Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر آموزش رژیم صهیونیستی در سخنانی اذعان کرد که این رژیم دو دوره در رابطه با حزب‌الله دچار غفلت شده است. به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از المیادین، وزیر آموزش رژیم صهیونیستی در گفتگو با رادیو اسرائیل اظهار کرد: اسرائیل دو دوره در زمینه محافظت از منافع خود در مقابل حزب‌الله دچار غفلت شده است؛ یک بار از سال ۲۰۰۰ تا ۲۰۰۶ و بار دیگر تا سال ۲۰۱۳.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: قدرت حزب الله به طورقابل توجهی افزایش یافته است، آن‌ها با چند هزار موشک شروع کردند و در سال ۲۰۱۳ به ۱۴۰ هزار موشک دست یافتند.

بنت گفت: حزب الله که در دهه نود آن را می‌شناختید هیچگونه تهدید استراتژیکی به شمار نمی‌رفت و پس از این دوره ما نسبت به آن دوبار دچار غفلت شدیم.

وزیر آموزش اسرائیل ادامه داد: تهدید اصلی و مهمتر اکنون حزب‌الله و ۱۴۰ هزار موشک آن است. تهدید دیگری هم البته وجود دارد که آن غزه است، در غزه ۳۰ تونل به سمت داخل اسرائیل حفر شده بود.

وی در پاسخ به سوالی درباره اینکه چه کسی در جریان محافظت از منافع اسرائیل در مقابل حزب‌الله دچار غفلت شده است نیز تصریح کرد: دولت‌های اسرائیل، از طریق تمایل طبیعی و قابل فهم برای عدم درگیری با حزب‌الله، به آن‌ها اجازه رشد و قدرتمند شدن دادند.

نفتالی بنت درباره تصمیم آمریکا مبنی بر خروج نیرو‌های خود از سوریه نیز گفت: آمریکایی‌ها چیزی را که در راستای منافع کشورشان است، انجام می‌دهند و اغلب در اقدامات آن‌ها روابط متقابلی با منافع اسرائیل وجود دارد و من معتقدم که خروج نیرو‌های آمریکا از اراضی سوریه "اقدام خوبی" نیست.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: 140 هزار موشک حزب الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۸۹۰۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روسیه این سلاح حساس آمریکایی را به ایران فرستاده

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 10 اف‌جی‌ام-۱۴۸جاولین | FGM-148 Javelin مدرن ترین موشک موشک هدایت شونده ضدتانک و ضد نفربر قابل حمل و شلیک توسط نفر پیاده ساخت ایالات متحده آمریکا است که توسط پیاده نظام قابل حمل و استفاده است. آمریکا برای انهدام زرهی روسیه، رقم بالایی از سامانه‌های پرتاب و موشک‌های جاولین را در اختیار اوکراین قرار داد که در صحنه نبرد موثر بودند. این موشک ابتدا مسافتی را به سمت بالا طی می‌کند و سپس به بخش بالای هدف شیرجه می‌رود. با توجه به اینکه معمولاً زره بالای تانک از بخش‌های دیگر آن ضعیفتر است، حمله از بالا احتمال بالاتری برای از بین بردن تانک دارد. این موشک قابلیت حمله مستقیم جهت انهدام سنگر یا ساختمان و همچنین موقعیت‌هایی که امکان حمله از بالا وجود ندارد نظیر شلیک از داخل یک ساختمان را نیز دارد. آمریکایی‌ها مدعی هستند روسیه شماری از تجهیزات غنیمتی حساس از جمله این موشک کلیدی را به ایران فرستاده و آنها به شدت نگران مهندسی معکوس این موشک از سوی ایرانی‌ها هستند. ادعاهای مقام پیشین دولت آمریکا در این زمینه را با زیرنویس فارسی می‌بینید و می‌شنوید.

دیگر خبرها

  • اعلام تخلیه ساکنان شرقی رفح برای حمله اسرائیل/حملات شدید حزب الله به مواضع نظامی اسرائیل با 70 موشک/ حماس: دستور تخلیه رفح تحولی خطرناک است
  • اعلام تخلیه ساکنان شرقی رفح برای حمله اسرائیل/حملات شدید حزب الله به مواضع نظامی اسرائیل با 70 موشک
  • حزب الله هزار و ۵۰۰ موشک به اسرائیل شلیک کرده است
  • روسیه این سلاح حساس آمریکایی را به ایران فرستاده
  • رسانه اسرائیل : حزب الله یک هزار و ۵۰۰ موشک به اسرائیل شلیک کرده است
  • تصاویری از عملیات موفق حماس علیه پایگاه نظامیان صهیونیست | قدرت موشک‌های کوتاه برد رجوم را ببینید + ویدئو
  • منافع غرب در باقی ماندن اسرائیل است
  • تغییر محاسبات منطقه با قدرت بازدارندگی ایرانی
  • علی مطهری: نوه‌ها، نتیجه‌ها و نبیره‌های آیت الله مطهری دچار بن بست فکری یا پوچی در زندگی نشده‌اند
  • فارین پالیسی: ایران و متحدانش بازدارندگی اسرائیل را نابود کردند