Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@11:58:22 GMT

مشکلات اقتصادی کشور با امید به غرب قابل‌حل نیست

تاریخ انتشار: ۳ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۹۳۸۲۱

مشکلات اقتصادی کشور با امید به غرب قابل‌حل نیست

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سید محسن حسینی دیباجی ظهر دوشنبه در آیین تکریم و معارفه مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه دامغان به میزبانی حسینیه شهدای گمنام این نهاد، ضمن بیان اینکه دولتمردان ما برای حل مشکلات اقتصادی نباید چشم امید به غرب داشته باشند، تأکید کرد: تکیه بر توان داخلی و جوانان مومن تنها راه برون رفت از مشکلات است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: کشور ما در ابتدای پیروزی انقلاب از کمترین امکانات برخوردار بود اما امروز با توکل به خدا و تکیه بر توان داخلی به  تجهیزات روز مجهز است.

ضرورت حضور مردم در مراسم گرامیداشت ۹ دی

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان سمنان همچنین گفت: رزمندگان ما نیز در دوران هشت سال دفاع مقدس با بهره‌مندی از تقوای الهی در مقابل دشمنان ایستادند و این مهم سبب شد تا انقلاب اسلامی ایران ماندگار شود.

حسینی دیباجی بابیان اینکه اکنون نیز باید همانند جنگ هشت‌ساله با اتکا به خدا در جنگ اقتصادی دشمنان ایستادگی کنیم تا در مقابل توطئه دشمنان پیروز شویم، ابراز کرد: دشمنان در طی ۴۰ سال پیروزی انقلاب سیلی‌های متعددی از مردم خورده‌اند لذا معتقدیم که خداوند ملت ایران را عزیزکرده و همیشه حامی و پشتیبان ملت است.

مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان سمنان، گفت: ملت رشید و با بصیرت ایران در ۹ دی سال ۸۸ پاسخ کوبنده به دشمنان و فتنه گران دادند و امسال هم با حضور خود در برنامه‌های سالروز آن حماسه عظیم تنفر و نفرت خود را از دشمنان و فتنه گران اعلام و به نمایش خواهند گذاشت.

در این آیین از خدمات حجت الاسلام سلیمانی تقدیر و حجت الاسلام مهدی صیدانلو به عنوان مسئول دفتر حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه دامغان معرفی شد.

کد خبر 4494058

منبع: مهر

کلیدواژه: دامغان سپاه استان سمنان مراسم تودیع و معارفه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۹۳۸۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دشمنان برای رواج بی حیایی و بی عفتی در جامعه تلاش می کنند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام ذوالفقار جبرائیلی ظهر یک شنبه در جمع کارکنان و خانواده‌های یگان پدافند شمالغرب کشور در تبریز اظهار کرد: حجاب و عفاف نماد ارزشمند دین مبین اسلام و یک فرهنگ ارزشی و ملی در جامعه ایرانی است.

وی با بیان اینکه دشمنانِ ارزش‌های الهی و دینی با رواج بی حیایی و بی عفتی در جامعه به دنبال آسیب به بنیان خانواده هستند افزود: فرهنگ عفاف و حجاب علاوه بر یک مقوله ارزشی و اجتماعی از ملزومات قانونی کشور است که رعایت آن برای تک تک اقشار جامعه ضروری و لازم الاجراست.

حجت الاسلام جبرائیلی با تاکید بر لزوم پاسداشت حجاب و عفاف در جامعه اسلامی، گفت: حجاب و عفاف نماد اسلامیت جامعه، تکریم مقام زن، نشانه حرمت و ارزش انسانیت و بلوغ عقلانی شهروندان جامعه اسلامی است.

وی تصریح کرد: یکی از پایه‌ها و اساس جامعه ایرانی نهاد خانواده است که دشمنان با ابزار و ساز و کارهای گوناگون می‌خواهند این بنیان مستحکم را کم رنگ و از بین ببرند.

کد خبر 6091059

دیگر خبرها

  • دشمنان برای رواج بی حیایی و بی عفتی در جامعه تلاش می کنند
  • تجلیل از برگزیدگان عقیدتی در سپاه بیت المقدس کردستان
  • شاهد پیشرفت و تعالی حاکمیت اسلام هستیم
  • برگزاری نشست‌ های بصیرتی جهاد تبیین همزمان با هفته عقیدتی در فومن
  • خبرنگاران جنگ ترکیبی دشمن را با جهاد تبیین روشنگری کنند
  • سپاه مقدس‌ترین نهاد و ناموس انقلاب اسلامی است
  • سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در خط مقدم جنگ نرم
  • مقابله با هجمه‌های فرهنگی دشمنان در گرو بصیرت‌افزایی است
  • هر میدانی که سپاه با پشتیبانی مردم به آن وارد شد منجر به پیروزی شد
  • کرمان باید متناسب با عنوان پایتخت مقاومت باشد