Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - پکن- ايرنا- يک فروشگاه اينترنتي در ژاپن ماکت هواپيماي کوثر نيروي هوايي ارتش جمهوري اسلامي ايران را براي فروش روي سايت خود قرار داده است.

به گزارش ايرنا سايت اينترنتي SHOP.NICE2JAPAN با قرار دادن عکسي از ماکت اين هواپيما به مشتريانش اعلام کرده است در صورت خريد، ظرف يک تا دو روز مي توانند سفارش خود را تحويل بگيرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سايت مذکور اين ماکت را با تخفيف به مبلغ 6 هزار و 190 ين (هر دلار آمريکا 111 ين) مي فروشد در حالي قيمت اصلي آن را 10 هزار و 454 ين اعلام کرده است.
هواپيماي `کوثر` نيروي هوايي ارتش جمهوري اسلامي ايران روز ٣٠ مرداد امسال با حضور حسن روحاني رئيس جمهوري و فرماندهان ارشد نيروهاي مسلح، رونمايي شد.
هواپيماي کوثر يک هواپيماي جنگنده پيشرفته با مأموريت پشتيباني نزديک هوايي است که به صورت کاملا بومي ساخته شده است و ايران را در زمره معدود کشورهاي داراي فناوري طراحي و ساخت هواپيماي جنگنده با سامانه هاي اويونيک و کنترل آتش نسل 4 قرار داده است.
اين هواپيما در دو نوع تک کابين و دو کابين قابل توليد خواهد بود که نوع دوکابينه علاوه بر قابليت رزمي، براي آموزش خلبانان در مرحله پيشرفته کاربرد دارد.
**آساق**1904**
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۸۸۵۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برقراری پرواز و افزایش ظرفیت صندلی با نرخ مصوب

 مهدی خسروی بنجار مدیرکل فرودگاه های استان سیستان و بلوچستان با اعلام این خبر گفت: با هدف ارائه خدمات مطلوب و افزایش ظرفیت مسافر، پرواز های فوق العاده در مسیر تهران زاهدان تهران در روزهای دوشنبه ، چهارشنبه و پنجشنبه و در مسیر مشهد زاهدان مشهد در روز پنج شنبه هفته جاری برقرار شد.

وی اشاره کرد؛ رزرو بلیط این پروازها با نرخ مصوب بر روی سایت های معتبر فروش در دسترس می باشد و مسافرین گرامی می توانند مستقیما سایت فروش یا از آژانس های هواپیمایی بلیط تهیه نمایند.

 تاکنون ظریف این پروازها تکمیل نشده است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • جدیت ایران و آذربایجان برای ساخت پایانه کلاله_آغبند
  • جدیت ایران و آذربایجان برای ساخت پایانه کلاله - آغبند
  • ساخت نمونک خودرو آتش نشانی باتلاش دانش آموزان نیشابور
  • موفقیت ایران در ساخت موتور بنزینی ۶ سیلندر + تصاویر
  • برقراری پرواز و افزایش ظرفیت صندلی با نرخ مصوب
  • حمله به سایت اس ۳۰۰ اصفهان؛ از ادعا تا واقعیت
  • اقتدار جمهوری اسلامی ایران ثمره اتحاد نیرو‌های مسلح است
  • قتدار جمهوری اسلامی ایران ثمره اتحاد نیروهای مسلح است
  • آغاز ساخت واحد‌های مسکونی نهضت ملی مسکن شهر بخ
  • فرآیند تولید هواپیمای ترابری غول پیکر «ایلیوشین ایل-۷۶» (فیلم)