Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «امتداد نیوز»
2024-05-05@23:52:40 GMT

تئاتر کمدی آقای رییس در باشگاه خوشگذرونا

تاریخ انتشار: ۳ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۹۴۰۱۸

تئاتر کمدی آقای رییس در باشگاه خوشگذرونا

به گزارش امتداد نیوز، بنابر اعلام باشگاه خوشگذرونا، حضور گروه‌های تئاتر برای مردم جاذبه‌هایی را ایجاد خواهد کرد که علاوه بر تماشای تئاتر طنز برای دیگر قسمت‌های تئاتر نیز می‌تواند جذاب باشد.
 صفا نویسنده و کارگردان تئاترکمدی آقای رییس، با عنوان اینکه نمایش ما با فضایی کاملا متفاوت که رویای سه آدم است و اتفاقات زیادی برایش می‌افتد، یادآور شد: این نمایش هرشب ساعت ۲۱ در تئاتر دماوند برگزار می‌شود و علاقمندان به تئاترهای کمدی را به تماشای این برنامه دعوت و پیشنهاد می‌کنم برای سهولت در خرید از سایت باشگاه خوشگذرونا بلیط این تئاتر را تهیه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی در ادامه ذکر کرد: از شش سالگی نقش دختر امام حسین (ع) را بازی و نوحه خوانی می‌کرد و ۳۱ نمایش کودک و ۲۶ سال سابقه تئاتر دارم و در حال حاضر مدیر سالن دماوند هستم. 
مدیر تئاتر دماوند، آسیب‌های تئاتر کمدی را مربوط به عدم حمایت مسئولان این عرصه دانست و عنوان کرد: متاسفانه ما از کمترین تسهیلات، حمایت تبلیغی برخورداریم و هنر تئاتر هنوز در کشور ما جدی گرفته نشده که همین امر باعث رکود و عدم استقبال تماشاگر می‌شود. امروز تئاتر کمدی ما بیمار است که اگر درست از آن مراقبت کنیم به بهترین نحو می‌شود برای جامعه از این حوزه استفاده کرد. 

بازرس انجمن صنفی تئاترهای کمدی در ادامه افزود: مردم عام نسبت به خواص از تئاتر کمدی بیشتر استقبال می‌کنند، هر چند با توجه به ویژگی مردم ایران، ایجاد موقعیت کمیک و خنداندن آنان دشوار است. در تئاتر چالش‌های کاری بین نمایش‌ها وجود دارد؛ یکی از بزرگترین مشکلات ما وجود گروه‌های زیاد و عدم کیفیت صحیح است که نیاز به رسیدگی بیشتر دارد تا مجوز ارائه نمایش به سادگی صورت نگیرد. 

 مدیر تئاتر دماوند با عنوان اینکه ما به دلیل اعتقادی که به خانواده گرایی داریم سعی می‌کنیم به افراد مجرد بلیط فروخته نشود و دوست داریم همه با خانواده خود به تماشای تئاتر بیایند، خاطرنشان کرد: در بحث عدم حضور مجردها چون بیشتر از بحث درآمدزایی و انتفاع شخصی به فکر  فرهنگ سازی هستیم، در خیلی مواقع با نقدهایی هم روبرو شدیم. ما موضوع خانواده گرایی را در نمایش نامه‌هایمان هم استفاده می‌کنیم که باعث شده خیلی از جوان‌ها با خانواده‌هایشان به تماشای دیدن نمایش ما بیایند.

بازرس انجمن صنفی تئاتر کمدی با اشاره اینکه ما به هیچ نهادی وابسته نیستیم بیان کرد: هنرمندان گروه تئاتر کمدی جزو شریف‌ترین قشرها به حساب می‌آیند، چون با بیشترین نقدها و کمترین حمایت‌ها باز تمام تلاش خود را برای شاد کردن دل مردم و تماشاگران می‌کنند و ما همیشه موضوعات و اتفاقاتی را بوجود می‌آوریم که در نمایش‌های دیگر انجام نشده باشد و از تمام موزیک‌ها و آیین‌های ایرانی استفاده می‌کنیم.

انتهای پیام

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۹۴۰۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خوانندگی پولاد کیمیایی برای «گالیله» + ویدیو

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، ویدئویی از مراحل ضبط قطعه موسیقی نمایش «گالیله» با خوانندگی پولاد کیمیایی که این شب‌ها در تئاتر شهر روی صحنه است، منتشر شد.

قطعه «آهای گالیله» از زبان یک خواننده دوره‌گرد در نمایش «گالیله» خوانده می‌شود که ترانه آن را کاوه آفاق سروده و آهنگسازی و تنظیم موسیقی نمایش و همچنین این ترانه بر عهده محمدرضا چراغعلی آهنگساز شاخص کشور بوده است.

نمایش «گالیله» به تهیه‌کنندگی آزیتا موگویی و کارگردانی شهاب‌الدین حسین‌پور با نقش‌آفرینی فرهاد آییش، صدف اسپهبدی، نورا هاشمی، محمد نادری، حمید رحیمی، شهروز دل‌افکار، آرش فلاحت‌پیشه، محمد معتضدی، اشکان صادقی، فربد فرهنگ، علیرضا ساوه درودی، سامان کرمی و علیرضا مویدی در سالن اصلی تئاتر شهر روی صحنه است.

نمایشنامه «گالیله» نوشته برتولت برشت و ترجمه حمید سمندریان است و دراماتورژی متن را نیز  محمد امیریاراحمدی بر عهده دارد.

فروش بلیت این نمایش در سایت تیوال از طریق لینک tiwall.com/s/galilei۳  و همچنین فروش بلیت ردیف هفت نیز در سایت گیشه تئاتر در دسترس علاقه‌مندان است.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خوانندگی پولاد کیمیایی برای «گالیله»
  • پولاد کیمیایی برای نمایش «گالیله» می‌خواند
  • پولاد کیمیایی خواننده «گالیله» شد
  • خوانندگی پولاد کیمیایی برای «گالیله» + ویدیو
  • راهیابی نمایش خسوف از کاشان به جشنواره تئاتر مردمی بچه‌های مسجد
  • قطار جشنواره هنرهای نمایش کانون همدان در ایستگاه آخر
  • آیا سلبریتی‌ها جای کسی را در تئاتر تنگ کرده‌اند؟
  • علی ژکان یک نمایش کمدی به صحنه می‌برد
  • نمایش فیلم تئاتر «عروسی خون» در سینماتک خانه هنرمندان ایران
  • تلویزیون درام ورزشی می‌سازد/ چرا آثار کمدی کمتر به آنتن می‌رسد؟