Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، احمد رعیتی معاون امور مهندسی و بهره برداری شرکت ملی گاز ایران روز دوشنبه در آیین تودیع و معرفی مدیران عامل شرکت گاز هرمزگان گفت: شرکت ملی گاز ایران حدود 35 هزار کیلومتر خط فشارقوی و 350 هزار کیلومتر نیز خط تغذیه و توزیع دارد.

وی تعداد نیروگاه های گازی در سطح کشوری را 90 نیروگاه اعلام کرد و افزود: 2 هزار و 400 سی ان جی نیز در کشور وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته معاون امور مهندسی و بهره برداری شرکت ملی گاز ایران، درحال حاضر از یکهزار و 270 شهر در کشور یکهزار و 135 تعداد به شبکه گاز رسانی متصل هستند.

رعیتی ادامه داد: از حدود 45 هزار و 100 روستا، نیز 27 هزار و 200 روستا گازرسانی شده اند.

وی با بیان این جمله که در کشور مدیرعامل های شرکت گاز تمایل زیادی به گازرسانی به روستاها دارند، گفت: گاز رسانی به صنایع به مراتب مهم تر از روستاهاست.

معاون امور مهندسی و بهره برداری شرکت ملی گاز ایران مزیت های گازرسانی به صنعت را افزایش ارزش افزوده، توسعه اشتغالزایی و قطع وابستگی دانست.

رعیتی در پایان در پایان وضعیت مانیتورینگ در استان هرمزگان را مثبت ارزیابی کرد و گفت: در این استان 52 صنعت مهم به شبکه گاز متصل هستند و به حدود 20 سی ان جی نیز گازرسانی شده است.

در این آیین فواد حمزوی به عنوان مدیرکل شرکت گاز استان هرمزگان معرفی و از خدمات پارسا پروین مدیرعامل سابق قدردانی شد.

انتهای پیام/ب

صحبت های معاون امور مهندسی و بهره برداری شرکت ملی گاز ایران در هرمزگان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: گاز وزارت نیرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۹۳۲۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز به‌کار نمایشگاه تخصصی فرانچایز در ایران‌مال

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، بزرگترین رویداد سالانه سرمایه‌پذیری و سرمایه‌گذاری تخصصی در حوزه فرانچایز کشور، یازدهم اردیبهشت ۱۴۰۳ با حضور برادران، معاون صنایع عمومی وزارت صمت، زارع، سرپرست مرکز ملی صنایع خلاق و فرش ایران و سایر فعالان حوزه کسب‌وکار در مرکز دائمی نمایشگاه‌ها و رویدادهای بین‌المللی ایران‌مال افتتاح شد.

حدود ۳۰ برند معتبر داخلی و خارجی از جمله مجریان و مراکز آموزش فرانچایزینگ، برندهای پوشاک، شرکت‌های فعال در حوزه صنایع غذایی و مولتی برندها در این نمایشگاه حضور فعال دارند.

محمدمهدی برادران، معاون صنایع عمومی وزارت صمت با تاکید بر اهمیت موضوع فرانچایز گفت: نشان‌سپاری تجاری از حیث به اشتراک‌گذاری روش و تجربه و کاهش هزینه راه‌اندازی کسب‌وکار مناسب است و سطح نوینی از مدیریت کسب‌وکار را ارائه می‌دهد.

برادران در ادامه ضمن تشکر از زحمات مجموعه نمایشگاهی ایران‌مال، ابراز امیدواری کرد که صنعت و تجارت کشور از ظرفیت‌های این مجموعه بهره بیشتری ببرند.

محمدمهدی اسدی، مدیرعامل شرکت ایده تجارت هرمس و مجری نمایشگاه در مصاحبه با خبرنگار ما گفت: صنعت فرانچایز در سطح جهانی صنعتی پویا است که در ایران در نقطه آغاز خود قرار دارد. این صنعت می‌تواند حدود یک درصد سرانه ناخالص ملی را از آن خود کند و اقتصادی پایدار را رقم بزند. وی افزود: ششمین دوره نمایشگاه فرانچایز به عنوان یک نمایشگاه فوق تخصصی با تمرکز بر شعبه‌پذیری و شعبه‌فروشی در حال برگزاری است.

اسدی مجموعه ایران‌مال را آینده صنعت نمایشگاهی کشور توصیف کرد و گفت: با توجه به تجربه برگزاری نمایشگاه‌های عام، تخصصی و فوق تخصصی در اکثر مراکز معتبر کشور، مرکز نمایشگاهی ایران‌مال در مقایسه با سایرین از زیرساخت و امکانات بسیار خوبی برخوردار و است و حضور در ایران‌مال باعث افتخار ما است.

همچنین در حاشیه برگزاری این نمایشگاه، کارگاه‌هایی با موضوع صنعت فرانچایز برگزار می‌شود.

سرمایه‌گذاران و عموم علاقه‌مندان به حوزه فرانچایز و کسب‌وکار می‌توانند تا ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ از ساعت ۱۴ الی ۲۱ از این نمایشگاه در طبقه E۰ مرکز دائمی نمایشگاه‌ها و رویدادهای بین‌المللی ایران‌مال بازدید نمایند.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 6094040

دیگر خبرها

  • آغاز به‌کار نمایشگاه تخصصی فرانچایز در ایران‌مال
  • امسال همه شهر‌ها و روستا‌های لرستان از نعمت گاز برخوردار می‌شوند
  • صنایع نساجی هلال احمر ایران
  • ضریب نفوذ گاز طبیعی در شهر قم ۹۹.۵ درصد است
  • وزیر صنایع کوچک و متوسط آفریقای مرکزی با وزیر خارجه دیدار کرد
  • اولین جایگاه سوخت هیدروژن برای کامیون ها افتتاح شد
  • ۵ محصول زنجیره ارزش راهبردی استان کرمان در نمایشگاه تهران
  • قطعی ۲ ساعته گاز در برخی مناطق شهر رضوانشهر
  • بازدید هیئت‌های تجاری قطر و ترکیه از دستاورد‌های صادراتی شرکت‌های دانش‌بنیان ایرانی
  • پانزدهمین اجلاس روسای راه‌آهن‌های کشور‌های اکو برگزار می‌شود