Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-02@12:46:43 GMT

نکات مهم برای انتخاب مدل ابرو دخترانه

تاریخ انتشار: ۳ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۹۳۶۹۲

نکات مهم برای انتخاب مدل ابرو دخترانه

آیا می‌دانید مدل ابروی دخترانه چه تفاوت‌هایی از نظر ظاهر و مدل، با مدل ابروی زنانه دارد؟ به طور معمول مدل ابرو دخترانه بدون از دست دادن حالت جوان و دخترانه صورت، زیبایی خاصی به چهره می‌دهد. در این مطلب درباره ویژگی‌های مدل ابرو دخترانه و انواع آن توضیح داده شده است.

ویژگی‌های مدل ابرو دخترانه
از مهمترین این تفاوت‌های طرح ابرو دخترانه با زنانه سادگی و پهن بودن آن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته امروزه مدل‌های زیاد و متنوعی برای این منظور وجود دارد. مدل‌هایی که مناسب با انواع چهره‌ها هستند. از آنجایی که مدل ابرو تاثیر زیادی در زیبایی صورت دارد، انتخاب یک مدل ابروی خوش حالت و مناسب با نوع چهره می‌تواند تغییرات مثبتی در جهت جذابیت و زیبایی چهره به وجود آورد و حتی تا حدودی می‌تواند عیب‌ها و نواقص صورت و به خصوص چشم‌ها را نیز پنهان کند. در ادامه این مطلب مدل‌های مختلف ابروی دخترانه و مدل‌های مناسب برای چهره‌های مختلف را معرفی خواهیم کرد.

انواع مدل ابرو دخترانه
در زیر مدل‌های جدید و جذابی برای ابروی دختران جوان معرفی شده است:

مدل ابروی پهن بلند و کوتاه

مدل ابرو دخترانه چه تفاوت هایی با مدل ابرو زنانه دارد؟
به طور کلی ابرو‌های پهن چهره را جوان‌تر نشان می‌دهند. این مدل از ابرو در میان دختران کم سن و سال طرفداران بسیار زیادی دارد. در این میان مدل ابرو پهن صاف یا اسپرت و بلند به صورت شما جذابیت خاص تری بخشیده و جوانی ظاهری شما را بیشتر حفظ خواهد کرد.

مدل ابرو شیطونی کوتاه، پهن، کلفت و بلند

مدل ابرو دخترانه چه تفاوت هایی با مدل ابرو زنانه دارد؟
این مدل از ابرو از مدل ابرو‌هایی است که با دلیل داشتن گوشه یا زاویه، جذابیت خاصی را به چهره می‌بخشد. زاویه را در این نوع ابرو معمولاً نزدیک به قسمت انتهایی ابرو ایجاد می‌کنند.

مدل ابروی هشتی دخترانه

مدل ابرو دخترانه چه تفاوت هایی با مدل ابرو زنانه دارد؟
این مدل ابروی دخترانه نیز دارای زاویه است و، چون زاویه آن درست در قسمت وسط ابرو قرار دارد به آن ابروی هشتی می‌گویند. ابروی هشتی هم چهره را طبیعی می‌کند هم سن افراد را به صورت خیلی چشمگیر پایین می‌آورد.

نکات مهم برای انتخاب مدل ابرو دخترانه
هنگام بررسی و زمانی که یک نوع از مدل ابرو مورد توجه تان قرار می‌گیرد باید به فرم صورت خود توجه نمایید؛ و باید بتوانید از بین مدل‌های متنوع ابرو، مدلی را که با فرم صورت شما مطابقت و همخوانی بیشتری را دارد برای برداشتن ابرو‌های خود انتخاب کنید. به مثال‌های زیر توجه کنید:

برای صورت‌های گرد مدل‌های ابروی زاویه دار مانند ابروی هشتی و شیطونی مناسب‌تر است، چرا که به صورت حالت کشیده تری می‌دهند.
صورت‌های لاغر، کشیده و استخوانی برای ایجاد یک تضاد جذاب در صورت خود بهتر است از ابرو‌های پهن و کوتاه و ابرو‌هایی که زاویه دار نیستند، استفاده کنند.
همچنین ابرو‌های بلند به صورت‌های پر و کوتاه حالت مناسب تری می‌بخشند.


نمونه‌ مدل‌های روز ابروی دخترانه

منبع: پارسینه

کلیدواژه: مد و زیبایی ابرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۹۳۶۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی نمایشگاه هفته مشاغل در هنرستان دخترانه فاطمه الزهرا (س) صالح آباد + تصاویر

همزمان با هفته مشاغل نمایشگاهی در هنرستان دخترانه فاطمه الزهرا (س) شهرستان صالح آباد استان خراسان رضوی افتتا‌ح شد. در این نمایشگاه هنرهای دانش آموزان در معرض دید بازدیدکنندگان قرار گرفت.

این نمایشگاه با هدف آشنایی دانش‌آموزان دوره اول متوسطه با انواع مشاغل فنی و کار و دانش در جهت انتخاب رشته صحیح برگزار شد.

شهروندخبرنگار ما تصاویری ارسال کرده است که مشاهده می‌کنید.

منبع: فتح الله برومندزاده  - خراسان رضوی

بیشتر بخوانید:

برپایی نمایشگاه آثار هنرجویان هنرستان فاطمه الزهرا (س) در لارستان + تصاویر

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • نسخه‌پیچی و ممنوعیت‌های عجیب به سبک دهه ۶۰ در مدارس دخترانه | دانش‌آموزان را لجباز نکنید!
  • به صدا درآمدن زنگ روز معلم در مدرسه دخترانه شهید امام بخش + تصاویر
  • ورود چهره‌های جدید و احتمال شکل‌گیری جریانات نوپا در مجلس
  • گفت‌وگوی بی‌بی‌سی فارسی با یکی از نویسنده‌های گزارش درباره قتل نیکاشاکرمی و تجاوز به او | بخش فارسی BBC آمد ابرو را درست کند، چشمش را هم کور کرد...
  • برپایی نمایشگاه هفته مشاغل در هنرستان دخترانه فاطمه الزهرا (س) صالح آباد + تصاویر
  • روش‌های پیشگیری و قطع ریزش موی سر، ابرو و مژه
  • حکم اعدام بابک زنجانی نقض شد/ تشکیل پرونده برای چهره‌هایی که اهمیت عملیات وعده صادق را به مخاطره انداخته بودند/ تشریح آخرین وضعیت پرونده باغ ازگل/ کشف جرم جدید در پرونده چای دبش
  • کدام بانوان گیلانی نخستین مدارس دخترانه را تاسیس کردند؟
  • دستبند دخترانه اسپرت، زنجیری، النگویی و ساده در زودیکا
  • تجدید انتخابات جنجالی در فدراسیون دوومیدانی