Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@10:45:40 GMT

روزنامه های اسپانیا؛ فوق سری از اومتیتی! (عکس)

تاریخ انتشار: ۳ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۹۳۹۷۸

قهرمانی رئال در جام جهانی باشگاه ها همچنان تیتر یک نشریه معتبر مارکاست و نشریات بارسلونا نیز موضوعاتی مربوط به بارسا را تیتر یک خود کرده اند.

به گزارش "ورزش سه"، رئال با قهرمانی در جام جهانی باشگاه ها سال 2018 را به بهترین شکل به پایان برد. کهکشانی ها حالا با 4 عنوان قهرمانی پرافتخارترین تیم این رقابت ها محسوب می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

مارکا: رئال همه دوران ها... مارکا امروز گزارشی منتشر کرده است که نشان می دهد رئال دوران راموس و رونالدو از سال 2009 تاکنون فاتح 17 جام شده که با رکورد دوران طلایی دی استفانو در دهه 50 برابری می کند.

 

 

 

 

اسپورت: فوق سری از اومتیتی .... این نشریه چاپ بارسلونا گزارشی از وضعیت ساموئل اومتیتی، مدافع مصدوم بارسا منتشر کرده است.

به ادعای اسپورت، وضعیت این بازیکن از زمان بازگشتش از قطر بهتر شده اما همچنان خطر جراحی او را تهدید می کند. او از شش روز دیگر تمرینات انفرادی را شروع خواهد کرد و اگر شرایط بهتر نشود، باشگاه از وی قول جراحی گرفته است. در صورت بهبود وضعیت اومتیتی، فرمالن در زمستان به فهرست فروش وارد خواهد شد هرچند مدافع بلژیکی قصد ماندن تا پایان فصل را دارد.

 

 

 

 

موندودپورتیوو: دی یونگ نزدیک تر به بارسا

 

 

رئال مادرید ساموئل اومتیتی بارسلونا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: رئال مادرید ساموئل اومتیتی بارسلونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۹۳۹۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) خلاصه بازی خیرونا ۴ - ۲ بارسلونا؛ بارسا باخت؛ رئال قهرمان شد

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: ورزش سه

tags # بارسلونا سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • پلی به گذشته - تساوی 2-2 بارسلونا و رئال مادرید در نیوکمپ (لالیگا اسپانیا - 6 می 2018) / فیلم
  • فقط به خیرونا تبریک می‌گویم، رئال لایقش نیست!
  • گوتی داغ رئیس بارسلونا را تازه کرد!
  • بارسا هم در شب قهرمانی رئال جام گرفت!
  • ژاوی: بارسا نباید این فصل را فراموش کند
  • شکست سنگین بارسا؛ امضای کاتالان‌ها پای حکم قهرمانی کهکشانی‌ها
  • ناکامی بزرگ بلوگرانا؛ بارسلونا فصل را بدون جام به پایان می‌رساند!
  • (ویدئو) خلاصه بازی خیرونا ۴ - ۲ بارسلونا؛ بارسا باخت؛ رئال قهرمان شد
  • بارسا ۴گل خورد و حکم قهرمانی رئال را امضا کرد
  • بارسلونا، حکم قهرمانی رئال را امضا کرد