Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدرضا آقاباباگلیان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، پیرامون فعالیت‌های هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولان استان اصفهان اظهار داشت: هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولان با ارائه خدمات به جانبازان و معلولان در رشته‌های ورزشی ۱۸ گانه از جمله والیبال نشسته، بسکتبال با ویلچر، تیراندازی، تیراندازی با کمان، وزنه برداری و غیره در نوع خود یک نیم‌ اداره ورزش و جوانان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: این هیئت با ارائه خدمات به معلولان جسمی حرکتی و نیز عده‌ای از معلولان ذهنی هم در بخش آقایان و هم در بخش بانوان فعالیت می‌کند و همچنین هیئات شهرستانی نیز در ۱۶ شهرستان فعال هستند که هر کدام در یک یا چند رشته فعالیت شاخص دارند و از پتانسیل بالای این شهرستان‌ها استفاده می‌کنند.

رئیس هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولان استان اصفهان پیرامون جایگاه استان اصفهان در ورزش‌های جانبازان و معلولان بیان داشت: خوشبختانه استان اصفهان در ورزش‌های جانبازان و معلولان در کشور از جایگاه خوبی برخوردار است به طوری که در مسابقات پارآسیایی، کاروان ۲۵ نفره متشکل از نابینایان، کم‌بینایان و معلولان استان اصفهان با کسب ۲۱ مدال رنگارنگ و بیش از ۱۵ درصد از کل مدال‌های کاروان ملی، رتبه بسیار خوبی را در کشور به دست آورد و این نشان‌دهنده پتانسیل و ظرفیت بالای اصفهان است که می‌تواند در مسابقات توکیو مدال‌ها و افتخارات بیشتری را برای کشور و استان به ارمغان آورد.

وی با اشاره به زیرساخت‌های استان افزود: البته این پیشرفت و افتخارآفرینی‌ها منوط به استفاده از زیرساخت‌های ورزشی استان است و خوشبختانه در حال حاضر سالن ورزشی جانبازان و معلولان که یک سالن درسطح بین‌المللی است در اختیار هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولان است و امیدواریم با استفاده از این امکانات جایگاه ورزش استان را ارتقاء دهیم.

آقاباباگلیان از چالش‌های پیش روی هیئت جانبازان و معلولان استان گفت و تصریح کرد:متاسفانه برخی از سالن‌هایی که در شهرهای اصفهان، کاشان و خمینی‌شهر در اختیار هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولان بوده است بنا به دلایلی به مزایده گذاشته‌ شده است در حالی که برای مناسب‌سازی این سالن‌ها هزینه شده بود و اداره‌کل ورزش و جوانان می‌توانست با تدبیر مناسبی مانع از این مزایده شود.

وی از تعامل هیئت جانبازان و معلولان با دیگر سازمان‌ها گفت و افزود: خوشبختانه ما تعامل و ارتباط بسیار خوبی با نهادها و سازمان‌های مختلف از جمله بنیاد شهید، بهزیستی و اسپانسرهای هیئت از جمله ذوب‌آهن، سپاهان، نامی‌نو و غیره داریم و امیدواریم با برطرف شدن مشکلات مالی از طریق قوانین مربوط به مالیات، مشکلات ورزشکاران جانباز و معلول استان تا حد زیادی برطرف شود.

کد خبر 4493839

منبع: مهر

کلیدواژه: جانبازان و ایثارگران ورزش جانبازان و معلولان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۹۰۷۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دومین دوره لیگ مینی فوتبال کیش

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، روابط عمومی هیئت ورزش‌های همگانی کیش اعلام کرد: تیم‌های متقاضی تا ۲۰ اردیبهشت می‌توانند برای نام نویسی به دفتر این هیئت و یا معاونت ورزش و تفریحات سالم مراجعه کنند.

متقاضیان شرکت در دومین دوره مسابقات لیگ مینی فوتبال برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۰۹۳۴۷۶۹۱۶۱۴ تماس بگیرند.

دیگر خبرها

  • برگزاری دومین دوره لیگ مینی فوتبال کیش
  • وقتی داشتن تشک تمرینی برای یک ملی‌پوش آرزو شد!+فیلم
  • ازدواج فامیلی عاملی برای افزایش آمار معلولان
  • دعوت از ٧ والیبالیست ناشنوای آذربایجان غربی به اردوی تیم ملی
  • راه اندازی هیئت صلح جانبازان
  • حججی: با حضور ورزشکاران قوی، فدراسیون هم تقویت می‌شود
  • تخصیص ۲۰ میلیارد تومان برای تجهیز هیئت‌های ورزشی بوشهر
  • حق پرستاری بهزیستی فروردین ۱۴۰۳ واریز شد | جزئیات واریز ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار تومانی مستمری حق پرستاری
  • روسیه: به دنبال حق رقابت در المپیک هستیم
  • ۱۵ پایگاه ورزش قهرمانی نابینایان در کشور ایجاد شده است