Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس موقت کارکنان کاخ سفید بر این باور است که شهروندان عادی آمریکا از تصمیم ترامپ برای خارج کردن نظامیان از خاک سوریه حمایت و پشتیبانی می کنند. ۰۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۷ بین الملل آسیای غربی آمریکا نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از اسپوتنیک، در حالی که تصمیم دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا برای خارج کردن نظامیان این کشور از سوریه با مخالفت و نارضایتی مقام های ارشد پنتاگون روبرو شده است ولی میک مولوانی رئیس موقت کارکنان کاخ سفید روز یکشنبه گفت: این تصمیم ترامپ با حمایت شهروندان عادی آمریکایی همراه بوده است و مردم آمریکا از این تصمیم حمایت می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ما این واقعیت را قبول داریم که این تصمیم با مخالفت و نارضایتی برخی مقام های وزارت دفاع آمریکا روبرو شده است. ولی این تصمیم از سوی مردم آمریکا کاملا محبوب بوده و مورد حمایت واقع شده است.

مولوانی تاکید کرد: ترامپ حدود 2 سال برای خارج کردن نظامیان آمریکایی از سوریه تلاش کرده است. این یک تصمیم ناگهانی نبوده است و برای کسی تعجب برانگیز نبوده است چرا که این اقدام دقیقا کاری بوده است که رئیس جمهور قصد انجام آن را داشت.

تاسف عمیق ماکرون از تصمیم ترامپ برای خروج نظامیان از سوریهچند و چون خروج آمریکا از سوریه در گفت‌وگوی اردوغان و ترامپ

 

وی در پاسخ به سئوالی درباره استعفای جیمز ماتیس وزیر دفاع و سایر مقام های پنتاگون به علت مخالفت با این تصمیم ترامپ، گفت: این مشکل ترامپ نیست که برخی مقام ها از این تصمیم حمایت نمی کنند.

مقام های آمریکایی خروج نیروهای نظامی خود از سوریه را این طور توجیه کرده اند که تروریست های داعش شکست خورده اند.دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا روز چهارشنبه با انتشار توئیتی مدعی شد که "ما داعش را در سوریه شکست داده ایم. "

استعفای ماتیس یک روز پس از آن اعلام شده است که کاخ سفید از خروج نظامیان آمریکایی از خاک سوریه خبر داده است. کاخ سفید همچنین قصد دارد تعداد نظامیان آمریکایی در خاک افغانستان را نیز کاهش دهد. ماتیس به شدت از این سیاست ها انتقاد کرده و مخالف کاهش حضور نظامی آمریکا در سوریه و افغانستان است.

انتهای پیام/

R1036247/P36446/S8,90,1128/CT10 واژه های کاربردی مرتبط دونالد ترامپ

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دونالد ترامپ دونالد ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۸۷۶۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعهد دوباره بایدن به امنیت رژیم اسرائیل

به گزارش همشهری آنلاین،‌ کاخ سفید شامگاه یکشنبه از گفت‌وگوی تلفنی «جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا و «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم اسرائیل خبر داد.
بایدن در این گفت‌وگوی تلفنی بار دیگر بر پایبندی قاطع آمریکا به امنیت اسرائیل تاکید کرد.

رئیس جمهور آمریکا از نتانیاهو خواست تا در موضوع افزایش کمک‌های بشردوستانه به غزه، همکاری با سازمان‌های بین‌المللی را افزایش دهد.

بایدن و نتانیاهو درباره عملیات ارتش اسرائیل در رفح نیز گفت‌وگو کرده و رئیس جمهور آمریکا بار دیگر موضع خود در خصوص این عملیات را ابراز داشت.

بر اساس گزارش کاخ سفید، دو طرف همچنین در خصوص مذاکرات آزادی گروگان‌ها در کنار آتش‌بس فوری در باریکه غزه نیز صحبت کردند.

کد خبر 847915 منبع: فارس برچسب‌ها بنیامین نتانیاهو خبر ویژه جوزف بایدن

دیگر خبرها

  • تحرکات آمریکا در سوریه از بیم تشدید عملیات‌های مقاومت
  • نتانیاهو و بایدن تصمیم نهایی را برای منطقه گرفتند؟
  • تعهد دوباره بایدن به امنیت رژیم اسرائیل
  • پیشی گرفتن ترامپ از بایدن در نظرسنجی‌ها
  • شکست تلاش‌ آمریکا برای گسترش نفوذ در آفریقا
  • انتقاد بایدن از ترامپ در مهمانی در کاخ سفید
  • خشونت نظامیان آمریکایی در مقابل دانشجویان + عکس و فیلم
  • بلومبرگ: تیم اقتصادی ترامپ به دنبال مقابله با کشورهایی است که دلارزدایی می‌کنند
  • رایزنی سئول و واشنگتن درباره تقسیم هزینه‌های حضور سربازان آمریکایی
  • کاخ سفید: آمریکا هیچ سامانه پاتریوتی برای اوکراین ندارد