Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، روز گذشته (یکشنبه) با حکم حمید بنی تمیم سرپرست فدراسیون کشتی، سالار توکلی بجای فرناز پناهی زاده به عنوان سرپرست واحد روابط بین الملل منصوب شد تا شاهد تغییر دیگری در فدراسیون گوش شکسته ها باشیم.

پناهی زاده درباره این تغییر اظهار داشت: به هر صورت هر آمدنی رفتنی هم دارد، با توجه به شرایط کاری که در فدراسیون کشتی داشتم به این نتیجه رسیدم که دیگر موقع رفتن است و باید میدان را برای علاقه مندان بسیاری که دوست دارند در حوزه روابط بین الملل کار کنند خالی کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در پاسخ به این سوال که آیا با رضایت یا قهر از سمت خود در فدراسیون کشتی استعفا داده گفت: نه، اصلاَ قهری در کار نبود و با رضایت کامل درخواستم را به آقای بنی تمیم گفتم و علی رغم مخالفت اولیه در نهایت ایشان محبت کردند و پذیرفتند.

پناهی زاده درباره این سوال که تکلیف عضویتش در کمیسیون ورزش زنان اتحادیه جهانی کشتی چه می شود نیز اظهار داشت: این جایگاه که همچنان به قوت خود باقی است مگر آنکه فدراسیون کشتی تصمیم بگیرد فردی دیگری را معرفی کند اما تا زمانی که به عنوان نمانیده ایران در این کمیسیون حضور دارم برای عزت و سربلندی کشتی کشور تلاش خواهم کرد.

وی در پایان با بیان این که برای جامعه کشتی آرزوی موفقیت دارم خاطرنشان کرد: حدود 13 سال در فدراسیون کشتی فعالیت کردم که چیزهای بسیاری را یاد گرفتم و در این مدت سعی داشتم با همه توان برای موفقیت کشتی تلاش کنم که امیدوارم مفید واقع بوده باشد و در نهایت نیز از تمام کسانی که همواره من را حمایت کردند بویژه رسول خادم تشکر و قدردانی می کنم.

گفتنی است پناهی زاده از این پس به عنوان مشاور سرپرست فدراسیون کشتی در امور بین الملل با فدراسیون همکاری خواهد داشت.

بیشتر بخوانید:

حکمی جدید از سوی بنی تمیم/سرپرست روابط بین الملل فدراسیون کشتی منصوب شد

بنی‌تمیم: برای حضور در انتخابات هنوز به جمع بندی نرسیدم/ امیدوارم شرایط برگزاری مجمع فراهم شود

تغییرات دوباره در قرعه کشی مسابقات جهانی کشتی/شرایط جدید برای رقابت های جام های جهانی

انتهای پیام/

صحبت های پناهی زاده درباره استعفایش از مسئولیت در کمیته روابط بین الملل

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون کشتی اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۸۸۵۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برکناری پاک آیین/احمدی سرپرست روابط عمومی وزارت بهداشت شد

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا، متن این حکم به شرح زیر است:

جناب آقای مجید احمدی

با سلام 

خدمتگزاری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فرصتی مغتنم و نعمتی بزرگ است که خداوند متعال به بندگان خویش اعطاء فرموده و شکر نعمت است که از این فرصت گرانقدر در جهت خدمت به مردم شریف میهن اسلامی نهایت استفاده بعمل آید. در این راستا و با توجه به تعهد، تخصص و سوابق علمی و اجرائی ارزنده جنابعالی، بموجب این ابلاغ به عنوان "سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی" منصوب می شوید تا با رعایت مقررات قانونی و شرعی انجام وظیفه نمائید. 

امید است با اتکال به خداوند متعال، حمایت و پشتیبانی دولت مردمی، فسادستیز و عدالت محور و با استفاده از نیروهای متخصص، متعهد و انقلابی در انجام این رسالت خطیر موفق و موید باشید. 

بهرام عین اللهی

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هدف قرار گرفتن یک کشتی در سواحل یمن
  • شرط موفقیت تیم ملی فوتسال در جام‌جهانی/ جلسه با تاج برای ماندن
  • وحشت بلومبرگ از قدرت ائتلاف‌سازی ایران
  • خبر خوب برای دانشجویان افغان در ایران
  • کشتی خوزستان روی ریل موفقیت قرار گرفته است
  • برکناری پاک آیین/احمدی سرپرست روابط عمومی وزارت بهداشت شد
  • برخورد با یک راننده تاکسی به دلیل حمل عجیب بار + عکس
  • سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت منصوب شد
  • اتفاق جالب بعد از حذف پرسپولیس در اراک؛ بازیکن حریف برای سرخ‌ها آرزوی موفقیت کرد
  • یک ایرانی از کشتی المپیک کنار گذاشته شد / تنبیه فوری فدراسیون جهانی