Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از خبرگزاری علم وفناوری ؛ دومین کنفرانس ملی توسعه کشاورزی، زمین سالم ۸ اسفند ۹۷ به همت انجمن علمی علوم و صنایع چوب و کاغذ ایران و سازمان بسیج مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی استان البرز در تهران برگزار می شود. محورهای کنفرانس عبارتند از: زراعت و اصلاح نباتات باغبانی و گیاهان زینتی و گیاهان دارویی گیاهشناسی و جانورشناسی زیست شناسی سلولی، مولکولی علوم خاک صنایع چوب و کاغذ فیزیولوژی گیاهی و جانوری بیو شیمی و بیو فیزیک بیوتکنولوژی و نانوبیوتکنولوژی و ژنتیک آموزش و ترویج کشاورزی تنش های محیطی اقلیم شناسی و هواشناسی ژئو مورفولوژی و جغرافیای کشاورزی منابع طبیعی، جنگلداری و مراتع بیماری های گیاهی و گیاه پزشکی پدافند غیر عامل در کشاورزی مهندسی علوم و صنایع غذایی حشره شناسی، علوم دامی ماشین آلات کشاورزی

محور محیط زیست و گردشگری

حفاظت و آموزش محیط زیست مدیریت آب مدیریت پسماند اکوتوریسم فن آوری های نوین در علوم زیستی سایر محورهای مربوط به محیط زیست و گردشگری

محورهای مربوط به علوم زمین

زمین شناسی معدن و سنگ شناسی نفت و آلاینده ها اقیانوس شناسی سایر محورهای مربوط به علوم زمین.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۸۹۸۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از ۲۱ تصفیه خانه در واحد‌های تولیدی استان همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، مریم محمدی کاهش آلایندگی، بازگشت آب به چرخه تولید و جلوگیری از آلودگی محیط زیست را از جمله مزیت‌های ایجاد تصفیه‌خانه در واحد‌ها عنوان کرد و افزود: هزینه کردن برای ایجاد تصفیه‌خانه، نوعی سرمایه‌گذاری است که صاحبان صنایع و تمامی واحد‌های صنعتی باید برای موضوعات زیست محیطی هزینه کنند.

او تصریح کرد: واحد‌هایی که پساب و فاضلاب آنها در محیط زیست رها می‌شود و آلایندگی دارند؛ هر چه سریعتر نسبت به ایجاد تصفیه‌خانه و قرار گرفتن واحد در لیست واحد‌های غیرآلاینده اقدام کنند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان همدان با بیان اینکه استفاده مجدد از پساب و آب‌های خاکستری برای ما قابل توجه و در اولویت است، گفت: امروز که با تنگنا‌ها و کمبود‌های منابع آبی مواجه هستیم، بخش عمده‌ای از فاضلاب واحد‌های صنعتی باید تصفیه و به چرخه تولید بازگردد.

مریم محمدی افزود: صاحبان صنایع باید برای تحقق شعار امسال و مدیریت بسته‌بندی‌های پلاستیکی و کاهش کیسه‌های پلاستیکی تلاش کنند.

دیگر خبرها

  • برگزاری جشنواره زمین پاک در آستارا
  • بهره برداری از ۲۱ تصفیه خانه در واحد‌های تولیدی استان همدان
  • دومین پویش مردمی پاکسازی جنگل های هیرکانی در گرگان برگزار شد
  • معضلات از دست دادن اکوسیستم خاک/ حفاظت از خاک را باید جدی بگیریم
  • حفاظت از خاک را باید جدی بگیریم
  • زمین پاک یکی از ارکان مهم محیط زیست است
  • حفاظت از خاک را باید جدی بگیریم/ معضلات از دست دادن اکوسیستم خاک
  • لزوم نهادینه کردن علم محیط زیست در کنار سایر علوم برای دانش‌آموزان
  • برگزاری کلاسهای آموزش محیط زیست در ارومیه
  • جامعه‌شناسی محیط‌زیست