Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-07@16:09:45 GMT

ناوگان مینی بوسرانی گلستان فرسوده است

تاریخ انتشار: ۳ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۹۲۳۵۴

ناوگان مینی بوسرانی گلستان فرسوده است

مهدی میقانی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در حال حاضر 763 دستگاه مینی بوس در مناطق گوناگون استان مشغول فعالیت است که بخشی از آن ها به دلیل گذر از عمر مفید و ضرورت جلوگیری از بروز حوداث تلخ و مرگبار، باید تعویض و نوسازی شود.
وی بیان کرد: یکی از مشکلات اصلی مالکان مینی بوس برای نوسازی، ناتوانی در اخذ وام به دلیل پیچ و خم های اداری دشوار است که همکاری دولت برای پرداخت این تسهیلات و تهیه ضامن و سود مشارکت با آنان، مسیر نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی گلستان را کوتاه تر می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان به بروز حوادث مرگبار و ضرورت افزایش ایمنی در جاده های استان اشاره کرد و گفت: امسال 174 نفر در جاده ای برون شهری گلستان جان باختند که تکمیل طرح های نیمه تمام و رفع خطر نقاط حادثه خیز و دوربرگردان های خطرناک، این آمار را کاهش خواهد داد.
به گفته میقانی در ناوگان مسافربری جاده ای گلستان 233 دستگاه اتوبوس و 610 دستگاه سواری مشغول به فعالیت است که میانگین سن خودروها به ترتیب 8.7 و 8.36 سال است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل استان گلستان افزود: استفاده از ناوگان عمومی بین شهری به‌ جای سواری‌ها و خودروهای شخصی در کاهش آلودگی، خسارت به جاده‌ها و بالا رفتن امنیت مسافران است.
3014/3091
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان جلیقه زردها مشق شب اتوبوس استان گلستان جاده های استان حمل و نقل عمومی راهداری و حمل و نقل جاده جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان جلیقه زردها مشق شب امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۹۲۳۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی مینی‌بوس در محور آستانه اشرفیه به کیاشهر با ۱۸ مصدوم

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان گیلان از واژگونی یک دستگاه مینی‌بوس و مصدومیت ۱۸ نفر در محور آستانه اشرفیه به کیاشهر، منطقه امیر هنده فوشازده خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان، کمیل پرناک امروز _دوشنبه هفدهم اردیبهشت_ اظهار کرد: واژگونی یک دستگاه مینی‌بوس ساعت ۲۰:۲۰ شامگاه _یکشنبه شانزدهم اردیبهشت_ در محور آستانه اشرفیه به کیاشهر _ منطقه امیر هنده فوشازده، ۱۸ مصدوم بر جای گذاشت.

وی افزود: طی تماس انجام شده با شماره تلفن ۱۱۲، مرکز کنترل هماهنگی و عملیات امداد و نجات هلال‌احمر گیلان، نجات‌گران پایگاه‌های لاکوژده آستانه اشرفیه، دیزبن و ناصرکیاده شهرستان لاهیجان با پنج تیم امدادی از جمله سه دستگاه آمبولانس و یک دستگاه ست نجات بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر گیلان خاطرنشان کرد: پس از انجام عملیات رهاسازی و خدمات سرپایی، سایر مصدومان توسط عوامل امدادی به مراکز درمانی انتقال پیدا کردند.

کد خبر 751032

دیگر خبرها

  • نوسازی ناوگان اتوبوس‌رانی در سنگاپور
  • برگزاری ۵ رزمایش برای نوسازی بافت های فرسوده
  • واژگونی مینی‌بوس در محور آستانه اشرفیه به کیاشهر با ۱۸ مصدوم
  • مصدومیت ۱۰ نفر در واژگونی یک دستگاه مینی‌بوس در آستانه اشرفیه
  • واژگونی مینی بوس در روستای امیرهنده/ ۱۰ نفر مصدوم شدند
  • ۳۰ میلیون تن کالا توسط ناوگان حمل و نقل جاده‌ای هرمزگان جابجا شد
  • حمل و نقل ۳۰ میلیون تن کالا توسط ناوگان جاده‌ای هرمزگان
  • بهره برداری از فاز سوم کمربندی نسیم شمال قزوین
  • نوسازی ۴۰۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن در قالب نوسازی بافت‌های فرسوده تا پایان سال
  • مینی بوس ترمز برید و به حسینیه برخورد کرد!