Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-28@19:10:13 GMT

کریمیان: در داستان کارت‌های جعلی به من ظلم شد

تاریخ انتشار: ۳ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۸۹۱۱۹

کریمیان: در داستان کارت‌های جعلی به من ظلم شد

هافبک سابق استقلال و سپاهان بعد از خداحافظی از فوتبال همچنان دلش از برخی اتفاقات در دوران بازی خود گرفته است.

به گزارش "ورزش‌سه"، مهدی کریمیان یکی از بازیکنانی است که در فوتبال ایران پیراهن تیم های بزرگی را پوشید. او با بازی در ذوب آهن، سپاهان، تراکتورسازی و استقلال توانست روزهای خوبی را برای هواداران این تیم ها رقم بزند، اما در دوران حضور در جمع آبی های پایتخت درگیر مساله کارت های پایان خدمت جعلی شد و اجبارا به فجرسپاسی رفت تا سربازی اش را بگذراند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از آن دیگر در عرصه فوتبال دیده نشد تا اینکه روز گذشته از دنیای بازیگری فوتبال خداحافظی کرد.


کریمیان در گفت و گو با ورزش سه درباره تصمیمش بر خداحافظی عنوان کرد: مدتی بود در فکر خداحافظی افتادم. بعد از ماجرای کارت های پایان خدمت که در استقلال برایم پیش آمد، مجبور شدم به فجرسپاسی بروم و سربازی ام را بگذرانم. بعد از پایان خدمت سربازی پیشنهادهایی برای بازی کردن داشتم اما این پیشنهادها به عبارتی در شان من نبود.


وی ادامه داد: به هر حال من در تیم های خوبی مثل تراکتور، ذوب آهن، سپاهان، برق شیراز و استقلال بازی کرده بودم و همیشه با این تیم ها قهرمان و نایب قهرمان بودم یا سهمیه آسیایی گرفته بودم. دوست نداشتم با این سابقه به هر قیمتی فوتبال بازی کنم و به نوعی کارنامه فوتبالی ام به خاطر پول خراب شود. من خاطرات خوبی برای هواداران فوتبال ساخته بودم و می خواستم همین خاطرات خوب در ذهن آنها بماند. به همین خاطر تصمیم به خداحافظی گرفتم.


هافبک سابق استقلال با اشاره به موضوع کارت های پایان خدمت جعلی که به نوعی به قیمت نابودی فوتبالش تمام شد، تاکید کرد: من این موضوع را خیلی پیگیری کردم. کارت من آخرین کارتی بود که باطل شد. همه جا رفتم و همه جا توضیح دادم اما آن جنجال خیلی بزرگ شده بود و به خاطر فشار رسانه ها کارتم را باطل کردند. من هم آن زمان در استقلال بودم و دیگر اتفاقی که نباید، افتاد. با این حال اجحاف بزرگی در حقم شد و برایم خیلی گران تمام شد. خیلی از بازیکنان جوان بودند که به سربازی رفتند و برگشتند اما قضیه من فرق می کرد چون 12، 13 سال قبل آن کارت را قانونی گرفته بودم. به هر حال تقدیر ما هم این بود.


کریمیان در پاسخ به این پرسش که برنامه ات برای آینده چیست، خاطرنشان کرد: من در کلاس های مربیگری درجه C و B شرکت کردم و مدرک گرفتم. به زودی به کلاس A می روم. تصمیمم برای حضور در عرصه مربیگری این است که مثل دوران فوتبالم در انتخاب تیم عاقلانه کار کنم. عجله ای برای حضور در این عرصه ندارم و کمی خاک می خورم و بعد با تجربیات خوب وارد دنیای مربیگری می شوم.
وی در پایان افزود: از همه مربیان و مدیران دوران فوتبالم تشکر می کنم. از داور ها، تیم های پزشکی و پشتیبانی که سابقه همکاری با آنها داشتم ممنونم. از رسانه ها که همیشه به من لطف داشتند و البته حق شان را از این فوتبال نگرفتند، تشکر می کنم که مخلصانه کار می کنند. از هواداران تیم هایی که در این سالها یاورم بودند ممنونم. آنها همیشه به من احترام گذاشتند و من نیز سعی کردم همواره منش و اخلاق ورزشی را حفظ کنم. خوشحالم در برخی لیگ ها حتی یک کارت زرد هم نگرفتم و این ها به من انرژی می دهد.

مهدی کریمیان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: مهدی کریمیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۸۹۱۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

متعصب‌ترین استقلالی لیگ اینجا است (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال استقلال تهران تمرینات خود برای دیدار حساس مقابل تراکتور در هفته بیست و پنجم رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران را در حالی از سر گرفته که حضور پررنگ ستاره فرانسوی در تمرینات این تیم محسوس است.

کوین یامگا، بازیکن محبوب هواداران استقلال، که پس از مصدومیت شدید از ناحیه چشم ارکان مختلف فوتبال ایران و به خصوص دوستداران این تیم را نگران کرده بود، حالا با چشم بسته در تمرینات تیمش حضور دارد.

یامگا در تمرینات آمادگی جسمانی تیمی پا به پای سایر بازیکنان تمرین می کند تا از آمادگی لازم برای دنبال کردن فوتبال جا نماند و به محض فراهم شدن شرایط بازی در فصل آینده بتواند بدون از دست دادن زمان اضافه تر، برای استقلال به میدان برود.

دیگر خبرها

  • اعتراض باشگاه استقلال به برنامه هفته پایانی لیگ برتر
  • فدریکو والورده: مقابل منچسترسیتی تا سرحد مرگ خسته شده بودم
  • با خداحافظی باجو، 19 سال است که یکشنبه نداریم!
  • پای کار استقلال ملاثانی بوده ایم/ وقت حمایت ازتیم‌های خوزستان است
  • متعصب‌ترین استقلالی لیگ اینجا است (عکس)
  • مارتین آنسلمی در مسیر موفقیت؛ بیلسای بعدی آرژانتین کیست؟
  • امروز آخرین مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری
  • خلاصه بازی سپاهان و استقلال ملاثانی + فیلم
  • صعود شاگردان شجاعی با شکست تیم دسته اولی
  • رکورد شکنی ورزشکار کردستانی