Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-24@07:58:04 GMT

عکس وحشتناک برخورد شتر با قطار کرمان - مشهد

تاریخ انتشار: ۳ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۸۷۰۳۴

عکس وحشتناک برخورد شتر با قطار کرمان - مشهد

‍‍‍‍‍‍

رکنا: قطار کرمان به مشهد که بر اثر این حادثه دچار خسارت جزئی شده بود بعد از رفع نقص به مسیر خود ادامه داد.

به گزارش رکنا، فرمانده انتظامی بجستان خراسان رضوی گفت: این قطار مسافربری که از کرمان عازم مشهد بود حوالی ایستگاه قاسم‌آباد، بعد از برخورد با یک شتر متوقف شد و ماموران با همکاری ساربان شترها و مسئولان قطار، شتر تلف شده را از ریل خارج کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این حادثه Incident به مسافران و خدمه قطار مسافربری صدمه ای وارد نشده است.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

فیلم آرشیوی از برخورد قطار با یک گله گوسفند

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

پرونده وحید مرادی دوباره به جریان افتاد+ عکس زن موطلایی پسر جوان خود را به خلوت شیطانی کشاند +عکس سود سهام عدالت برای چه کسانی زودتر واریز می شود !؟ درخواست پدر مونا قربانی آتش سوزی مدرسه زاهدان از سارق یادگاری های دخترش+ عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا فرشته از مرد خوشتیپ و پولدار حرف زد و من سراغ شاهین رفتم+ عکس سروش بی غیرت مردی را سراغ همسر تنهایش فرستاد دختر 9 ساله وقتی وارد خانه شد پدرش را در صحنه وحشتناکی دید خودکشی خونین پسر تهرانی جلوی چشمان دختری که او را نمی خواست / ظهر امروز رخ داد کمک کنید این مادر زنده بماند این 2 پسر بچه مشهد را به هم ریخته بودند + عکس مزاحمت های حمید سرش را به باد داد داماد با تکه ای از جسم خود از همسرش خواستگاری کرد+ عکس زن مشهدی: خودم بساط عیش و نوش همسرم را مهیا می کردم اما ... مرد تهرانی با آغوش باز مرگ را پذیرفت + عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: قطار حادثه Incident اخبار حوادث مشهد قطار کرمان مرگبار شتر عکس فیلم قتل من خودکشی اعدام پسر جرم مرد صبح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۸۷۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک کشته در برخورد تریلر با پراید در جاده نیشابور -فریمان

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مسئول روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: حادثه تصادف یک دستگاه تریلر با یک دستگاه خودروی سواری پراید حدود ساعت ۱۳:۳۰ امروز رخ داد که برای امدادرسانی به مصدومان ۲ دستگاه آمبولانس اورژانس ۱۱۴ و بالگرد اورژانس هوایی به محل حادثه اعزام شدند.

  محمد علیشاهی افزود: همه مصدومان این حادثه به بیمارستان طالقانی و بیمارستان امدادی شهید کامیاب مشهد منتقل شدند.   مرکز اورژانس پیش‌ بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با ۱۶۴ پایگاه عملیاتی شامل ۱۰۰ پایگاه شهری، ۶۲ پایگاه جاده‌ ای و یک پایگاه امداد هوایی، ۲ دستگاه اتوبوس آمبولانس، ۱۰ دستگاه موتورلانس و مرکز ارتباطات و فرماندهی عملیات با تحت پوشش داشتن ۱۵ شهرستان به صورت شبانه روزی و رایگان در حال ارائه خدمات فوریت‌ های پزشکی به زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی است.

 

دیگر خبرها

  • چهارمین قطار مسافربری قم به مشهد راه‌اندازی شد
  • راه‌اندازی چهارمین قطار مسافربری قم ـ مشهد
  • یک کشته در برخورد تریلر با پراید در جاده نیشابور -فریمان
  • راه‌اندازی چهارمین قطار قم_مشهد با تکیه بر توان تولید داخل
  • برخورد وحشتناک قطار به کامیون در گذرگاه راه آهن ترکیه (فیلم)
  • برخورد قضایی با هرگونه برداشت گیاهان دارویی در استان کرمان
  • کشف سیگار قاچاق در کوهبنان
  • برخورد قطار با کامیون در گذرگاه راه آهن ترکیه
  • قطار مشهد-سرخس با روزانه چهار رام در فصل بهار حرکت می‌کند
  • فعالیت قطار مشهد-سرخس با چهار رام قطار در روز