Web Analytics Made Easy - Statcounter

طبق نامه‌ای که در اختیار خبرگزاری دانشجو قرار گرفته است، ریاست دانشگاه آزاد مشهد با تحصیل کارمند دانشگاه آزاد مشهد در این دانشگاه موافقت کرده؛ در حالی که این اقدام خلاف قانون است.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو،  طی بخشنامه‌ای که از سوی هیئت رئیسه دانشگاه آزاد در بهمن ماه سال ۹۳ ابلاغ شد، تحصیل کارکنان و اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد در واحدی که در آن اشتغال دارند، ممنوع اعلام شد؛ اما متاسفانه شنیده شده است که این قانون در دانشگاه آزاد مشهد رعایت نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 



طبق نامه‌ای که در اختیار خبرگزاری دانشجو قرار گرفته است، علی اصغر فانی، مدیر امور اداری حوزه معاونت سما که در رشته جغرافیا و برنامه ریزی روستایی در مقطع دکترا در دانشگاه آزاد مشهد قبول شده است، از ریاست دانشگاه آزاد مشهد درخواست می‌کند که با تحصیل وی در این دانشگاه موافقت شود که این نامه نیز مورد موافقت ملک نژاد، ریاست این دانشگاه قرار می‌گیرد!



بر این اساس و پس از این اقدام، تعدادی از کارکنان دانشگاه آزاد مشهد طی نامه‌ای اعتراض خود را به گوش ریاست هئیت امنای دانشگاه آزاد اسلامی می‌رسانند.

در بخشی از این نامه که خطاب به ولایتی نوشته شده است، آمده است: آقای علی اصغر فانی از کارکنان این واحد دانشگاهی که از بدو استخدام در دانشگاه در سال ۷۲، در سال ۷۵ در مقطع کارشناسی در رشته حقوق در واحد مشهد که محل خدمت پذیرفته شده در سال ۸۱ فارغ التحصیل می‌شود (هفت سال) و همچنین مجددا در سال ۹۰ در مقطع کارشناسی ارشد در رشته جغرافیا و برنامه ریزی شهری در واحد مشهد پذیرفته شده و ادامه تحصیل می‌دهند و در سال ۹۲ فارغ التحصیل می‌شوند؟! متاسفانه این رانت‌ها ادامه پیدا می‌کند و ایشان مجددا در حال حاضر و سال ۹۷ در مقطع دکتری رشته جغرافیا و برنامه ریزی شهری در واحد مشهد ثبت نام کرده اند.


در بخش دیگری از این نامه خطاب به دکتر ولایتی آمده است: جناب آقای دکتر (ولایتی) آیا چه دلیلی جز رانت و پارتی بازی می‌تواند باشد، جناب آقای دکتر فساد تا کی؟!

گفتنی است، علی اصغر فانی مسئول سابق حراست دانشگاه آزاد مشهد بوده که هم اکنون مدیر امور اداری حوزه معاونت سما دانشگاه آزاد مشهد است، وی در ۶ دی ماه سال ۹۵ و در آستانه‌ روز بصیرت با نشستن زیر تصاویر سران فتنه و گرفتن عکس خبر ساز شده بود.

 

حال باید دید که این بی‌قانونی به چه دلیل در دانشگاه آزاد مشهد انجام شده است و ریاست این دانشگاه چرا با تحصیل یک کارمند در این دانشگاه موافقت کرده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۸۷۳۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حاجی‌بگلو: قانون شوراها باید اصلاح شود

نائب رئیس شورای عالی استان‌ها گفت:براساس قوانین و احکام اسلامی، قانون شوراها باید اصلاح شود، این تکلیف ما به عنوان قانون‌گذار است که شرایط را برای عمل مؤثرتر شوراها فراهم کنند - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، موسی‌الرضا حاجی‌بگلو شامگاه پنجشنبه در همایش روز ملی شوراها در مشهد با تأکید بر ضرورت اصلاح قوانین شورایی کشور اظهارداشت: براساس قوانین و احکام اسلامی، قانون شوراها باید اصلاح شود. این تکلیف ما به عنوان قانون‌گذار است که شرایط را برای عمل مؤثرتر شوراها فراهم کنیم و عمل مؤثر نیز در گرو افزایش ضریب تأثیرگذاری بر دستگاه‌های مجری قانون است.

وی افزود: این نیاز مبرم نه‌فقط در سطح نهادهای عالی در نظام شورایی بلکه حتی شوراهای اسلامی شهر و روستا نیز وجود دارد تا بتوانند نمایندگی شایسته و مطلوبی از مردم داشته باشند.

کنش‎گری دوطرفه شوراها میان مردم و حاکمیت

حجت‌الاسلام نصرالله پژمان فر،رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی پنیز در این مراسم بیان کرد: از روستاهای با 20 خانوار جمعیت گرفته تا کلانشهرهای چندمیلیون نفری، این شوراهای اجتماعی شهر و روستا هستد که در مقام حلقه واسطه میان حاکمیت و مردم عمل می‌کنند. بر همین اساس، از آن‌جا که تکلیف ما ناظر بر تقویت امیدواری در مردم است، شما عزیزان باید به موازات پیگیری مطالبات مردم، انعکاس‌دهنده خدمات قابل توجهی باشید که امروزه از طرف دولت درحال انجام است.

وی افزود: این یک حقیقت غیرقابل انکار است که دولت سیزدهم در عرصه اجرای قوانین، مجلس در حوزه قانون‌گذاری و قوه قضاییه در راستای رسیدگی به شکایات، تحول چشمگیر و اراده قابل توجهی از خود نشان داده‌اند و اینجاست که شوراها می‌توانند به میدان بیایند و همانطور که حرف مردم را به گوش مسئولان می‌رسانند، خدمت نظام را هم به اطلاع مردم برسانند.

شوراها از ارکان اصلی تصمیم‌گیری کشور هستند

سید ابراهیم علیزاده، رئیس شورای اسلامی شهرستان مشهد نیز گفت: معلمی شغل انبیا است و روز همه معلمان که وظیفه انسان سازی را برعهده دارند گرامی داریم؛ همچنین روز کارگر را به تمام کارگران زحمتکش و شریف تبریک می‌گوییم.

وی افزود: قدردان همه شوراها که بی منت به مردم خدمت می‌کنند؛ هستیم. در قانون اساسی نیز آمده که برای تحقق کامل قانون، نیاز به تشکیل شوراها است و شوراها از ارکان اصلی کشور نیز هستند.

انتهای پیام/282/.

دیگر خبرها

  • جزئیاتی از تفاهم‌نامه علمی و تحقیقاتی دانشگاه آزاد مرکزی با یک واحد صنعتی
  • شورای ملی تامین مالی به ریاست وزیر اقتصاد تشکیل شد
  • سرپرست حوزه معاونت توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد رشت معرفی شد
  • ریشه‌های نارضایتی‌ها پرستاران؛ اضافه‌کار اجباری بر خلاف قانون
  • حاجی‌بگلو: قانون شوراها باید اصلاح شود
  • انعقاد دو موافقت‌نامه بزرگ تحقیقاتی در یک هفته
  • از گشایش مجتمع آزمایشگاهی ـ تحقیقاتی تا انعقاد قرارداد با یک گروه صنعتی
  • انعقاد 2 موافقت‌نامه تحقیقاتی در دانشگاه صنعتی امیرکبیر
  • افزایش رشته‌های مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه آزاد شهرکرد
  • 3 پیشنهاد برای بهینه‌سازی عملیات توزیع در حوزه لجستیک و تجارت الکترونیک