Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارگاه آموزشی تدوین برنامه اقدام مشترک ویژه تشکل‌های اجتماعی زنان و خانواده با محوریت تقدیر از خدمات شهیندخت مولاوردی برگزار شد. ۰۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۵ استانها استان تهران نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تهران، کارگاه آموزشی تدوین برنامه اقدام مشترک ویژه تشکل‌های اجتماعی زنان و خانواده با حضور انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران، معصومه ابتکار معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده، شهیندخت مولاوردی معاون سابق رئیس‌جمهور در امور حقوق شهروندی، ثریا شارقی مشاور استاندار تهران و مدیرکل امور زنان و خانواده و جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در محل استانداری تهران برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تقدیر از خدمات شهیندخت مولاوردی که در راستای اجرای قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان از دولت کناره‌گیری کرده بود و برگزاری کارگاه آموزشی تدوین برنامه اقدام مشترک ویژه تشکل‌های اجتماعی زنان و خانواده با محوریت شهرستان‌های استان تهران دستورکار برگزاری این مراسم بود.

تهران| لایحه «تأمین امنیت زنان علیه خشونت» با جدیت پیگیری می‌شودتهران| معاون رئیس‌جمهور: قانون حمایت حقوقی از سازمان‌های مردم‌نهاد در مجلس پیگیری می‌شودتهران| مطالبه‌گری زمینه حضور بانوان در مجامع بین‌المللی را فراهم می‌کند

اطهره نژادی معاون‌برنامه‌ریزی و هماهنگی معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور در این مراسم با تقدیر از خدمات مولاوردی اظهار داشت: حضور مولاوردی در معاونت امور زنان و خانواده در دولت یازدهم سبب شد سازمان‌های مردم‌نهاد فرصت حضور حداکثری پیدا کنند.

وی بیان کرد: با حمایت توانمندسازانه از اقشار آسیب‌پذیر به ویژه خانواده زندانیان فرصت‌های بزرگی برنامه‌ریزی و ریل‌گذاری شد.

معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور در پایان خاطرنشان کرد: تاب‌آوری اجتماعی و توانمندسازی تشکل‌ها در دستورکار قرار دارد که در همین زمینه نهادینه‌سازی اثرات توسعه بر جنسیت در قانون ششم نیز مصوب شد.

انتهای پیام/ح

R7840/P1357/S6,60/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۹۳۵۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رتبه نخست شهرستان کبودراهنگ در فرزندآوری استان همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ فرماندار کبودراهنگ ستاد جوانی جمعیت و خانواده شهرستان کبودراهنگ، افزود: با ثبت هزار و ۸۸۲ تولد، این شهرستان رتبه نخست استان را دارد.

مسلم غلامی غلامی افزود: پارسال تسهیلات ازدواج هزار و ۱۶۶ مورد و فرزندآوری هزار و ۳۰۰ مورد اعطا شده است.

او همچنین گفت: در این شهرستان بیش از هزار و ۲۰۰ خانواده سه فرزند و بیشتر در سامانه طرح ملی زمین ثبت نام کرده اند و ۱۵ هکتار زمین برای اعطا به این خانواده‌ها آماده شده، اما کافی نیست.

مشاور استاندار و مدیرکل امور بانوان و خانواده استان همدان هم گفت: در این شهرستان با آسیب‌های اجتماعی مواجه نیستیم و کبودراهنگ از شهرستان‌های نمونه استان همدان و کشور در امر عفاف و حجاب هست.

خانم ستاری نوید افزود: باید در ۳ سال آینده نرخ باروری را از ۱.۶ به ۲.۱ برسانیم.

او همچنین گفت: ۲ مرکز ناباروری در مرکز استان فعال است و ۹۰ درصد هزینه را بیمه پرداخت می‌کند و در استان همدان ۲۲ درصد زوجین نابارور هستند.

مدیرعامل مرکز جامع تحکیم بنیان خانواده هم گفت: مرکز تحکیم بنیان خانواده حدود یکسال است در کشور ایجاد شده و متخصصین و مشاوران خانواده در این مرکز برای کمک به خانواده‌ها حضور دارند.

کامرانی صالح افزود: در ۳۵ روستای این شهرستان کارگاه‌های آموزشی برگزار شده و برای مابقی روستا‌ها هم آمادگی اعزام کارشناس برای راه اندازی کارگاه‌های مشاوره را داریم.

فرمانده سپاه ناحیه کبودراهنگ هم گفت: برای افزایش فرزندآوری و ازدواج و کاهش طلاق در دو سال گذشته بیش از ۲ هزار و ۷۰۰ نشست و کارگاه آموزشی در سطح شهرستان برگزار شده است.

سرهنگ سوری خواستار راه اندازی مرکز ناباروری در شهرستان و کمک به زوج‌های نابارور برای بهره مندی از این مراکز شد.

دیگر خبرها

  • اصلاح دستورالعمل فرزندخواندگی و کمک به جمع‌شدن برخی شیرخوارگاه‌ها
  • نگاه ویژه به ارتقای شاخص‌های آموزشی در سفر رئیس‌جمهور به سمنان
  • خزعلی: در زمینه حجاب، دنبال فرهنگ‌سازی هستیم
  • خزعلی، معاون رئیسی: آموزش زیست عفیفانه به مربیان در دستور کار است/ در زمینه حجاب، دنبال فرهنگ‌سازی هستیم
  • خزعلی: در زمینه حجاب دنبال فرهنگ سازی هستیم
  • برگزاری نشست سیاسی توسط تشکل جامعه اسلامی تهران جنوب
  • کاهش مقابله با آسیب‌های اجتماعی مرتبط با زن و خانواده
  • خزعلی خبر داد : تعطیل شدن شیرخوارگاه ها
  • رتبه نخست شهرستان کبودراهنگ در فرزندآوری استان همدان
  • معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده مطرح کرد؛ درخواست دوباره برای درج نام مادر در کارت ملی