Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-03@16:54:24 GMT

کاهش وزن سریع با رایحه درمانی

تاریخ انتشار: ۳ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۹۴۱۵۸

کاهش وزن سریع با رایحه درمانی

رکنا: کاهش وزن فوری و لاغری سریع با رایحه درمانی بهترین انتخاب است.

کاهش وزن از طریق با استفاده از قدرت بویایی شاید عجیب و غیر قابل باور به نظر برسد، اما نتایج پژوهشی جدید در دانشکده پزشکی دانشگاه نیگاتا در ژاپن نشان می‌دهد که برخی روایح توانایی تحریک کاهش وزن را دارند.

بنابر مطالعه‌ای که در نشریه Experimental Biology and Medicine منتشر شده است، بوی گریپ فروت و لیمو توانایی بدن برای چربی سوزی را تقویت می‌کنند، در شرایطی که مانع از افزایش وزن بیشتر نیز می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مطالعه‌ای دیگر در دپارتمان پرستاری کالج علوم بهداشت ونک‌وانگ در کره جنوبی نیز نشان داده است که ماساژ Massage شکم با برخی روغن‌های اساسی به کاهش چربی شکم در زنان یائسه کمک کرده است. در این مطالعه پژوهشگران زنان را به دو گروه تقسیم کرده و شرکت کنندگان شکم خود را دو بار در روز و پنج روز در هفته ماساژ داده و طی مدت زمان شش هفته‌ای مطالعه این کار را ادامه دادند. یک گروه از شرکت کنندگان تنها از روغن هسته انگور برای ماساژ شکم استفاده می‌کرد، در شرایطی که گروه دیگر از ترکیب روغن‌های گریپ فروت، لیمو و درخت سرو استفاده می‌کردند.

در پایان مطالعه، زنانی که از روغن ترکیبی استفاده کرده بودند، کاهش چشمگیر چربی شکمی را شاهد بودند. اندازه دور کمر آن‌ها به طور قابل توجهی کاهش یافت و بهبود در تصویر بدن خود نسبت به گروه کنترل را تجربه کردند.

در شرایطی که این مطالعه با حضور زنان یائسه انجام شد، اما احتمال شکل گیری اثراتی مشابه برای زنان دیگر و همچنین مردان وجود دارد. تغییرات هورمونی پس از یائسگی شرایط کاهش وزن را برای بسیاری از زنان دشوار می‌سازد، در نتیجه نتایج این مطالعه بسیار امیدبخش بوده اند.

روغن ماساژ کاهش وزن مرکباتی

در ادامه دستورالعملی برای تهیه روغن ماساژ چربی سوز شکم برگرفته از کتاب «۶۰ ثانیه تا لاغری» ارائه شده است.

دو اونس (۵۹ میلی لیتر) روغن بادام شیرین که به عنوان روغن حامل برای روغن‌های اساسی عمل می‌کند را در یک لیوان ریخته و پنج قطره از هر یک از روغن‌های اساسی گریپ فروت، لیمو و درخت سرو را به آن اضافه کنید.

یک درپوش روی لیوان قرار داده و آن را بین دو کف دست خود غلت دهید تا مواد به خوبی با یکدیگر ترکیب شوند.

مقدار کمی از این ترکیب را برای ماساژ شکم استفاده کنید و این کار را دو بار در روز انجام دهید.

ماساژ شکم برای کاهش وزن

ماساژ شکم با ترکیب روغن‌های اساسی را با حرکات دایره‌ای بزرگ که از بالای ناف آغاز شده و سپس به سمت چپ حرکت ادامه می‌یابد انجام دهید. در حالت ایده آل، بهتر است این ماساژ را دو بار در روز و حداقل پنج روز در هفته انجام دهید.

توجه

پیش از قرار گرفتن در معرض نور خورشید از ماساز شکم با این ترکیب پرهیز کنید، زیرا گریپ فروت و لیمو می‌توانند موجب حساسیت به نور جزئی شوند. پس از ماساژ شکم با این ترکیب حداقل سه ساعت صبر کنید. در شرایطی که واکنش‌های آلرژیک نادر هستند، استفاده از این ترکیب را در صورت مشاهده راش‌های پوستی، کهیر یا دیگر واکنش‌های آلرژیک متوقف کنید.

اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

پرونده وحید مرادی دوباره به جریان افتاد+ عکس سروش بی غیرت مردی را سراغ همسر تنهایش فرستاد زن موطلایی پسر جوان خود را به خلوت شیطانی کشاند +عکس سود سهام عدالت برای چه کسانی زودتر واریز می شود !؟ مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا فرشته از مرد خوشتیپ و پولدار حرف زد و من سراغ شاهین رفتم+ عکس ازدواج همزمان خواهران 2 قلو با یک پسر جنجال به پا کرد + عکس علت درگذشت آیت الله هاشمی شاهرودی چه بود ؟ دار زدن مردی با دستان بسته در هتلی درغرب تهران !؟ این 2 پسر بچه مشهد را به هم ریخته بودند + عکس آیت الله هاشمی شاهرودی درگذشت داماد با تکه ای از جسم خود از همسرش خواستگاری کرد+ عکس کودک مشهدی با کارنامه ممتازی اش به خانه آمد اما با جسد پدرش روبه رو شد این 2 پسر بچه اعضای باند خشن "پیری" بودند / آنها مشهد را ناامن کرده بودند+ عکس پیدا شدن جسد یک زن در سطل زباله شهری+ عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: پزشکی ماساژ Massage کاهش وزن لاغری وزن درخت درمانی رایحه درمانی عکس قتل من پسر زندگی مرد فیلم قربانی مدرسه ازدواج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۹۴۱۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی ۴ ماسک معجزه آسا برای مو با تخم مرغ + طرز تهیه

به گزارش همشهری آنلاین، طبیعتا همه ما دوست داریم موهای سالم و پرپشتی داشته باشیم. اگر از ریزش مو، مو خوره و شوره سر خسته شده‌اید و به فکر راهی طبیعی برای تقویت موهایتان هستید، این مقاله برای شماست!

ماسک جادویی تخم مرغ و روغن زیتون

همه می‌دانیم که تخم مرغ سرشار از پروتئین، بیوتین، مواد مغذی و معدنی است. ترکیب روغن زیتون و تخم مرغ یک ماسک احیا کننده برای ریشه مو و تقویت ساقه‌هاست. روغن زیتون حاوی ویتامین E است، که کمک شایانی به بهبود و تقویت مو می‌کند.

یک عدد تخم مرغ را در شیشه بشکنید و خوب هم بزنید. بعد دو قاشق روغن زیتون در آن بریزید و بگذارید چند ساعتی بماند. بعد روی کل موها بمالید و اجازه دهید تا ۸۰ درصد خشک شود. سپس با یک شوینده ملایم و مناسب موها را بشویید.

ترکیب تخم مرغ و تخم شنبلیله

شنبلیله برای موها بهترین تسکین است. به رشد سریع مو و سالم به نظر رسیدن آن کمک قابل توجه‌ای می‌کند. کافیست دو قاشق تخم شنبلیله را از شب قبل در آب خیس کنید. بعد از صافی رد کرده و آن را آسیاب کنید تا خمیری شود. سپس تخم مرغ را در آن شکسته و خوب هم بزنید. ترکیب را روی پوست سر و موها بمالید و به مدت یک ساعت اجازه دهید بماند. بعد از یک ساعت به خوبی بشویید و از طراوت و شادابی موهایتان لذت ببرید. می‌شود از این ماسک ۲ بار در هفته، برای نتیجه بهتر استفاده کرد.

ماسک مو ماست و تخم مرغ

ماست حاوی پروتئین، کلسیم، پتاسیم و ویتامین ب است. ماست مو را نرم و لطیف می‌کند و به رفع خشکی مو و ترمیم آسیب‌دیدگی‌ها کمک می‌کند. برای تهیه یک ماسک مو خانگی و راحت با ماست و تخم مرغ، کافیست تخم مرغ را در ظرف مورد نظر شکسته و آنقدر هم بزنید که کف کند. بعد به آن ۲ قاشق ماست اضافه کنید و هم بزنید. ماسک را روی موها و پوست سر بمالید. یک کلاه حمام روی آن گذاشته و بعد از گذشت ۳۰ تا ۵۰ دقیقه با آب و شامپو بشویید.

چربی‌زدایی با ماسک مو تخم مرغ و آبلیمو

آبلیمو قدرت بالایی در از بین بردن چربی دارد. کمی آبلیمو را با تخم مرغ مخلوط کنید. ماسک را به مدت ۱۵ دقیقه روی پوست سر و موها گذاشته و با کلاه پلاستیکی حمام بپوشانید. بعد از گذشت پانزده دقیقه، آبکشی نمایید. برای شستن موها از آب خیلی گرم استفاده نکنید. فراموش نکنید که استفاده از یک شامپوی مناسب مو، پس از استفاده از ماسک بسیار مهم است.

کد خبر 848454 منبع: همشهری آنلاین برچسب‌ها خبر مهم تخم مرغ مجله پوست و مو ماسک - سلامت

دیگر خبرها

  • آموزش روز دوم، طرز تهیه مرغ خیارشوری
  • حد کم کردن وزن کجاست؟ نگاهی به شیوه‌های مرسوم در کاهش و تثبیت وزن
  • معرفی چند عطر خاص برای آقایان و خانم ها
  • دیگر تخم مرغ را در روغن سرخ نکنید (فیلم)
  • با سریع ترین روش های کاهش وزن آشنا شوید
  • کشف ۴ تن روغن قاچاق
  • ۴ تن روغن نباتی قاچاق در لرستان کشف و ضبط شد
  • معرفی ۴ ماسک معجزه آسا برای مو با تخم مرغ + طرز تهیه
  • این سبزی سه برابر پرتقال ویتامین ث دارد
  • طرز تهیه سالاد پروتئینی خوشمزه با سس پستو