Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی گفت: تاریخ و فرهنگ گیلان باید به دنیا معرفی شود. ۰۳ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۸ اجتماعی محیط زیست سفر نظرات - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم ، جبار کوچکی‌نژاد در دیدار با علی‌اصغر مونسان - معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری اظهار داشت: گیلان آثار تاریخی و فرهنگی بسیار زیادی دارد که باید به گردشگران داخلی و خارجی معرفی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک تهرانشناس: تهران پیش پرده خوان نداردموزه صدای طهرون راه اندازی شود / تهرانی که دیگر لک لک نداردسفر از خصلت های مهم حکیم های ایرانی/ساخت هتل از روی کتاب هفت پیکر نظامی

وی تصریح کرد: ماسوله یکی از نقاط دیدنی استان گیلان است که قابلیت ثبت جهانی را دارد، با ثبت جهانی این شهر بی‌تردید گردشگری و توسعه اقتصادی شهر، روند سریع‌تری خواهد یافت.

کوچکی‌نژاد اضافه کرد: شهر رشت به عنوان شهر خلاق غذا در دنیا به ثبت رسیده است و باید از این ظرفیت نیز برای رونق گردشگری استان گیلان استفاده شود.

همچنین در این دیدار طراح و ایده‌پرداز برگزاری رویداد گردشگری غذا در شهر رشت، برنامه پیشنهادی خود را به معاون رئیس‌جمهوری ارائه کرد و خواستار حمایت و پشتیبانی سازمان از این رویداد شد.

انتهای پیام/

R1014143/P1014143/S2,23,1416/CT12 واژه های کاربردی مرتبط سازمان میراث فرهنگی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سازمان میراث فرهنگی سازمان میراث فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۸۷۴۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجهیز محیط بانان با به‌روزترین فناوری‌های دنیا

به گزارش خبرگزاری مهر، علی سلاجقه، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست امروز در مراسم رونمایی از ٢۵ خودروی محیط‌بانی، با درود بر پیشگاه فرماندهی کل قوا، مقام معظم رهبری و تاکید بر ایام روزهای زمین پاک، بیان کرد: شجره طیبه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که در روزهای سالگرد تأسیس آن هستیم در روزهای اخیر یک تلنگری به شجره خبیثه رژیم صهیونیستی وارد آورده و با هماهنگی تمامی نیروهای نظامی کشور ان‌شالله این شجره خبیثه از روی زمین محو خواهد شد.

وی با ناظر دانستن روح شهدای عزیز کشورمان به ویژه روح شهدای محیط زیست و نیروی انتظامی بر اعمال و رفتار ما به ویژه روح حاج قاسم عزیز و شهید زاهدی، افزود: ما در سازمان حفاظت محیط زیست سعی داریم تا محیط‌بانان را بیش از پیش تجهیز کنیم تا به جای اینکه در عرصه حفاظت از محیط زیست شهید یا مجروح شوند اجازه فعالیت و نفس کشیدن به متخلفان و شکارچیان را ندهند.

وی تاکید کرد: البته در مرحله اول تلاش ما بالا بردن فرهنگ حفاظت از محیط زیست است و در این زمینه نیز آموزشکده محیط زیست را راه اندازی کرده‌ایم و در آن محیط‌بانان درباره نحوه برخورد با متخلفان و شکارچیان آموزش می‌بینند.

رئیس سازمان حفاظت محیط‌زیست ادامه داد: اما اگر زمانی متخلفان به هشدارها توجه نکنند آن زمان است که محیط‌بانان وارد عرصه می‌شوند و سازمان حفاظت محیط‌زیست از توان قهریه استفاده خواهد کرد.

سلاجقه گفت: در مرحله دوم بحث سخت افزاری است چون اعتقاد داریم اهمیت محیط زیست کشور و حفاظت از عرصه‌های طبیعی به حدی بالا است که در تلاشیم از به روزترین فناوری‌های روز دنیا استفاده کنیم.

وی تاکید کرد: خودرو یکی از ابزارهای اصلی محیط‌بانان است تا بتوانند در تعقیب و گریز متخلفان موفق شوند از این رو تقویت زیرساخت خودرویی را در دستور برنامه داریم و سعی می‌کنیم در یک تا دو سال آینده تکمیل شود. همچنین تجهیزات انفرادی هم جزو برنامه سازمان است.

رئیس سازمان حفاظت محیط‌زیست گفت: سعی می‌کنیم از ظرفیت‌های پهپادی بیشتر استفاده کنیم تا محیط‌بانان کمتر در عرصه حضور داشته باشند، این کار برای تالاب‌ها آغاز شده است، همچنین در تلاشیم تا در حفاظت از مناطق حفاظت شده هم از این ظرفیت استفاده کنیم تا به محیط‌بانان خسارت کمتری وارد شود.

وی افزود: در زمینه معیشت و مسکن محیط‌بانان اقدامات خوبی صورت گرفته است چند استان در تأمین مسکن محیط‌بانان موفق بودند استان‌های هم موفق نبودند تذکر گرفتند تا هر چه زودتر اقدام کنند.

کد خبر 6086506

دیگر خبرها

  • تجهیز محیط بانان با به‌روزترین فناوری‌های دنیا
  • تقدیم لایحه تشکیل سازمان گردشگری در شهرداری تهران به شورای شهر
  • خصوصیات کلیدی خانه‌های خلاق کدام است؟
  • رونمایی از ثبت جهانی کاروانسرای دیر گچین قم
  • روستا‌های ایران در فهرست جهانی شدن
  • روستای هجیج جزو روستا‌های کاندیدای ثبت جهانی
  • چگونه می‌توانیم در خانه‌های خلاق ایرانی یک ایده را به محصول تبدیل کنیم؟
  • ظرفیت های ویژه کرمانشاه در بحث گردشگری بافت تاریخی و خوراک
  • لزوم حمایت از بخش خصوصی جهت سرمایه گذاری در حوزه گردشگری
  • اهتمام شهرداری شهرکرد برای معرفی صنایع دستی