Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین قربان زاده در واکنش به گزارش تحقیق و تفحص شورای شهر از مؤسسه همشهری گفت: کسانی که وضعیت همشهری را بررسی کردند، اشرافی به ماهیت چندگانه مؤسسه همشهری و اختیارات و وظایف آن نداشتند.

به گزارش گروه اجتماعی قدس آنلاین، حسین قربانزاده - مدیرمسئول و سردبیر اسبق موسسه همشهری در پاسخ به گزارش تحقیق و تفحص شورای شهر از همشهری اظهار کرد: کسانی که وضعیت همشهری را بررسی کردند، اشرافی به ماهیت چندگانه مؤسسه همشهری و اختیارات و وظایف آن نداشته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: همشهری هیچ اقدامی نکرده، مگر مستند آن در اختیارات و وظایف مندرج در اساسنامه و قوانین و مقررات و در چارچوب رسالت کلی این رسانه بوده است. هر کس که اندک اطلاعاتی از وضعیت همشهری داشته باشد می‌داند که فهرستی که در تحقیق و تفحص آمده، برخی از افتخارات موسسه همشهری در یک دهه گذشته است.

قربانزاده ادامه داد: مؤسسه همشهری از سال ۱۳۸۴ تا ۱۳۹۶ نه ریالی از عوارض مردم و بودجه شهرداری و نه از یارانه کاغذ معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد بهره ای برده است. قبل از سال ۸۴ همشهری هرچه درآمد داشت، صرف هزینه‌های جاری می‌شد اما سرمایه و دارایی‌های این موسسه در یک دهه منتهی به سال ۱۳۹۵، یازده برابر شد.

مدیرمسئول و سردبیر اسبق موسسه همشهری گفت: مجموعه ای که یک ریال کمک و بودجه عمومی ندارد، وقتی در همه ابعاد اعم از تنوع محصولات، راه اندازی سه مجموعه چاپخانه عظیم، ساختمان اصلی، حقوق پرسنل، امکانات رفاهی و ... توسعه و گسترش پیدا می‌کند و در عین حال سرمایه گذاری ثابتش هم یازده برابر می شود، نمره مدیریتش چند است؟

وی افزود: شبیه همین بحران اقتصادی امسال در سال ۹۰ و ۹۱ بود و مدیریت وقت توانست به خوبی مدیریت کند و ذخیره کاغذ را به شش ماه برساند و طنز این گزارش آن است که قرارداد خرید کاغذ را در زمره قراردادهای خارج از وظایف این مؤسسه، فهرست کرده‌اند.

قربانزاده بیان کرد: مفهوم ضرر و زیان برای یک موسسه فرهنگی متفاوت است، بخشی از مجلات زکات روزنامه بود! قضاوت جزیره‌ای و سودانگارانه صرف از مجموعه مجلات بدون توجه به رسالت این موسسه، اشتباه است و همین رویکرد اشتباه یک تی ان تی گذاشت کنار ریشه این درخت تناور و بارور و متاسفانه همه زحمات را به باد داد. همچنانکه میراث روزنامه نگاری ضمائم محله و استانها نیز به آسانی ویران شد.

مدیرمسئول و سردبیر اسبق موسسه همشهری گفت" در طرح رتبه بندی دولت فعلی، سه سال پیاپی این روزنامه بین همه روزنامه‌ها، رتبه اول را کسب کرد و در افکارسنجی معاونت مطبوعاتی و ایسپا نیز در صدر اقبال مردمی قرار داشت و قرارداد آگهی ها و توزیع همشهری، در اوج رعایت صرفه و صلاح موسسه بود و باعث شد جایگاه ممتاز این رسانه حفظ شود.

وی بیان کرد: ۳۴  نفر از کسانی که قرارداد موقت آنها دائمی شد، بیش از ۲۰ سال سابقه خدمت داشتند و مابقی هم حداقل بالای پنج سال سابقه داشتند. گویا برخی نسبت به ظلم به کارکنان عادت کردند که حفظ امنیت شغلی کارکنان را جرم مدیران می دانند.

