Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، رقابت‌های تیراندازی رنکینگ زنان استان قم در سالن تیراندازی شهید زین الدین قم برگزار شد و ۳۱ بانوی تیرانداز قمی برای تعیین رنکینگ تیراندازان برتر استان قم در دو بخش تپانچه و تفنگ بادی به صورت انفرادی با هم رقابت کردند.

در این مسابقات در بخش تفنگ بادی که بخش اعظم تیراندازان در این بخش تجمع داشتند، نرجس کولیوند تیرانداز با سابقه قمی با امتیاز ۵۸۷ در رکورد اول، ۵۸۳ در رکورد دوم و ۵۸۲ در رکورد سوم با امتیاز ۲۲ در صدر جدول قرار گرفت و اول شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محدثه بهروز نیز با امتیاز ۵۵۵ در رکورد اول، ۵۶۲ در رکورد دوم و ۵۵۳ در رکورد سوم در نهایت با مجموع ۱۵ امتیاز در رده دوم قرار گرفت و اشرف علی حسینی با رکوردهای ۵۵۴، ۵۵۲ و ۵۴۴ با امتیاز نهایی ۱۲ در رده سوم قرار گرفت.

در بخش تفنگ بادی، ذکیه سعدی، سیده رؤیا صبح خیز، فاطمه حسین زاده، مریم کیامهر، مینا روحیان، الهه کلهر و مهدیه کشکولی در رده‌های چهارم تا دهم رنکینگ استانی قرار گرفتند که پنجم شدن رؤیا صبح خیز با کوله باری از افتخارات ملی و بین المللی در رده‌های نوجوانان و جوانان، قابل توجه بود.

در مسابقات تپانچه، خدیجه هاشمی با امتیاز ۵۴۸ در رکورد اول، ۵۴۸ در رکورد دوم و ۵۵۲ در رکورد سوم در مجموع ۲۴ امتیاز کسب کرد و در صدر قرار گرفت و ریحانه حیدری با امتیاز ۵۴۴ در رکورد اول، ۵۲۴ در رکورد دوم و ۵۴۲ در رکورد سوم با امتیاز ۱۹، دوم شد.

مهدیه کشکولی، نرگس صباغی و مطهره رکنی حسینی، سارا واعظی، فاطمه یگانه محمدی، سمیه آقا زیارتی و اعظم قهاری نیز نفرات سوم تا نهم این مسابقات شدند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان قم تیراندازی جدول رقابت قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۸۷۸۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلیل حذف خبر ۲ میلیارد تومانی استقلال مشخص شد!

به گزارش همشهری آنلاین،‌ پس از اینکه سازمان لیگ برنامه ۴ هفته پایانی رقابت‌های لیگ برتر را اعلام کرد، باشگاه استقلال مطلبی را روی خروجی سایت قرار داد و به شدت نسبت به اینکه مسابقه پایانی این تیم در فصل جاری مقابل پیکان بدون حضور تماشاگران برگزار شود، اعتراض کرد.

آن‌ها تاکید دارند اگر استقلال در هفته پایانی پیکارهای لیگ برتر قهرمان شود، حق مسلم هوادارانش است که در جشن حضور داشته باشند. البته این خبر خیلی زود از روی خروجی کانال باشگاه استقلال حذف شد و بحث‌های بسیار زیادی را نیز بر سر زبان‌ها انداخت.

از قرار معلوم استقلالی‌ها همچنان به طور جدی اعتراض خودشان را دارند و قضیه را پیگیری هم می‌کنند اما دلیل حذف خبر مذکور آن بود که از طرف فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ به آن‌ها گفتند وقتی قضیه را در قالب یک نامه اداری خصوصی مطرح کرده‌اند، دلیلی برای رسانه‌ای کردن آن وجود ندارد و اگر این مطلب روی خروجی کانال باقی بماند، به چشم بیانیه نگریسته خواهد شد و فدراسیون بر اساس قانون استقلال را ۲ میلیارد تومان جریمه می‌کند.

کد خبر 848161 برچسب‌ها ویژه ورزشی لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • زمان مسابقات دستجات آزاد اسکیت فری استایل مشخص شد
  • معرفی نفرات برتر جشنواره کیش بهشت خانواده
  • نگاهی بر خبر‌های ورزشی یازدهم اردیبهشت استان قزوین 
  • تیم شطرنج مردان ایران نایب قهرمان شهرهای آسیا شد
  • دلیل حذف خبر ۲ میلیارد تومانی استقلال مشخص شد!
  • بالاتر از فرگوسن، مورینیو و کلوپ؛ رکورد تاریخی گواردیولا در لیگ برتر انگلیس!
  • پیروزی تیم ملی امید آقایان و تیم ملی بانوان در مسابقات خانتی مانسیسک در دور هشتم
  • فوری؛ سهمیه ایران در لیگ نخبگان مشخص شد
  • ثبت ۲ رکورد جدید به نام لیونل مسی در MLS
  • برنز جام جهانی پاراتیراندازی به ساره جوانمردی رسید