Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-03@04:37:35 GMT

برگزاری کرسی های تخصصی تلاوت در گیلان

تاریخ انتشار: ۳ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۹۰۸۰۶

برگزاری کرسی های تخصصی تلاوت در گیلان

کرسی های تخصصی تلاوت قران کریم با حضور اساتید برجسته کشوری در گیلان برگزار می‌شود.

«محمد مهدی قربانیان» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت از برگزاری نخستین کرسی تلاوت قرآن کریم، 29 آذر امسال در آستان خواهر امام رشت خبر داد و گفت: در این محفل قرآنی، استاد مهدی دغاغله از اهواز به قرائت قرآن پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس اداره قرآن اوقاف و امور خیریه گیلان اعلام کرد: دومین کرسی تخصصی قرآن کریم گیلان، پنجشنبه( 27 دی ماه) در بی بی حوریه بندرانزلی برگزار می‌شود.

 

وی افزود: استاد محمدرضا ستوده نیا از اصفهان در این کرسی به تلاوت قرآن می‌پردازد.

 

قربانیان گفت: سومین کرسی تخصصی قرآن کریم گیلان، پنج‌شنبه( 18 بهمن) و همزمان با دهه فجر در آستان امیر صادق لاهیجان برگزار خواهد شد.

 

وی اظهار داشت: استاد محمود لطفی نیا قاری این کرسی تخصصی تلاوت قرآن است.

 

رئیس اداره قرآن اوقاف و امور خیریه گیلان، ادامه داد: آخرین کرسی تخصصی تلاوت قرآن کریم در سال جاری در پنج‌شنبه(16 اسفند) در مسجد جامع تالش با حضور استاد سید جواد سادات فاطمی از مشهد برگزار می‌شود.

 

وی تلاوت قرآن کریم را در همه حال ارزشمند دانست و خاطرنشان کرد: کرسی‌های تلاوت باعث ترغیب قشر جوان به مفاهیم قرآنی می‌شود.

 

قربانیان با اشاره به هدف برگزاری کرسی قرآن گفت: هدف از برگزاری كرسی تلاوت، عطرآگین كردن فضای جامعه با شمیم قرآن و ارتقای سطح علمی قاریان قرآن است.

 

پایان پیام/162

منبع: شبستان

کلیدواژه: شب یلدا خبرگزاری شبستان آمریکا هفته پژوهش وحدت حوزه و دانشگاه کانون های فرهنگی هنری مساجد شیراز هرمزگان ایران شب چله تلاوت قرآن در جامعه کرسی تلاوت قرآن کریم تلاوت قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۹۰۸۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آزمون کتبی تخصصی حفظ قرآن در سیستان وبلوچستان

حجت الاسلام و المسلمین مصطفی جهانشاهی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اعلام کرد: همزمان با سراسر کشور، فردا جمعه ۱۴ اردیبهشت ماه جاری، ۴۸۵ نفر در سه حوزه زاهدان، ایرانشهر و چابهار در مرحله آزمون کتبی نوزدهمین دوره طرح ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم شرکت خواهند کرد.

وی با بیان این مطلب که از کل میزان ثبت نام کرده برای شرکت در این مرحله آزمون دریافت مدرک تخصصی، حدود ۹۰ درصد مرد هستند، ادامه داد: این آزمون کتبی در پنج سطح (از ۱۰ جز تا حفظ کل) ویژه خواهران و برادران حافظ برگزار خواهد شد و افرادی که حائز امتیاز لازم در این مرحله شوند، در مرحله آزمون شفاهی که تیرماه امسال برگزار خواهد شد، شرکت کرده و پس از کسب حدنصاب امتیاز مدرک تخصصی حفظ خود را در سطحی که شرکت کرده باشند، دریافت خواهند کرد.

جهانشاهی اضافه کرد: سطوح ارائه شده شامل درجه پنج برابر با مدرک دیپلم، درجه چهار برابر با درجه فوق دیپلم، درجه سه برابر با لیسانس، درجه دو برابر با کارشناسی ارشد و درجه یک برابر با دکترا است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: محل برگزاری آزمون زاهدان در سالن امتحانات دانشگاه علوم پزشکی، ایرانشهر در دانشگاه پیام نور و در چابهار در مجتمع آموزشی دانشوران دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی تعیین شده است.

کد خبر 6095045

دیگر خبرها

  • برگزاری آزمون کتبی تخصصی حفظ قرآن در سیستان وبلوچستان
  • حضور ۳۳۷ حافظ آذربایجان شرقی در آزمون اعطای مدرک تخصصی قرآن کریم
  • آزمون تخصصی حفاظ قرآن کریم در گلستان برگزار می شود
  • برگزاری نوزدهمین دوره آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآنی
  • گشایش بزرگترین نمایشگاه قرآنی در افغانستان
  • برگزاری آزمون کسب مدرک تخصصی ۱۵۴ حافظ قرآن در بوشهر
  • اعلام حوزه‌های آزمون مرحله اول اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن
  • فیلم/ تلاوت قرآن کریم قبل از بیانات رهبر انقلاب
  • آزمون ارزیابی اعطای مدرک تخصصی قرآن کریم در خراسان شمالی برگزار می‌شود
  • آزمون سراسری ارزیابی اعطای مدرک تخصصی قرآن کریم در خراسان شمالی برگزار می شود