را به وجود آورده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه پیشرفت در کارها و قرار گرفتن در مسیر توسعه زمانی محقق می‌شود که به جای انتقاد صرف، ارائه راهکار نیز چاشنی انتقادهای سازنده باشد، تصریح کرد: امروز همه ما وظیفه داریم انضباط کلامی را رعایت کنیم و این می‌طلبد قبل از اینکه بخواهیم صحبت کنیم، ابتدا در مورد حرف‌های‌مان خوب فکر کنیم تا حرف‌ها ما توسط بیگانگان و آن‌طور که خودشان می‌خواهند، به غلط تحلیل نشود.

استاندار زنجان با یادآوری اینکه در برهه کنونی، مقوله اعتماد عمومی مهم‌ترین و ارزشمندترین چیزی است که هر جامعه‌ای نیاز به آن دارد، ادامه داد: نباید اجازه دهیم این اعتماد که باعث شده است همراهی مردم با نظام مقدس جمهوری اسلامی را رقم بزند، با بدقولی‌ها خدشه‌دار شود؛ چرا که این بدقولی‌ها و وعده‌های غیرعملی باعث خواهد شد که بدخواهان از آن به نفع خود بهره‌برداری کنند.

حقیقی با تاکید بر اینکه نیاز امروز به اتحاد، بیش از ادوار گذشته است، اظهار کرد: اگر این اتحاد وجود نداشته و یا کمرنگ شود، درون جامعه رنگ آرامش به خود نخواهد دید و همین موضوع، زمینه را برای سوءاستفاده بیگانگان فراهم خواهد کرد، بنابراین امروز نیازمند تقویت این اتحاد در جامعه هستیم و این مهم محقق نخواهد شد، مگر اینکه بتوانیم اعتماد مردم را همراه کنیم.

وی با بیان اینکه امروز زمان آن فرا رسیده که مدیران کارآمد روی کار آمده و جای مدیران تنبل را بگیرند، یادآور شد: مدیر موفق و کارآمد می‌توان با ویژگی‌های خود، مجموعه تحت فرمان خود را در مسیر رشد و تعالی قرار دهد؛ چرا که یک مدیر موفق و کارآمد از ویژگی‌هایی چون خلاق بودن، خدمت خالصانه به نظام، زیستن در بین مردم، اعتقاد کامل به نظام اسلامی و چابک بودن  را دارد.

استاندار زنجان با تاکید بر اینکه احزاب ضامن امنیت در جامعه بوده و همین امر کافی است تا به اهمیت حمایت از احزاب در چارچوب قانون پی ببریم، افزود: مدیران در برهه کنونی باید تکریم را به درستی به‌جا آورند که لازمه این کار، حفظ شأن همه آحاد جامعه است. مهم‌تر از همه اینکه مدیران باید رسانه‌ای باشند تا این تکریم به معنای واقعی انجام شود، از طرفی معتقدیم رسانه‌ها نیز باید به این موضوع واقف باشند که جامعه در شزایط کنونی به آرامش نیاز دارد.

حقیقی با اشاره به اینکه برنامه‌های خود در استان را به‌زودی از طریق صدا و سیمای مرکز زنجان به مردم استان اعلام می‌کند، خاطرنشان کرد: برنامه‌هایی که قرار است به سمع و نظر مردم برسد در حوزه‌های مختلف از جمله سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، امنیتی و عمرانی خواهد بود.

کد خبر 4493433

منبع: مهر

کلیدواژه: احزاب استاندار زنجان فتح الله حقیقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۸۵۹۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش باران نقاط مختلف استان زنجان را فرا می گیرد

محمدرضا رحمان نیا در گفتگو با خبرنگار مهر، طی چند روز آینده بارش باران نقاط مختلف استان را فرا می‌گیرد، گفت: با ورود سامانه بارشی جدید به این استان طی روزهای دوشنبه و سه شنبه هفته جاری بارش‌های خوبی در انتظار است.

وی با اشاره به فعالیت سامانه بارشی از روز گذشته در استان، افزود: از روز گذشته سامانه بارشی وارد این استان شد که امروز و فردا با شدت کمتری فعالیت خواهد کرد و از ظهر بارش پراکنده باران به وقوع می‌پیوندد.

مدیرکل هواشناسی استان زنجان با اشاره به اینکه ورزش شدید باد از امروز در استان آغاز خواهد شد، گفت: این پدیده همراه با بار رگباری باران خواهد بود.

رحمان نیا با بیان اینکه دمای فعلی هوای شهر زنجان ۱۹ درجه بالای صفر است، افزود: طی ۲۴ ساعت گذشته زنجان با دمای هفت درجه بالای صفر و گیلوان با ۲۵ درجه بالای صفر به ترتیب خنک‌ترین و گرم‌ترین ایستگاه‌های هواشناسی استان بود.

کد خبر 6096350

دیگر خبرها

  • برنامه «امتداد» آماده نمایش شد/ بررسی فلسفی حوزه‌های مختلف فرهنگ عامه 
  • «داستان راستان» نردبانی برای خیزش‌های انقلابی بود
  • روایت رهبر انقلاب از توجه امام صادق(ع) به هیئت؛ قربان آن دل!
  • برنامه تلویزیونی «امتداد» آماده نمایش شد/ بررسی فلسفی حوزه‌های مختلف فرهنگ عامه 
  • باد شدید از امروز زنجان را درمی‌نوردد
  • کابینه جنگ اسرائیل امروز تشکیل جلسه می‌دهد
  • جلسات محسن رضایی با احزاب و جریان‌های انقلاب
  • بارش باران نقاط مختلف استان زنجان را فرا می گیرد
  • ۸۹۰ ورزشکار معلول زنجانی در رشته‌های مختلف ورزشی فعالیت می‌کنند
  • رئیس انجمن جامعه شناسی ایران: پروژه یکدست‌سازی همه جا شکست خورده است/ هر روز شکاف‌های عمیق‌تری بین ایدئولوژی حاکمیت با مردم می‌بینیم/ گروه‌های مختلف مردم به همدیگر احترام می‌گذارند