Web Analytics Made Easy - Statcounter

فوتبال جهان- نمانیا ماتیچ، هافبک صربستانی شیاطین سرخ، برنامه‌هایی تاکتیکی سولسشایر در بازی اخیر منچستریونایتد مقابل کاردیف‌سیتی را فاش کرد. ۰۳ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۷ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ،‌ منچستریونایتد پس از اخراج ژوزه مورینیو در اولین بازی که اولگنار سولسشایر را روی نیمکت خود می‌دید، شنبه شب در دیداری خارج از خانه با ارائه یک بازی هجومی به برتری 5 بر یک در خانه کاردیف‌سیتی در رقابت‌های لیگ برتر انگلیس دست یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ماتیچ که خود توسط مورینیو به منچستریونایتد آورده شد، در خصوص برنامه‌های تاکتیکی سرمربی موقت شیاطین سرخ گفت: سولسشار پیش از بازی با کادریف تنها دو روز فرصت داشت و ما تنها چند ملاقات با یکدیگر داشتیم. او به ما گفت که باید بازی هجومی‌تری ارائه دهیم، در حمله خطرناک‌تر باشیم، بیشتر بدویم، برای هر چیزی رقابت کنیم و ما هم دقیقاً همین کار را مقابل کاردیف‌سیتی انجام دادیم و از این بابت خوشحال هستیم.

علاقه اشمایکل برای حضور در کادر مدیریتی منچستریونایتدشرط‌‌بندی 2 بازیکن منچستریونایتد بر سر اخراج مورینیو

ماتیچ که در سال 2017 در ازای 40 میلیون پوند از چلسی به منچستریونایتد پیوست، در دفاع از ژوزه مورینیو هم که به تازگی پس از ثبت ضعیف‌ترین شروع منچستریونایتد در لیگ برتر در 28 سال اخیر از سمت سرمربیگری این تیم اخراج شد، اظهار داشت: فوتبال همین است. در فوتبال چنین اتفاقاتی می‌افتد. ما هم می‌دانیم که وقتی نتایج خوبی کسب نمی‌شود، تنها سرمربی مقصر نیست، اما فوتبال همین است و باید از این مرحله بگذریم و برای باشگاه بجنگیم. پس از شکست مقابل لیورپول هم گفتم که ما بازیکنان هم باید مسئولیت‌پذیر باشیم و بهترین عملکرمان را ارائه بدهیم تا به پیروزی برسیم.

انتهای پیام/

R1015161/P1435/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط ژوزه مورینیو منچستریونایتد

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ژوزه مورینیو منچستریونایتد ژوزه مورینیو منچستریونایتد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۸۶۹۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمرین سنگین و تاکتیکی سرخپوشان در روز بازگشت بیرانوند + عکس

طرفداری| تیم فوتبال پرسپولیس تمرین امروز (سه‌شنبه) خود را به برنامه‌ای سنگین و تاکتیکی اختصاص داد.

به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان ایران، تمرین امروز را از ساعت ۱۵:۳۰ آغاز کردند. این تمرین برنامه‌ای سنگین و تاکتیکی به مدت ۷۵ دقیقه بود. پاسکاری تحت فشار در فضای کم، اجرای برنامه‌های حمله به دروازه و بازی فوتبال، بخش‌هایی از این تمرین بود.

در جریان این تمرین امید عالیشاه و علیرضا بیرانوند زیر نظر کادر پزشکی کار کردند ولی بیرانوند در بخش‌هایی از تمرینات دروازه‌بانی هم حاضر بود. وحدت هنانوف هم حضور کاملی در تمام بخش‌های تمرین داشت. حسین بادامکی، معاون ورزشی باشگاه نیز از نزدیک نظاره‌گر این تمرین بود.

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • ژوزه مورینیو: شکست رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ، بدترین شب دوران حرفه‌ای من بود
  • انتقاد فان باستن از رشفورد؛ مگه داری با رفیقات فوتبال بازی می‌کنی؟
  • توصیه به لیورپول: مورینیو دوای درد شماست!‏
  • تمرین سنگین و تاکتیکی سرخپوشان در روز بازگشت بیرانوند + عکس
  • پای صحبت‌های ژوزه مورینیو: آن شادی در اولدترافورد زندگی من را تغییر داد
  • با عبور از ژوزه مورینیو؛ سیمونه اینزاگی به دومین سرمربی پرافتخار تاریخ اینتر تبدیل شد
  • تشریح آخرین وضعیت مصدومان تیم فوتبال سپاهان از زبان پزشک تیم
  • یک ماه تا اخراج یا ادامه همکاری؛ منچستریونایتد به سراغ بررسی آینده اریک تن هاخ رفت
  • هنوز هم تا حد مرگ از ژوزه مورینیو می‌ترسم!‏
  • یونایتد قهرمان هم شود، اخراج تن‌هاخ قطعی است