Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، استانکو پوکله‌پوویچ ساعات اولیه امروز در بیمارستان کنسینگتون در شهر لندن دارفانی را وداع گفت و در 81 سالگی به دلیل بیماری شدید و دیالیز سخت چشم از دنیا فرو بست.

این سرمربی کروات در سال 94–1995 به ایران آمد و هدایت تیم ملی را برعهده گرفت. او پس از تجربه حضور روی نیمکت تیم ملی در فاصله دو سال سرمربی پرسپولیس تهران بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او به مدت چهار سال از فوتبال ایران فاصله گرفت و در سال 2001 به ایران بازگشت و یک فصل پیش از اینکه به تیم اوسیجک برود در سپاهان اصفهان حضور داشت.

سومین حضور استانکو در فوتبال ایران در سال 2005 با قبول هدایت سپاهان از سر گرفته شد؛ او چهار فصل در جمع طلایی پوشان ماند و سپس به داماش گیلان رفت. استانکو در سال 2009 ایران را ترک کرد و سال‌های پایانی سرمربیگری‌اش را پیش از کنار رفتن در سال 2015 در تیم هایدوک اسپلیت سپری کرد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال ایران پرسپولیس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۹۱۰۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان حضور یک ساله مطهری در تیم ملی

سرمربی موقت تراکتور تبریز از کادر فنی تیم ملی فوتبال ایران جدا شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، حمید مطهری شب گذشته (سه‌شنبه) پس از توافق با مدیران باشگاه تراکتور تبریز، به‌عنوان سرمربی موقت تیم فوتبال این باشگاه تا پایان فصل منصوب شد.

مطهری که از اردیبهشت 1402 روی نیمکت تیم ملی نشست و در جام ملت‌های آسیا 2023 نیز در جمع دستیاران امیر قلعه‌نویی قرار داشت، به همکاری خود با این تیم پایان داده است.

مطهری سرمربی موقت تراکتور شد

سرمربی موقت تراکتور سابقه سرمربیگری نساجی مازندران را در کارنامه دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تصمیم فرهاد مجیدی؛ او به ایران برمی‌گردد؟
  • تصمیم فرهاد مجیدی برای پایان دادن به همه شایعات | چهره محبوب آبی‌ها به ایران برمی‌گردد؟
  • فرهاد مجیدی تصمیم نهایی را گرفت: در امارات می‌مانم!
  • کانادایی‌ها به دنبال استخدام سولسشایر
  • هینن سرمربی تیم ملی والیبال چین شد
  • درگذشت پیشکسوت فوتبال وسط زمین بازی/ کام استقلالی‌ها تلخ شد
  • افزایش ابهاماتِ ۸۶ کیلو؛ بازگشت یزدانی یک اردو به تعویق افتاد، قاسم‌پور دوباره در ۹۷ کیلو دعوت شد!
  • شرط حضور گل‌محمدی روی نیمکت تراکتور/ مربی تیم ملی سرمربی موقت شد
  • پایان حضور یک ساله مطهری در تیم ملی
  • سرمربی سابق ایران قهرمان شد و رفت!