Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه فرهنگ و هنر خبرگزاری تقریب، حجت‌الاسلام سیدعلی قاضی‌عسکر نماینده ولی‌فقیه در امور حج و زیارت در نشست شورای معاونان و مدیران بعثه مقام معظم رهبری اظهار داشت: با راه‌اندازی دفتر سازمان حج و زیارت در عربستان، امکان پیگیری پیوسته و سریعتر امور مربوط به حج آینده در بخش‌های مختلف از قبیل اجاره مسکن، حمل و نقل، خرید اقلام مورد نیاز و تدارکات فراهم خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت با بیان اینکه هیأت حج کشورمان به ریاست آقای علیرضا رشیدیان بامداد روز یکشنبه (دوم دی ماه) از عربستان به تهران بازگشت، افزود: تفاهم نامه امضا شده حج آینده نسبت به سال‌های قبل شرایط بهتری دارد و در مجموع برخورد طرف سعودی نیز مناسب  بوده است.

وی از معاونت‌ها و مدیران حاضر در این جلسه خواست که برنامه‌ها و فعالیت‌های حج ۹۸ را در حوزه مسؤولیت خود هرچه سریعتر عملیاتی کنند.

در این جلسه آقایان جعفر شمسیان معاون توسعه مدیریت و منابع و مجید مرزانی مدیر برنامه ریزی، بررسی و ارزشیابی بعثه مقام معظم رهبری درباره بودجه سال آینده و بهمن جهانی مدیریت بهبود فرایندها و فناوری اطلاعات درخصوص ساختار و نیروی انسانی بعثه گزارش دادند و نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت بر لزوم تدوین بودجه واقعی، علمی و دقیق با درنظر گرفتن بودجه سنوات گذشته، صرفه جویی در هزینه ها و ارائه سریعتر آخرین پیشنهادات معاونت های بعثه برای عملیاتی کردن طرح تعالی حج تاکید کرد.

وی گفت: طرح تعالی حج ، طرح فاخری است و اگر به درستی اجرا شود می‌تواند به تحول در حوزه حج و زیارت منجر شود.

این جلسه با گزارش آقایان علی اکبر ضیایی رئیس پژوهشکده حج و زیارت درباره فعالیت‌های این پژوهشکده در سال ۹۷، علی جعفری مدیر تبلیغات بین الملل درخصوص برنامه‌ریزی صورت گرفته در حوزه فضای مجازی و مهدی عسکری مدیر امور اداری و پشتیبانی درباره آئین نامه انضباطی بعثه ادامه یافت و نماینده ولی‌فقیه در امور حج و زیارت در هر مورد توصیه‌هایی ارائه کرد.  

در پایان این جلسه حجت السلام علی پروانه مسئول امور استان‌ها و نمایندگی‌های بعثه از برگزاری نشست دو روزه مسئولان امور استان‌ها و نمایندگی‌های بعثه در اواسط دی ماه در تهران خبر داد و اظهار داشت: آمادگی لازم برای اعلام روحانیون ، معین و معینه های حج ۹۸ وجود دارد.

حجت الاسلام والمسلمین قاضی عسکر نیز ابراز امیدواری کرد با پشت کار همه دست اندرکاران حج و زیارت در بعثه و پیوند قوی بین سازمان حج و زیارت و بعثه برنامه ها و امور مربوط به حج آینده از جمله ثبت نام از زائران ، اعلام کاروان ها و برگزاری جلسات آموزشی به سرعت عملیاتی شود و با موفقیت کارها به پیش برود. 

انتهای پیام/

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۹۱۴۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوای ساز ارکستر سمفونیک تهران در قلعه فلک‌الافلاک می‌پیچد

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمد اله‌یاری فومنی مدیرعامل بنیاد رودکی، سید امیرعباس ستایشگر معاون آفرینش‌های فرهنگی هنری بنیاد رودکی، اعظم روانشاد مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان و داریوش بارانی شهردار خرم آباد، در جلسه مشترکی تفاهم‌نامه همکاری میان دو مجموعه بنیاد رودکی و شهرداری خرم‌آباد را امضا کردند.

بر اساس این تفاهم‌نامه ارکستر سمفونیک تهران، سمفونی فلک‌الافلاک، اثر استاد کامبیز روشن روان را با مشارکت بنیاد رودکی، شهرداری خرم‌آباد و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان در محوطه قلعه فلک الافلاک اجرا می‌کند.

گفتنی است جزئیات این برنامه متعابقا اطلاع رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ظرفیت های فارس، چشم ۳۲ هیات تجاری خارجی را گرفت
  • حضور سرمایه‌گذاران در غرفه استان فارس قابل توجه بود
  • انعقاد تفاهم‌نامه‌ بنیاد نخبگان و آموزش و پرورش خراسان جنوبی
  • نوای ساز ارکستر سمفونیک تهران در قلعه فلک‌الافلاک می‌پیچد
  • شرحی بر قدیمی‌ترین فهرست‌نامه‌های کتابخانه آستان قدس رضوی/خدمتی به گذشته، امروز و آینده
  • از رکوردها تا یک تفاهم‌نامه تئاتری و...
  • وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی: می‌خواهیم فیلم با کیفیت درباره «اقبال لاهوری» بسازیم
  • آغاز همکاری‌ های حمل‌ ونقل بین‌ المللی و ترانزیتی ایران و تاجیکستان از بندر چابهار
  • با سازوکارهای اقتصادی فعلی جامعه، کارگر غالباً با مشکل مواجه می‌شود
  • امضا دو تفاهم نامه علمی در همایش ملی تحول دیجیتال