Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ حسین میرزا بیگی در اولین جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم در دادگستری ماهان اظهار داشت : هدف از تشکیل  این جلسه، پیشگیری از جرایم ، به خصوص کاهش تصادفات و رفع نقاط حادثه خیز برون شهری و درون شهری ماهان است که با جدیت و همکاری تمامی ارگان ها باید صورت گیرد.

  وی افزود : در جهت رفع مشکلات بخش ماهان باید پیگیری‌های لازم و راهکارهای اساسی از طرف سازمان های مربوطه ارائه شود تا با همکاری و همفکری بتوانیم اقدامات مناسبی برای کاهش نرخ ارتکاب جرم انجام دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 میرزا بیگی گفت : ماهان از نظر جغرافیایی در مسیر شهر های جنوبی استان قرار دارد و همچنین قطب مهم گردشگری  است که باید نگاه ویژه‌ای در پیشگیری از جرایم داشته باشیم.

 این مقام قضایی  در ادامه به آمار اعلام شده از سوی  بیمه ایران درکرمان اشاره کرد و افزود : آمارها نشان می دهد تصادفات منجر به فوت و جرح در بخش ماهان در سال جاری بالا بوده است لذا می‌طلبد  همه ارگانها و نهادها در جهت رفع علل حوادث ترافیکی همکاری نمایند

میرزابیگی افزود : تشکیل کارگروه تخصصی جهت شناسایی و رفع نقاط حادثه خیز برون و درون شهری  از مصوبات این جلسه  می باشد.

رئیس حوزه قضایی بخش ماهان گفت : بر اساس بند پنجم اصل ١٥٦قانون اساسی و ماده ٨٠قانون برنامه ششم توسعه و ماده ٣٨قانون احکام دائمی برنامه های توسعه کشور پیشگیری از جرم و نظارت بر حسن اجرای برنامه های پیشگیری و مطابه آنها از سایر ارگانها از وظایف قوه قضاییه است.

شایان ذکر است این جلسه با حضور رییس حوزه قضایی ماهان، شهردار ماهان ، مدیرعامل بیمه ایران در کرمان ،فرمانده پلیس راه ماهان ، فرمانده انتظامی بخش ماهان ، رییس راهنمایی و رانندگی ماهان تشکیل شد و حاضرین به بیان مشکلات و راهکارها در این حوزه پرداختند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پیشگیری از وقوع جرم جرم راهنمایی و رانندگی فرمانده انتظامی مشکلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۸۶۱۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۱۸ درصدی وقوع سرقت در کرمانشاه

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ غلامرضا پارسایی کیا در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پیشگیری از وقوع جرایم به‌خصوص سرقت مهمترین و اصلی‌ترین وظیفه در مجموعه پلیس پیشگیری است.

وی افزود: در فروردین سال جاری با اجرای طرح‌های مختلف پیشگیرانه و پاکسازی مناطق آلوده و جرم خیز توسط مأمورین کلانتری و پاسگاه‌های انتظامی این استان، یک هزار و ۸۵ فقره انواع سرقت کشف شد.

رئیس پلیس پیشگیری استان کرمانشاه اضافه کرد: در این راستا ۶۲۷ متهم که عمده آنها را سارقان تشکیل می‌دهند، دستگیر شده‌اند.

وی به کاهش ۱۸ درصدی وقوع سرقت طی فروردین ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته در این استان اشاره کرد و گفت: تمامی متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده قضائی جهت تعیین تکلیف تحویل محاکم قضائی شدند.

کد خبر 6091051

دیگر خبرها

  • دستگیری کلاهبردار اینترنتی در شهرستان فریدن
  • تشکیل شورای راهبردی مدیریت شهری شیراز با چند حوزه خدمات‌رسان
  • کاهش ۱۸ درصدی وقوع سرقت در کرمانشاه
  • آیت‌الله اعرافی: فرهنگ‌سازی در تغییر آمار تصادفات مؤثر است
  • لزوم جلوگیری از احداث ابنیه در مجاورت جاده‌های گیلان
  • نقاط حادثه خیز جاده‌های گیلان شناسایی و رفع شود
  • آخرین آمار تصادفات منجر به فوت در سال گذشته
  • بارورسازی ابرها می‌تواند منجر به اثرات فاجعه بار شود
  • سیاره مشتری به شکل‌گیری قمر زمین کمک کرده است
  • رفع نقاط حادثه خیز ارزان تر است یا هزینه درمان مصدومان؟