Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما ؛ به نقل از شبکه تلویزیونی العالم، رهبران و نمایندگان گروه های مقاومت فلسطین در دمشق با خالد البطش از رهبران جنبش جهاد اسلامی و رئیس کمیته عالی راهپیمایی های بازگشت تشکیل جلسه دادند.
خالد البطش در این جلسه بر اهمیت نقش سوریه در محور مقاومت و ضرورت ادامه راهپیمایی های بازگشت تا شکسته شدن محاصره نوار غزه تاکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حسام زیدان خبرنگار شبکه در گزارشی از این نشست در دمشق گفت: رهبران و نمایندگان گروه های فلسطینی برای حمایت از راهپیمایی های بازگشت در نوار غزه، نشستی با خالد البطش رئیس کمیته عالی راهپیمایی های بازگشت و از رهبران جنبش حماس برگزار کردند. البطش برگزاری این نشست در دمشق را به سبب نقش این کشور در محور مقاومت بسیار مهم دانست و تاکید کرد راهپیمایی های بازگشت تا شکسته شدن محاصره نوار غزه و برای حمایت از حق بازگشت و دفاع از مقاومت و احیای وحدت ملی ادامه خواهد داشت.
البطش به خبرنگار العالم گفت: اهمیت این نشست به سبب برگزاری آن در دمشق است. آمریکا می خواست سوریه را از مسیر خود خارج و آن را به حیاط خلوت و جولانگاه خود تبدیل کند و از این طریق روند نابودی آرمان فلسطین را دنبال کند اما مقاومت سوری ها باعث شد این کشور همچنان در محور مقاومت باقی بماند و به ایفای نقش خود ادامه دهد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: نشست گروه فلسطيني موضوعات مختلف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۸۹۲۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقال تلفات نظامیان اسرائیلی در غزه به بیمارستان با ۵ بالگرد

مقاومت فلسطین امروز، با هدف قرار دادن نظامیان اسرائیلی در جنوب غرب شهر غزه، بار دیگر توانمندی خود در نبرد زمینی را با وجود گذشت ۲۱۱ روز جنگ به نمایش گذاشت.

به گزارش مشرق، شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی سرایا القدس امروز شنبه با انتشار یک ویدئو، صحنه‌هایی از تداوم هدف قرار دادن نظامیان اسرائیلی در خط تدارکاتی محور نتساریم در جنوب غرب شهر غزه را به نمایش گذاشت.

در حالی که برخی رسانه‌های عبری مدعی احتمال آتش‌بس در غزه طی ساعات آینده و توافق تبادل اسرا هستند، مقاومت فلسطین همچنان توانمندی نظامی خود را به ارتش اشغالگر نشان می‌دهد. ارتشی که با وجود هفت ماه جنگ فرسایشی همچنان تهدید می‌کند که در حال تدارک برای حمله زمینی به رفح است.

در چنین فضایی که مقاومت فلسطین همچنان در جبهه‌های مختلف در حال رویارویی با نظامیان اشغالگر با استفاده از تاکتیک‌های مختلف نبرد زمینی است، منابع رسانه‌ای اسرائیلی امروز اعلام کردند که در نبردهای امروز شماری از نظامیان اشغالگر مجروح شده‌اند و دست‌کم ۵ بالگرد این نظامیان را از مناطق مختلف نوار غزه به بیمارستان‌های مختلف در فلسطین اشغالی منتقل کردند.

منبع: فارس

دیگر خبرها

  • انتقال تلفات نظامیان اسرائیلی در غزه به بیمارستان با ۵ بالگرد
  • آذربایجان‌غربی در سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) به سوگ نشست
  • آذربایجان‌غربی در سالروز شهادت امام صادق (ع) به سوگ نشست
  • جبهه مردمی برای آزادی فلسطین: رژیم اشغالگر خواسته‌های مقاومت را بپذیرد، مذاکرات پیش برود
  • «یحیی سنوار» با رهبران گروه‌های فلسطینی در خارج در تماس است
  • راهپیمایی مردم همدان علیه جنایات صهیونیست‌ها
  • حمایت از مردم غزه، راهی که همچنان ادامه دارد
  • یورش اشغالگران به مناطق مختلف کرانه باختری/ شهادت ۱۸ فلسطینی
  • سومین نشست هم‌اندیشی سخنرانان اعزامی به عتبات عالیات برگزار شد
  • حمدان: حمله زمینی به رفح موجب توقف مذاکرات خواهد شد