Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-01@17:05:22 GMT

از قرآن آموزان نونهال بخش آبدان تجلیل شد

تاریخ انتشار: ۳ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۹۳۵۹۲

از قرآن آموزان نونهال بخش آبدان تجلیل شد

رکنا: طی مراسمی از سوی مدیر کل نوسازی ،توسعه وتجهیز مدارس استان بوشهر ،موسسه قرآنی بشری شهرداری آبدان از قرآن آموزان نونهال بخش آبدان تجلیل شد.

به گزارش رکنا، رضا محمدی صبح امروز در مراسم تجلیل از قرآن آموزان نونهال حضرت رقیه اظهارداشت :قرآن یک دریای بزرگی است که هرکس می تواند از آن بهره ببرد.

وی ادامه داد:رهبر معظم انقلاب هم تاکید دارند که قرآن مثل آینه است و باید با قرآن مثل آینه روبه رو شوید تا جان شمارا تجلی دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر موسسه خیریه کوثر کرامت آبدان تصریح کرد:در قرآن هم بارها آمده است و خداوند متعال تاکید کرده است هر آنچه را میتوانید قرآن بخوانید.

وی تصریح کرد:آرامش ما دراین دنیا وآخرت درگرو داشتن فرزند صالح است و شایسته است خانواده های محترم برای فرزندان خود دربعد معنوی هزینه کنیم و آنها را درمکتب قرآن تربیت نمایند .

محمدی افزود:مربیان قرآنی درترویج دین مبین اسلام نقش مهمی ایفا میکنند.

مدیر موسسه خیریه کوثر کرامت آبدان با اشاره به اینکه دشمن هیچگاه باتوپ وتانک نمی تواند کاری از پیش ببرد ،افزود:نوک نیزه دشمن به سمت خانواده هاست و تلاش میکنند با تهاجم فرهنگی از جمله ما هواره وفضای مجازی این کانون مهم را از هم بپاشاند.

وی یاد آورشد:یکی از آفت مهم برای کودکان ونو نهالان تلفن همراه است که در دام دشمن گرفتار خواهد کرد و باید خانواده ها نظارت ومراقبت بیشتری بر فرزندان خود در استفاده از این وسیله داشته باشند.

ایشان درپایان ضمن تقدیر و تشکر از عنایات مهندس مرادی مدیرکل نوسازی مدارس استان بوشهر در بحث توجه و تشویق قرآن آموزان بخش آبدان یاد آور شد: توجه آن مدیر کل به موسسات قرآنی و تشویق نونهالان اجر عظیمی به دنبال خواهد داشت.

اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

پرونده وحید مرادی دوباره به جریان افتاد+ عکس سروش بی غیرت مردی را سراغ همسر تنهایش فرستاد زن موطلایی پسر جوان خود را به خلوت شیطانی کشاند +عکس سود سهام عدالت برای چه کسانی زودتر واریز می شود !؟ مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا فرشته از مرد خوشتیپ و پولدار حرف زد و من سراغ شاهین رفتم+ عکس ازدواج همزمان خواهران 2 قلو با یک پسر جنجال به پا کرد + عکس علت درگذشت آیت الله هاشمی شاهرودی چه بود ؟ دار زدن مردی با دستان بسته در هتلی درغرب تهران !؟ دختر 9 ساله وقتی وارد خانه شد پدرش را در صحنه وحشتناکی دید تکذیب درگذشت آیت الله هاشمی‌شاهرودی ! پیدا شدن جسد یک زن در سطل زباله شهری+ عکس خودکشی به شیوه اوردوز دلیل مرگ پسر 17 ساله در شرق تهران حیوان درنده و غول پیکر در حیاط خانه یک خانواده + عکس داماد با تکه ای از جسم خود از همسرش خواستگاری کرد+ عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: استان بوشهر شهرداری قرآن کل مدارس عکس فیلم قتل من پسر زندگی مرد صبح قربانی مدرسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۹۳۵۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت قرآنی ۶۰۰ دانش آموز استان مرکزی

مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی گفت: این مسابقات در سه روز و در شکل اردوی تفریحی و رقابتی برای دانش آموزان پسر و دختر به صورت مجزا در حال برگزاری است.

مولوی افزود: حدود ۳۰۰ دانش آموز پسر و ۳۰۰ محصل دختر در این دوره به رقابت می‌پردازند.

او با اشاره به اینکه این مسابقات در قسمت‌های و رشته‌های تحقیقی و آوایی برگزار می‌شود، ادامه داد: رشته‌های آوایی شامل حفظ قرآن کریم، ترتیل، قرائت تحقیق، قرائت تقلیدی قرآن، اذان و مداحی مخصوص پسران در حال برگزاری است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی گفت: رشته‌های پژوهشی نیز شامل تفسیر یا فهم قرآن کریم، نهج البلاغه، صحیفه سجادیه، احکام و انشاء نماز است.

مولوی ادامه داد: این دوره از مسابقات به دلیل حضور دانش آموزان در اردوگاه شامل فوق برنامه‌های فرهنگی، ورزشی و تفریحی متنوع است.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • شاهکار رهبر انقلاب در تفسیر قرآن
  • ایران اسلامی به حاکمیت عقل و عدل در جهان نزدیک شده است
  • اندیشه‌های قرآنی رهبر معظم انقلاب تبیین و نشر داده شود
  • برگزاری مسابقات قرآنی دانش آموزی در شهرستان سروستان
  • رقابت قرآنی ۶۰۰ دانش آموز استان مرکزی
  • ثبت نام چهارمین دوره حفظ قرآن کریم دختران در آذربایجان شرقی
  • از مفاخر قرآنی استان گیلان تقدیر شد
  • افتخار ۲۷ سال خادمی قرآن
  • زندگی با آیه ها یک فعالیت هم افزا با حضور دستگاه های مختلف بود
  • ظرفیت‌های یک نمایشگاه در احیای قرآن/ «حراج باران» برگزار می‌شود