Web Analytics Made Easy - Statcounter

آستارا - ایرنا - مسئولان تالش از علی اکبر رسول زاده استاد و پیشکسوت موسیقی این شهرستان، در بیمارستان عیادت کردند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سید عیسی مهدوی فرماندار تالش روز دوشنبه در عیادت از این مدرس موسیقی در بیمارستان شهید نورانی تالش گفت: احترام به جایگاه هنرمندان متعهد و مردمی ضروری است و هنرمندان بزرگ در تربیت شاگردان با اخلاق و ترویج آموزه های ادبی و هنری در جامعه رسالت مهمی دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تالش گفت: رسول زاده پس از اجرای موسیقی سنتی در جشنواره فرهنگی و هنری شب چله به دلیل عارضه قلبی به بیمارستان منتقل شده بود.
بهرام خوشحال افزود: این هنرمند، با تعلیم و تربیت هنرجویان علاقه مند به موسیقی، در زمینه آهنگسازی و اجرای ترانه های تالشی فعالیت چشمگیر دارد.
وی ادامه داد: سه هزار و 340 هنرمند در انجمن ها و گروه های هنری، فرهنگی و ادبی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تالش فعالیت می کنند.
شهرستان تالش با 200 هزار نفر جمعیت در 110 کیلومتری غرب مرکز استان گیلان قرار دارد.
7106 / 7124 /6030

منبع: ایرنا

کلیدواژه: كليات عيادت مسئولان مربي موسيقي تالش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۹۲۸۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویداد هنری بنت الهدی در البرز برگزار شد

هانیه ماه پسند در گفت وگو با خبرنگار مهر از برگزاری رویداد هنری بنت الهدی به مناسبت ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر در حوزه هنری استان البرز خبر داد و گفت: ۱۰ نفر از بانوان هنرمند در رشته‌های نقاشی، هنرهای دستی، گرافیک، تصویرسازی و طراحی پوستر در این کارگاه شرکت کردند.

مسؤول مدرسه خیمه بانوان هیئتی استان البرز با اشاره به اینکه این بانوان هنرمند از بین ۲۰ تا ۳۰ نفر از هنرمندان انتخاب شده‌اند، بیان کرد: امید است در این کارگاه و رویداد یک روزه خروجی‌های قابل توجهی حاصل شود و بتوانیم آنها را در کانال خیمه بانوان هیئتی البرز در روز دختر به نمایش بگذاریم.

کد خبر 6099746

دیگر خبرها

  • شیراز میزبان ۲۰۰ هنرمند گروه‌های کُر سراسر ایران می‌شود
  • تالار حافظ شیراز میزبان۲۰۰ هنرمند گروه‌های کُر سراسر ایران می‌شود
  • رویداد هنری بنت الهدی در البرز برگزار شد
  • بیش از ۶۰۰ کانون فرهنگی مساجد در اردبیل فعالیت می کنند
  • هنری که لاکچری شده!
  • اعلام زمان برگزاری هفتمین اشکوره فرهنگی هنری حسینی در آمل
  • تکمیل ساختمان کانون پرورش فکری خمام نیازمند حمایت مسوولان است
  • «عیسی بخشی» در خانه ابدی آرام گرفت
  • پیکر آخرین خنیاگر خراسان در خاک آرام گرفت
  • خبرنگار پیشکسوت محلات در حادثه رانندگی جان باخت