Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-07@03:30:58 GMT

تمدید مهلت ثبت نام در جشنواره قرآن مدهامتان

تاریخ انتشار: ۳ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۸۷۰۴۵

تمدید مهلت ثبت نام در جشنواره قرآن مدهامتان

ناهیدی فرد گفت: مهلت ثبت نام در سیزدهمین جشنواره قرآن مدهامتان کانونهای فرهنگی و هنری مساجد تا ۱۵ دی ماه جاری تمدید شد.

«حمیدرضا ناهیدی فرد»، در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان گفت: آخرین مهلت ثبت نام در سیزدهمین جشنواره قرآن مدهامتان ویژه اعضای کانون های مساجد تا پایان آذر ماه اعلام شده بود که این مهلت تا 15 دی ماه تمدید شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد همدان، با بیان اینکه علاقه مندان می توانند جهت ثبت نام به سایت  www.modhammatan.comمراجعه کنند، افزود: این مسابقات در 2 رده سنی هفت تا 16 سال  و 16 تا 30 سال برگزار می شود.

وی ادامه داد: ستادعالی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور در راستای نشر و ترویج معارف قرآنی و استفاده از ابزارهای فرهنگی و هنری برای جذب و ترغیب حضور و شرکت بیشتر و بهتر نوجوانان و جوانان، سیزدهمین دوره مسابقات قرآن با نام «مدهامتان» را برگزار می کند.

 وی بیان کرد: کشف و شناسایی استعدادهای برتر قرآنی فعال کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور در قالب ایجاد رقابت سالم، شناسایی و ارتقای سطح اطلاعات عمومی و تخصصی نوجوانان و جوانان علاقه مند به فعالیت های قرآنی، ترغیب و تشویق مدیران کانون ها به کشف استعدادهای محلی و منطقه ای فعال قرآنی  و آشنایی بیش از پیش مسئولان و مردم با استعدادها وظرفیت های قرآنی موجود در کانون های فرهنگی و هنری مساجد از اهداف برگزاری مسابقات قرآن مدهامتان است.

ناهیدی فرد اضافه کرد: رده سنی 16 تا 30 سال در دو بخش خواهران و برادران در دو رشته «قرائت تحقیق» و «حفظ کل» و رده سنی هفت تا 16 سال در 6 رشته «قرائت ترتیل»، «حفظ جزء 30»، «نقاشی آیات»، «قرائت تقلیدی»، «اذان» و «قرائت نماز» برگزار می شود.

وی تصریح کرد: رتبه های اول تا سوم مرحله کشوری دوره های یازدهم و دوازدهم مسابقات مدهامتان، کسانی که در مسابقات بین المللی حضور پیدا کرده اند، برگزیدگان مسابقات اوقاف طی سال های گذشته 95 تا 97 اعم از رتبه عالی، ممتاز و شایسته تقدیر و برگزیدگان مرحله کشوری مسابقات بسیج و آموزش و پرورش در 95 تا 97 رشته های مذکور نمی توانند در این دوره از مسابقات شرکت کنند.

پایان پیام/89

منبع: شبستان

کلیدواژه: شب یلدا خبرگزاری شبستان آمریکا اردبیل وحدت حوزه و دانشگاه ایران کانون های فرهنگی هنری مساجد شیراز خراسان جنوبي مدها متان کانونهای مساجد مسابقات قرآنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۸۷۰۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسامی ۱۶ گروه برگزیده دومین جشنواره ملی سرود کانون اعلام شد

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا،‌ سرود‌های «دانش» از اصفهان، «ایران من» از گلستان، «بازی‌های محلی» از کرمان، «ایران سرافراز» از تهران، «خوشا غریاز دهکرد» از چهارمحال و بختیاری، «خاک مهرآیین» از قم و «فداکار» از هرمزگان، هفت گروه برگزیده بخش آزاد هستند.

همچنین سرود‌های «عهد و پیمان» از چهارمحال و بختیاری، «قالی بافی» از کرمان، «دنیای قشنگ» از یزد، «خلیج فارس» از هرمزگان، «مرغ آمین» از مرکزی، «آیه‌ی گیلانه» از گیلان، «ایران من» از قزوین، «جان جانان» از زنجان، «غم سیستو» از سیستان و بلوچستان، گروه‌های برگزیده بخش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به شمار می‌روند.

بر اساس این خبر، دومین جشنواره ملی سرود آفرینش در دو مرحله استانی و کشوری برگزار می‌شود. مرحله استانی آن در ۲۹ استان کشور از ابتدای بهمن سال ۱۴۰۲ شروع و تا نیمه اسفند به طول انجامید.

در دومین دوره این رویداد هنری بیش از ۱هزار و ۱۱۱ گروه سرود در دو بخش کانونی و آزاد و حدود ۲۰هزار کودک و نوجوان حضور پیدا کردند.

بر همین اساس پس از دریافت آثار از سوی دبیرخانه مرکزی، روز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ هیئت انتخاب شامل هادی ربیعی مدرس سرود، علی خواجه‌نژادیان مدیرکل کانون استان فارس، عزیزه ریحانی‌منفرد کارشناس هنری استان زنجان، مجتبی حاذق مدیر آفرینش­های ادبی و هنری و آذر مشهدی کارشناس هنری مدیریت آفرینش‌های ادبی و هنری کانون داوری اولیه آثار را انجام دادند.

بر اساس این خبر، به منظور اصلاح اجرا‌های پایانی برای حضور در مرحله کشوری، به گروه‌­های برگزیده مشاوره‌های تخصصی از سوی افراد صاحب‌نظر ارائه می‌شود.

مراسم پایانی دومین جشنواره ملی سرود کانون قرار است در تیر سال جاری هم‌زمان با عید سعید غدیر خم با حضور ۳۰۰ کودک و نوجوان (۱۶ گروه منتخب) به همراه مربیان همراه و سرپرست گروه برگزار شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شرکت زوج‌های عضو کانون‌های مساجد کردستان در دوره علمی آموزشی«شمس»
  • اسامی ۱۶ گروه برگزیده دومین جشنواره ملی سرود کانون اعلام شد
  • تقدیر از ۱۵۰ فعال قرآنی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان
  • کارگاه آموزشی کارآفرینی و اشتغال «همت در مسجد» در بندرعباس برگزار شد
  • مرحله نهایی جشنواره قرآنی حیات در مشهد برگزار خواهد شد
  • تمدید مهلت ثبت‌نام و ارسال آثار به جشنواره‌های کتاب دانشجویی و پایان‌نامه سال
  • کانون‌های مساجد ظرفیت مؤثری برای غنی‌سازی اوقات فراغت هستند
  • چرا دختران و پسران با مسجد قهر کردند؟/ تاثیر اجرای تئاتر در مساجد
  • مهلت ثبت نام نخستین المپیاد آموزش هنر یزد تمدید شد
  • تمدید مهلت ثبت نام نخستین المپیاد آموزش هنر یزد