قربانزاده ادامه داد: خاک پاشیدن به اقدامات مثبت گذشته، ضعف‌های دوره فعلی را حل نمی‌کند. ما را به سیاست زدگی در همشهری متهم می‌کنند در حالیکه الان این رسانه، گوشت قربانی نزاع‌های درون یک جریان سیاسی شده است و رویکرد مدیریت گذشته، هرگز حذف سلایق دیگر از تحریریه‌ها نبود ولی حالا شما باید با ذره بین، سلیقه متفاوت پیدا کنید.

مدیرمسئول و سردبیر اسبق موسسه همشهری تصریح کرد: مدیران جدید یکسره از کمبودها می‌نالند. چطور می‌شود همه چیز تا شهریور ۹۶ روبه‌راه بود و به یکباره همه چیز فرو ریخت؟ دستتان درد نکند تحقیق و تفحص هم که تمام شد حالا فکری به حال تن خسته این رسانه رنجور بکنید و از این وضعیت بلاتکلیفی و سوءمدیریت نجاتش دهید. در دوره گذشته هرگز فشارهای اقتصادی به کارکنان تحمیل نمی‌شد، سود دوماهه مجمع به تاخیر نمی‌افتاد، هدایای انگیزشی حذف نمی شد و ... کارنامه یک دهه همشهری را از منتقدین منصف مدیریت این دهه که اکنون در این موسسه شاغل هستند، باید پرسید.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: شورای شهر تهران موسسه همشهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۹۰۰۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش معین به ادعای حضور پنهانی‌اش در ایران: دروغ می‌گویند

بهمن بابازاده در صفحه شخصی خود اینطور نوشته است: یکی از اعضای خانواده «معین»، در متنی که مورد تایید «نصرالله معین»، که بصورت اختصاصی در اختیار من قرار داده، ضمن تکذیب اخبار رفت و آمد «معین» به ایران در این سالها، جزییاتی از آخرین روز‌های حضور این خواننده در زادگاهش را بازگو کرد.

در این متن آمده: «آقای «معین» آخرین بار سال ۱۳۶۰ ایران بود و پس از خروج قانونی از کشور، هرگز به ایران برنگشت. ایشان پاسپورت و شناسنامه ایرانی دارند، ولی هرگز از آن روز به بعد به کشور بازنگشته اند. اخبار و گزارش‌های مختلفی این روز‌ها با مقاصد مختلف در ایران منتشر میشود که هرگز صحت نداشته و ندارد و آقای معین هیچ درخواست یا پیشنهادی به مجموعه، واسطه یا نهادی ارائه نداده اند. از تکرار بی اندازه این گزارش‌های اشتباه و دروغ گلایه دارند و پس از کنسرت دُبی (۲۳ فروردین) در صورت تکرار این گزارشات دروغ، رسما اظهارنظر خواهند کرد.»

دیگر خبرها

  • تهدید هوش مصنوعی علیه ۸ میلیون شغل در انگلیس
  • واکنش معین به ادعای حضور پنهانی‌اش در ایران: دروغ می‌گویند
  • واکنش کنعانی به گزارش گزارشگر سازمان ملل در خصوص نسل‌ کشی در غزه
  • واکنش کنعانی به گزارش گزارشگر ویژه سازمان ملل درباره نسل‌کشی در غزه
  • واکنش کنعانی به گزارش گزارشگر سازمان ملل در خصوص نسل‌کشی در غزه
  • واکنش وزیر اسبق به خودکشی دکتر پرستو بخشی: سکوت وزارت بهداشت مایه‌ شرمساری است
  • واکنش معین به خبر حضور پنهانی‌اش در ایران
  • پیکر شهید دفاع مقدس در منطقه عملیاتی سومار تفحص شد
  • این احتمال که بدون اطلاع حجت الاسلام صدیقی ، فعالیتهای غیرقانونی کرده باشند ضعیف است/ موسسه خانواده صدیقی غیرانتفاعی است اما در آن فعالیت تجاری شده
  • آخرین وضعیت تفحص از شستا و اتاق بازرگانی در مجلس