Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: جانشین مرکز کنترل ترافیک آخرین وضعیت ترافیکی معابر پایتخت را تشریح کرد.

به گزارش رکنا، سرهنگ عباس اوتادی آخرین وضعیت ترافیکی معابر شهر تهران را اینگونه تشریح کرد: محور شرق به غرب بزرگراه بابایی از نوبهار، محور شرق به غرب بزرگراه زین‌الدین از امام علی (ع)، محور غرب به شرق آزادراه تهران- کرج از پل Bridge غربی، محور غرب به شرق بزرگراه هاشمی رفسنجانی از سردار جنگل، محور غرب به شرق بزرگراه همت از جنت‌آباد، محور غرب به شرق بزرگراه حکیم از کاشانی و محور جنوب به شمال بزرگراه یادگار امام (ره) از صالحی با حجم بار ترافیک نیمه سنگین و در حال حرکت مواجه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اوتادی در ادامه افزود: محور شرق به غرب بزرگراه صدر از نو بنیاد، محور جنوب به شمال بزرگراه امام علی (ع) از رسالت، محور غرب به شرق بزرگراه شیخ فضل‌ا... از جناح، محور غرب به شرق بزرگراه جلال از شیخ فضل‌ا...، محور جنوب به شمال بزرگراه نواب از ۹ دی، محور غرب به شرق جاده مخصوص از شیشه مینا، محور شرق به غرب بزرگراه رسالت از امام علی (ع) دارای بار ترافیک صبحگاهی است.

وی همچنین به شهروندان توصیه کرد: با توجه به فصل زمستان و پدیده وارونگی هوا در صورت نقص معاینه فنی خودرو‌ها و دودزا بودن وسایل نقلیه، شهروندان برای دریافت معاینه فنی خودرو‌های خود به مراکز معاینه فنی مراجعه کنند تا سهمی در کاهش آلودگی شهر تهران داشته باشیم.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

پرونده وحید مرادی دوباره به جریان افتاد+ عکس سروش بی غیرت مردی را به سراغ همسر تنهایش فرستاد زن موطلایی پسر جوان خود را به خلوت شیطانی کشاند +عکس سود سهام عدالت برای چه کسانی زودتر واریز می شود !؟ درخواست پدر مونا قربانی آتش سوزی مدرسه زاهدان از سارق یادگاری های دخترش+ عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا فرشته از مرد خوشتیپ و پولدار حرف زد و من سراغ شاهین رفتم+ عکس پیدا شدن جسد یک زن در سطل زباله شهری+ عکس مزاحمت های حمید سرش را به باد داد حیوان درنده و غول پیکر در حیاط خانه یک خانواده + عکس کودک مشهدی با کارنامه ممتازی اش به خانه آمد اما با جسد پدرش روبه رو شد خودکشی خونین پسر تهرانی جلوی چشمان دختری که او را نمی خواست / ظهر امروز رخ داد داماد کینه ای به شیوه شیطانی از مادرزن تهرانی خود انتقام گرفت وحشت مردم از دیدن صحنه ای عجیب در دریاچه+ عکس کمک کنید این مادر زنده بماند

منبع: رکنا

کلیدواژه: پل Bridge امام علی پایتخت کنترل ترافیک اتوبان سنگین عکس فیلم من خودکشی قتل اعدام مرد جرم صبح پسر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۸۶۱۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراجعه بیش از ۱۸ هزار دستگاه ناوگان سنگین به مرکز معاینه فنی جنوب کرمان

 حمیدرضا علیدادی سلیمانی  گفت: در سال ۱۴۰۲، تعداد ۱۸ هزار و ۵۶۵ دستگاه ناوگان سنگین به مرکز معاینه فنی جیرفت مراجعه کردند که این عدد نشان از رشد ۲۸ درصدی مراجعه به مرکز معاینه فنی سنگین در مقایسه با مدت مشابه در سال ۱۴۰۱ می‌باشد.

وی با اشاره به اینکه برای ارتقای ایمنی در تردد جاده‌ای، حفظ محیط زیست، کاهش ترافیک ناشی از نقص فنی خودرو در جاده‌ها کلیه وسایل نقلیه سنگین ملزم به داشتن برگه معاینه فنی خودرو هستند، افزود: از این تعداد معاینه فنی صورت گرفته، ۹ هزار و ۱۳۹ مورد قبولی مرتبه اول، ۴ هزار و ۵۷۷ مورد قبولی پس از اصلاح عیب و ۴ هزار و ۸۴۹ دستگاه نیز در تست‌های مربوطه رد شدند. 

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب کرمان با بیان اینکه هم اکنون  در جنوب کرمان فقط یک مرکز معاینه فنی فعال است که محل فعالیت آن در شهرستان جیرفت می‌باشد، ادامه داد: در این مرکز، علاوه بر بازدید‌های ظاهری، شامل: کیفیت آج لاستیک‌ها، شیشه‌ها ، آینه‌ها و چراغ‌ها، موارد ایمنی داخل خودرو، آزمون‌های مکانیزه، شامل: تست ترمز، لغزش جانبی چرخ‌ها، تست آلاینده‌ها، و تست نور نیز انجام می‌شود.

وی از کلیه رانندگان پرتلاش و زحمت کش خواست با مراجعه به موقع به مراکز معاینه فنی از سلامت خودروی خود مطلع شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • راه اندازی مرکز معاینه فنی ناوگان سنگین در کهنوج
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت / ترافیک سنگین در محور چالوس
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده‌های چالوس، هراز و آزادراه تهران - شمال
  • مراجعه بیش از ۱۸ هزار دستگاه ناوگان سنگین به مرکز معاینه فنی جنوب کرمان
  • آخرین وضعیت ساخت بزرگراه شوشتری در تهران | ۲۶ معارض تجاری و مسکونی در مسیر این بزرگراه خریداری شد
  • ترافیک پرحجم ولی در حال حرکت و بدون مشکل در تهران
  • ترافیک سنگین در محور دامغان - سمنان
  • در معابر لغزنده پایتخت فاصله طولی را رعایت کنید
  • ترافیک سنگین در آزاد راه کرج - تهران
  • مراجعه ۸۰ هزار خودروی سنگین به مراکز معاینه فنی استان همدان