Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایكنا از فارس، مظاهر بابایی، رئیس جهاد دانشگاهی فارس امروز، 3 دی‌ماه در دیدار با اسكندر قاسمی، رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات این استان گفت:‌ خبرنگاران ایكنا و ایسنا همواره پیگیر امور و اخبار مربوط به بازسازی عتبات عالیات بوده و هستند.

جهاد دانشگاهی همواره بر محور اهداف نظام اسلامی حركت كرده است
وی افزود: جهاد دانشگاهی نهادی است كه گرایش به سمت جناح خاصی ندارد و از زمان تشكیل بر اساس اهداف نظام جمهوری اسلامی حركت كرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بابایی با بیان اینكه این نهاد انقلابی گرایش چپ یا راست به خود نگرفته است، گفت: یكی از اهدافی كه در جهاد دانشگاهی توسط خبرگزاری‌های ایكنا و ایسنا دنبال می‌شود، اطلاع‌رسانی به موقع و گسترده در بخش‌های مختلف است.
رئیس جهاد دانشگاهی فارس اظهار كرد: خبرگزاری ایسنا، یكی از خبرگزاری‌هایی است كه اخبار آن جزو موثق‌ترین اخبار رسانه‌هاست

اطلاع‌رسانی و ترویج فرهنگ اسلامی؛ دو رویكرد مهم ایكنا
وی همچنین به فعالیت‌های ایكنا اشاره كرد و گفت:‌ خبرگزاری ایكنا دو رویكرد دارد؛ یكی اطلاع‌رسانی اخبار حوزه دینی و قرآنی و دیگری ترویج فرهنگ اسلامی است و این مسئله كار ایكنا را سنگین‌تر كرده و وظیفه‌اش را حساس‌تر می‌كند.
رئیس خبرگزاری ایكنا شعبه فارس یادآور شد كه در این رسانه تلاش می‌شود تا اخبار و اطلاع‌رسانی‌هایی كه به وسیله آن بتوان فرهنگ اصیل اسلامی ـ ایرانی گسترش داد، منتشر شود.
وی در ادامه به فعالیت‌های ستاد بازسازی عتبات عالیات فارس اشاره كرد و گفت: كار ستاد بازسازی عتبات عالیات فارس دارای ارزش زیادی است چرا كه اهل بیت(ع) متعلق به همه هستند.

تمسك به آموزه‌های اهل بیت(ع)؛ تنها راه نجات در هجمه‌های فرهنگی دشمنان
بابایی با تأكید بر اینكه هر كسی وظیفه دارد تا به سهم و وسع خویش ارادت خود را به ساحت مقدس اهل بیت(ع) ابراز كند، گفت:‌ در شرایط كنونی و با توجه به هجمه‌های فرهنگی گسترده دشمنان،‌ تنها با تمسك به فرهنگ و آموزه‌های اهل بیت(ع) است كه می‌توان راه نجات یافت.

كار ستاد بازسازی عتبات عالیات تقویت فرهنگ شیعی است
وی گفت: كار ستاد بازسازی عتبات عالیات در حقیقت زنده‌ نگه داشتن و تقویت فرهنگ شیعی و اسلامی و انسانی است كه این مسئله موجب می‌شود كه رسالت سنگینی به عهده داشته باشد.
رئیس جهاد دانشگاهی فارس همچنین به مشاركت گسترده مردم در پروژه‌های بازسازی عتبات عالیات اشاره كرد و گفت: مردم ایران همواره عشق و علاقه وصف ناشدنی به ساحت مقدس اهل بیت(ع) دارند و همین مسئله موجب مشاركت گسترده آنان در پروژه‌های بازسازی عتبات عالیات شده است.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاري قرآن ايكنا استان فارس اجتماعي جهاد دانشگاهي فرهنگ شيعي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۸۸۴۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدامات صندوق هنر برای مسکن هنرمندان

مدیرعامل صندوق اعتباری هنر گفت: سال گذشته در چارچوب کمک به تامین مسکن اصحاب فرهنگ و هنر، پرونده ۷۰۰ هنرمند متقاضی مسکن استان تهران تکمیل شد.

به گزارش مشرق، سیدمجید پوراحمدی با اشاره به اقدامات انجام شده برای حل مسائل معیشتی اصحاب فرهنگ و هنر به ویژه تامین امکانات برای خانه دار شدن هنرمندان گفت: تامین امکانات برای خانه دار شدن اصحاب فرهنگ و هنر از موضوعات مورد تاکید وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از ابتدای دولت مردمی بود.

وی گفت: براین اساس طبق توافق های به عمل آمده و پیگیری‌های انجام شده از سوی صندوق با وزارت راه و شهرسازی، امکان ثبت نام اعضای صندوق در سامانه جامع طرح های حمایتی مسکن در خرداد ماه سال گذشته فراهم شد.

رئیس هیات مدیره صندوق اعتباری هنر افزود: در گام نخست پس از اعلام اسامی تمامی اعضای صندوق به وزارت راه و شهرسازی، با ارسال پیامک و انتشار فراخوان به تمامی اعضا برای ثبت نام در سامانه جامع طرح های حمایتی مسکن اطلاع رسانی انجام شد.

وی اظهار داشت: بیش از ۸ هزار عضو صندوق در سراسر کشور ثبت نام کردند که از این تعداد ۵ هزار نفر در کشور واجد شرایط شناسایی شدند.

پوراحمدی تصریح کرد: ۳۴ درصد متقاضیان را اعضای استان تهران تشکیل می دهند. براین اساس قطعه زمینی در شهر جدید پرند، برای ساخت بخشی از مسکن هنرمندان تخصیص داده شد و کلنگ ساخت شهرک هنر توسط وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و با حضور جمعی از هنرمندان در آبان ۱۴۰۲ به زمین زده شد.

مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به دعوت از ۹۰۰ هنرمند متقاضی مسکن برای تشکیل پرونده گفت: در سه مرحله با انتشار فراخوان و ارسال پیامک از ۹۰۰ نفر از هنرمندان متقاضی برای تشکیل پرونده دعوت بعمل آمد که ۷۰۰ نفر از آنها با حضور در صندوق اعتباری هنر پرونده خود را تکمیل کردند و برای اقدامات بعدی پرونده این افراد به وزارت راه و شهرسازی و شرکت عمران پرند ارسال شد.

مدیرعامل صندوق اعتباری هنر اضافه کرد: در مراحل بعدی برای سایر افراد واجد شرایط پیامک تشکیل پرونده ارسال خواهد شد.

رئیس هیات مدیره صندوق اعتباری هنر با اشاره به اقدامات انجام شده برای ساخت مسکن هنرمندان در استان ها، گفت: امیدواریم با همکاری مسئولان استانی به‌زودی مراحل ساخت در استان ها نیز با سرعت بیشتر ادامه پیدا کند.

دیگر خبرها

  • اقدامات داوطلبانه هلال احمر جهاد خاموش است
  • مروری بر اقدامات جهاد دانشگاهی در نمایشگاه قرآن کریم
  • نمایندگی‌های فرهنگی جمهوری اسلامی در خارج از کشور گسترش می‌یابد
  • وعده وزیر فرهنگ برای گسترش پوشش عفیفانه و مقابله با ناهنجاری‌ها
  • تردد بیش از ۱۵۵ هزار نفر از مرز مهران
  • راه‌اندازی ۱۳ واحد صنایع تبدیلی و تکمیلی حوزه کشاورزی در لرستان
  • احیا ۲۳۹ واحد غیر فعال و نیمه فعال لرستان
  • تجلیل از رانندگان فعال اربعین حسینی در بام ایران + تصاویر
  • ثبت نام بیش از ۳۱ هزار زائر در دوره عتبات نوروزی
  • اقدامات صندوق هنر برای مسکن هنرمندان