Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل دفتر آب و خاک سازمان حفاظت محیط‌ زیست در دیدار با مدیر عامل انستیتو جهانی بسته بندی بر ضرورت کاهش استفاده از تولیدات با بسته‌بندی حجیم و بازیافت مواد استفاده شده در بسته‌بندی کالا تاکید کرد.

به گزارش ایسنا علی مریدی درباره دیداربا کیشان سینگ - مدیر عامل انستیتو جهانی بسته‌بندی- گفت: در این دیدارکه افشین فخر - دبیر انستیتو بسته‌بندی ایران - نیز حضور داش، بر انتقال تجربه‌های جهانی در خصوص کاهش استفاده از تولیدات با بسته‌بندی حجیم و بازیافت مواد استفاده شده در بسته‌بندی کالا به منظور صرفه‌جویی در منابع و کاهش پسماند به کشور تاکید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: مواد قانونی حمایت از صنایع بازیافت و مشوق‌های کاهش پسماند از مبداء برای تولیداتِ با پسماند کمتر از سوی دفتر آب و خاک در این نشست تشریح شد.

مدیرکل دفتر آب و خاک سازمان حفاظت محیط زیست ابراز امیدواری کرد که صنایع بتوانند با اعمال مدیریت سبز بخشی از مسئولیت اجتماعی خود را انجام دهند.

کیشان سینگ - مدیرعامل انستیتو جهانی بسته بندی نیز به همکاری بین بخشی در کشورها ذیل مثلث دولت، صنایع و افراد جامعه برای کاهش و بازیافت محصولات مختلف اشاره کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان حفاظت محیط‌ زیست، افشین فخر - دبیر انستیتو بسته بندی ایران - نیز گفت: در این جلسه طرفین بر همکاری میان انستیتو بسته‌بندی ایران و انجمن بسته‌بندی جهانی جهت تدوین برنامه عملیاتی در راستای مدیریت پسماندها و بسط دانش و تبادل تکنولوژی تاکید کردند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: بسته بندي سازمان حفاظت محیط زیست محيط زيست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۹۳۸۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت آموزش جمع‌آوری و تفکیک پسماند در مدارس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، محمدحسین واحدیان با اشاره به شعار هفته سلامت امسال مبنی‌بر «سلامت خانواده با مردمی‌سازی سلامت» افزود: ۱ تا ۷ اردیبهشت هفته سلامت نامگذاری شده است بنابراین تمام تلاش ما این است که با امکانات موجود و اطلاع‌رسانی وسیع، ویژه برنامه‌های این هفته را باشکوه‌تر برگزار کنیم چراکه آگاه‌سازی امروز، تاثیر به‌سزایی در ارتقای سلامت آینده‌سازان کشور دارد.

دیگر خبرها

  • فرآیند تولید و بسته بندی میلیون‌ها همبرگر مرغ در کارخانه (فیلم)
  • تجلیل از برترین‌های مسابقه بازیافت زباله در همدان
  • تولید روزانه ۷۰۰ تن زباله در محدوده شهر همدان
  • ناگفته‌هایی از مزایده زباله در ایران / پول‌سازی ۱۰ میلیارد دلاری آشغال‌ها در سال
  • فناوری پایدار: دروغی بزرگ!
  • انقلاب آمازون در حوزه بسته‌بندی به کمک هوش مصنوعی
  • ضرورت آموزش جمع‌آوری و تفکیک پسماند در مدارس
  • دیجی کالا ؛ بزرگ ترین بازار آنلاین موبایل ایران
  • روتردام در مسیر کاهش مصرف مواد خام تا سال ۲۰۳۰
  • کاهش قیمت تخم مرغ در میادین و بازارهای میوه و تره‌بار