Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ در راستای گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عملیات کربلای 4، نشست صمیمانه رزمندگان گردان رزمی مخابرات لشکر نصر به میزبانی انجمن راویان فتح رضوی برگزار شد.
در این برنامه علیزاده، کرابی، آزاد، جاودانی و قربانی به بیان خاطرات خود از عملیات کربلای 4 پرداختند و یاد شهدای این عملیات و شهدای گردان رزمی مخابرات را گرامی داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 


یادآور می‌شود، برنامه خاطره‌گویی رزمندگان دوران هشت سال دفاع مقدس به‌صورت فصلی در محل انجمن راویان فتح رضوی برگزار می‌شود.

شیما آرانیان
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خاطره گویی لشکر نصر مشهد ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۹۰۷۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هفته فرهنگی اصفهان با بیش از ۴۰۰ عنوان برنامه برگزار می‌شود

 معاون فرهنگی شهردار اصفهان در نشست خبری هفته فرهنگی اصفهان که در شبستان مسجد شیخ لطف الله برگزار شد گفت: این برنامه ها در بخش‌های هنری، ادبی، فرهنگی و ورزشی شامل ۳۵۰ برنامه در مناطق و ۷۰ برنامه شهری با هزینه حدود ۱۰۰ میلیارد ریال تدارک دیده شده است.

کمال حیدری با بیان اینکه  محور برنامه‌های هفته فرهنگی نکوداشت و معرفی چهره‌های فاخر و فرهیخته اصفهان است افزود: اصفهان پایتخت ورزش‌های زورخانه‌ای است و برنامه‌ای با همین محور در میدان نقش جهان با دعوت از سفیران چند کشور برگزار خواهد شد.

او با بیان اینکه هفته فرهنگی اصفهان جلوه گاه ظرفیت‌ها و دستاورد‌های این دیار است، گفت: برنامه‌های نکوداشت این هفته مبتنی بر هویت، شناسنامه و فرهنگ بومی اصفهان است.

معاون فرهنگی شهردار اصفهان افزود: محله‌محوری و مشارکت مردمی در طراحی و اجرای برنامه‌ها از دیگر رویکرد‌های مهم هفته فرهنگی اصفهان است.

وی خاطر نشان کرد: رهبر معظم انقلاب، اصفهان را شهری زنده نامیده‌اند که تعبیری بسیار ارزنده و مناسب است؛ از این رو تلاش شده تا برنامه‌های هفته فرهنگی اصفهان متناسب با این تعبیر باشد و شور و سرزندگی را به شهروندان هدیه کند.

در پایان این نشست خبری جورچین پوستر هفته فرهنگی اصفهان با مشارکت مهمانان برنامه تکمیل و از آن رونمایی شد.

 هفته فرهنگی اصفهان هر سال از سوم تا نهم اردیبهشت مقارن با تولد شیخ بهایی برگزار می‌شود؛ شعار این هفته امسال (اصفهان؛ شهر زنده، شهر زندگی) است.

طرح نامگذاری هفته اصفهان آبان ۱۳۸۴ در جلسه علنی شورای اسلامی این شهر به تصویب رسید.

شیخ بهاالدین محمد العاملی مشهور به شیخ بهایی یکی از چهره‌های ملی و بین المللی است، او علاوه بر علوم شرعی در ریاضیات، فیزیک، هندسه، مکانیک و نجوم هم تبحر داشت.

شیخ بهایی در سال ۱۰۳۰ هجری قمری در اصفهان رحلت کرد و بنا به وصیتش در مشهد مقدس به خاک سپرده شد.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • از دختران شهدای مدافع حرم تجلیل شود
  • تجلیل از دختران شهدای مدافع حرم به مناسبت دهه کرامت
  • شهید رحیمی فرصت نکرد رخت دامادی به تن کند/ امانتداری و وظیفه‌شناسی آوازه شهید فاضل بود
  • نشست کمیته فضای مجازی و فرهنگی کنگره شهدای استان فارس برگزار شد
  • قهرمانی رزمی کارکردستانی در رقابت های کشوری
  • اردوی راهیان پیشرفت ویژه اساتید برگزار می شود
  • برنامه‌ریزی برای برگزاری مسابقات بین‌المللی توان در شیراز
  • هفته فرهنگی اصفهان با بیش از ۴۰۰ عنوان برنامه برگزار می‌شود
  • تکریم و قدردانی از خانواده شهدای فاطمیون + فیلم
  • نشست خبری تشریح برنامه‌های جشنواره امام رضا(ع) و چله رضوی در تهران برگزار می‌شود