Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مهاجم تیم فوتبال تراکتورسازی، گفت: می‌خواهم با آمادگی بالا و تمامی توان در اختیار تیم تراکتورسازی باشم تا اتفاقات گذشته را جبران کنم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان و به نقل از سایت رسمی باشگاه تراکتورسازی، آنتونی استوکس درخصوص آخرین شرایط خود و حضور در تبریز، اظهار داشت: جلسه خیلی خوبی با سرمربی تیم داشتم و محمد تقوی درک مناسبی از وضعیت و مشکلات من داشت و خوشحالم که شرایط برای بازگشتم به تبریز فراهم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مهاجم تیم فوتبال تراکتورسازی با اشاره به مشکلات خود در ماه‌های اخیر، گفت: متاسفانه در این مدت اخیر با مشکلات خانوادگی مواجه بودم که باعث شد تا تمرکز و آرامش لازم برای خدمت به تیم را نداشته باشم که خوشبختانه با حمایت و همراهی باشگاه از این دوره گذر کردم.

استوکس با اعلام اینکه انگیزه بالایی برای جبران دارد، افزود: می‌خواهم با آمادگی بالا و تمامی توان در اختیار تیم تراکتورسازی باشم تا اتفاقات گذشته را جبران کنم و امیدوارم هواداران تراکتور هم حمایتم کنند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فوتبال پرسپولیس تراکتورسازی استوکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۸۷۹۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عباسی: تضارب آرا در مجلس، طبیعی و لازم برای قانون‌گذاری بهتر است / وحدت در حل مشکلات و اقتدار نظام اولویت اصلی + فیلم

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد : تنوع افکار و تضارب آرا، ایرادات قوانین را به حداقل می‌رساند و کارایی آن‌ها را افزایش می‌دهد و مشکل زمانی به وجود می‌آید که اختلاف نظر به بن‌بست و عدم پیشرفت کار منجر شود.

علیرضا عباسی، نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجوگفت : اختلاف نظر در مجلس تا زمانی که به پیشرفت قانون‌گذاری و حل مشکلات مردم کمک کند، مثبت است.

وی افزود: تنوع افکار و تضارب آرا، ایرادات قوانین را به حداقل می‌رساند و کارایی آن‌ها را افزایش می‌دهد و مشکل زمانی به وجود می‌آید که اختلاف نظر به بن‌بست و عدم پیشرفت کار منجر شود.

عباسی اظهار داشت : وظیفه اصلی مجلس، قانون‌گذاری و نظارت بر عملکرد دولت است، نه پرداختن به حاشیه‌ها و مسائل فرعی است و باید وحدت و انسجام در مجلس برای حل مشکلات مردم وجود داشته باشد.

وی افزود : تغییر در هیئت رئیسه مجلس امری طبیعی است و نمایندگان جدید با دیدگاه‌های تازه می‌توانند در راس مجلس قرار بگیرند.

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد : احتمال اینکه یک گروه به تنهایی ریاست مجلس را تعیین کند بعید است و اتحاد گروه‌ها برای این کار لازم است.

دیگر خبرها

  • عقب‌ماندگی‌های لرستان را با کار جهادی جبران کنیم
  • عباسی: تضارب آرا در مجلس، طبیعی و لازم برای قانون‌گذاری بهتر است / وحدت در حل مشکلات و اقتدار نظام اولویت اصلی + فیلم
  • مشکلات و مسائل زندان و زندانیان قابل انفکاک از دستگاه قضائی نیست
  • اسناد تک برگی برای اراضی زراعی صادر می شود
  • رسیدگی به ۳۴۰۰ پرونده بافت فرسوده در اردبیل
  • تلاش دستگاه قضایی برای تحقق شعار سال
  • برابر شمس آذر تمرکز و انگیزه لازم را نداشتیم
  • مربی پرسپولیس هم راهی تبریز می‌شود!
  • حذف مقابل تراکتور را در ادامه لیگ جبران خواهیم کرد
  • بهره‌برداری از ۸۰ درصد پروژه‌های آموزشی تبریز