Web Analytics Made Easy - Statcounter

فوتبال جهان - کاپیتان سابق شیاطین سرخ برکنار شدن آقای خاص از سرمربیگری این تیم را باعث خرسندی اکثر اعضای این باشگاه دانست. ۰۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۱ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ، وین رونی بار دیگر از اخراج شدن ژوزه مورینیو از منچستریونایتد استقبال کرد و آن را تصمیمی درست و به نفع این تیم دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاپیتان و مهاجم انگلیسی پیشین شیاطین سرخ می‌گوید که نه تنها بازیکنان بلکه تقریباً تمام اعضای باشگاه از برکناری آقای خاص از این اتفاق خوشحال شده‌اند.

رونی در پایان فصل گذشته ترجیح داد به جای نیمکت‌نشینی در تیم تحت هدایت مورینیو راهی MLS شود اما او هنوز هم در این تیم دوستانی دارد که برترین گلزن تاریخ باشگاه را از اوضاع و احوال تیم مطلع کنند.

رونی در این باره گفت: من مطمئنم که اد وودوارد (مدیر اجرایی باشگاه منچستریونایتد) در مورد اخراج مورینیو همان تفکری را داشت که پرسنل باشگاه، از کارمندان گرفته تا آشپزها و مسئولان تدارک داشتند. هیچیک از این افراد از وضعیت تیم راضی نبودند.

با اخراج مورینیو، اولگنار سولسشایر به صورت موقت و تا پایان فصل جانشین فصل هدایت شیاطین سرخ بر عهده گرفته است و به نظر می‌رسد که همین اتفاق باعث بازگشت آرامش به تیم و باشگاه شده است.

رونی درباره انتصاب مهاجم نرژوی سابق من‌یونایتد به عنوان سرمربی این تیم عنوان کرد: اوله گزینه مناسبی برای ایجاد تغییری فوری در حال و هوای تیم و برگرداندن روزهای خوش به آن بود. شما برای داشتن یک باشگاه موفق باشد همه چیز را به درستی سر جایش قرار دهید و رضایت پرسنل‌تان را جلب کنید. نارضایتی در میان بازیکنان مسری است و رابطه میان اعضای کادر فنی و بازیکنان تیم هم وضعیت چنان خوبی نداشت اما الان حرکت خوبی توسط باشگاه صورت گرفته است و خیلی دوست دارم ببینم که اوله چگونه تیم و شیوه بازی آن را تغییر می‌دهد.

وین رونی: اخراج مورینیو تصمیم درستی بود/ منچستریونایتد نیاز به تغییر داشت

چندی پیش خبری منتشر شده بود مبنی بر اینکه مورینیو تصمیم اتخاذ کرده که نه تنها نارضایتی بازیکنان بلکه ناراحتی دیگر دست‌اندرکاران باشگاه را در پی داشته است و آن ملزم کردن بازیکنان به شرکت در دو نوبت جلسه تمرینی صبح و عصر در روز کریسمس و روز قبل از آن بود. تصمیم او علاوه بر بازیکنان، مسئولان فنی و تدارکات باشگاه از جمله آشپزهای باشگاه را هم مجبور می‌کرد که شب کریسمس را به جای حضور در کنار اعضای خانواده‌های‌شان در زمین تمرینی سپری کنند.

انتهای پیام/

R1015163/P35350/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط ژوزه مورینیو

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ژوزه مورینیو ژوزه مورینیو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۹۴۴۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت بازی منچستریونایتد و شفیلدیونایتد امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت

دو تیم منچستریونایتد و شفیلدیونایتد از سری رقابت‌های معقوقه هفته ۲۹ امشب ساعت ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه به وقت ایران در ورزشگاه اولدترافورد به مصاف هم خواهند رفت. بازی رفت دو تیم با نتیجه دو بر یک به سود منچستر پایان یافت. تیم منچستریونایتد چندی پیش با پیروزی برابر کاونتری سیتی در ضربات پنالتی توانست به فینال جام حذفی انگلستان صعود کند. این تیم در فینال با منچسترسیتی رقابت خواهد کرد. 

منبع: ورزش سه

tags # منچستر یونایتد سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • سوال بزرگ در اولدترافورد؛ چه تصمیمی در انتظار اریک تن هاخ است؟
  • رختکن چلسی مخالف اخراج مائوریسیو پوچتینو
  • مورینیو: در فوتبال یک‌بار و به‌خاطر رئال گریه کردم
  • کامبک به یادماندنی منچستریونایتد مقابل تاتنهام با گل های رونالدو و رونی (لیگ برتر انگلیس - 2009/4/25) / فیلم
  • برتری 3-2 منچستریونایتد مقابل میلان در شب بریس کاکا و وین رونی (24 آوریل 2007) / فیلم
  • پرسپولیس به راحتی آلومینیوم و سپاهان را شکست می دهد
  • خلاصه بازی منچستریونایتد ۴ - ۲ شفیلد یونایتد + ویدئو
  • سرپرست استقلال خوزستان:فقط تمرکز و دیگر هیچ!
  • مائوریسیو پوچتینو در خطر اخراج از چلسی
  • ساعت بازی منچستریونایتد و شفیلدیونایتد امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت