Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - کتاب رديف پيانوي استاد مرتضي محجوبي اثر بهار برخوردار، به چاپ دوم رسيد.
به گزارش خبرگزاري آريا، کتاب رديف پيانوي استاد مرتضي محجوبي اولين و تنها کتاب از رديف پيانوي اين موزيسين فقيد است که به خط نت موسيقي بين المللي بوده و چاپ اول آن در تابستان 1397 توسط انتشار هنر و فرهنگ منتشر گرديد، با استقبال بسيار خوب مخاطبان در کمتر از 4 ماه به چاپ دوم رسيده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بهار برخوردار پژوهشگر موسيقي و مولف اين کتاب در ارتباط با چاپ دوم آن گفت: «در پي درخواست هاي بسيار زياد مخاطبان براي چاپ دوم، نمونه صوتي کتاب را که مشتمل بر 138 گوشه تفکيک شده در 7 دستگاه و 5 آواز است، براي استفاده علاقه مندان آماده کرده ام که به همراه کتاب ارائه شده است.همچنين براي هنردوستاني که پيش از اين چاپ اول کتاب را تهيه کرده اند و نيز همه علاقه مندان به پيانو نوازي ايراني؛ امکان دانلود نمونه صوتي کتاب به صورت رايگان و از طريق سايت pianoirani.ir فراهم شده است. علاوه براين، در چاپ دوم امکان تهيه نسخه الکترونيکي کتاب (فايل PDF) فراهم شده است که اين مورد نيز از طرف هموطنان خارج از کشور بسيار تقاضا شده بود.
اين کتاب ماه گذشته از سوي سازمان ميراث فرهنگي و گردشگري به عنوان مرجع به دو پرونده پيانو نوازي به شيوه استاد محجوبي و شيوه نوازندگي پيانو کلاسيک ايراني اضافه شده است.»
تأليف کتاب «رديف پيانو» مرتضي محجوبي، در مجموع پنج سال زمان برده و يکي از بزرگترين خلأهاي موجود در پيانو نوازي ايراني و آموزش تکنيک‌هاي آن را برطرف ساخته است.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۹۴۴۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبریزی از تکرار این بازی متنفر است!

به گزارش ورزش سه، دیدار آلومینیوم - پیکان تداعی کننده یک خاطره تلخ برای بازیکنان و کادرفنی این تیم اراکی است و در این مسابقه آنها مرتضی تبریزی بازیکن باتجربه خود را از دست دادند و تبریزی با مصدومیت از ناحیه رباط صلیبی رو به رو شد و فصل برای او به پایان رسید.

مرتضی تبریزی در دقیقه 71 بازی با پیکان پس از برخوردی که درون زمین ایجاد شد روی زمین افتاد و پس از حضور کادر پزشکی تیم آلومینیوم از زمین بازی خارج شد و پس از بررسی بیشتر پزشکان مشخص شد که او از ناحیه رباط صلیبی آسیب دیده و فصل را از دست داده است.

این اتفاق تلخ یکی از بازیکنان باتجربه آلومینیوم را از دسترس مجتبی حسینی خارج کرد و با توجه به شرایطی که در ادامه برای این تیم اتفاق افتاد و بسته بودن پنجره نقل و انتقالات و جدایی چند بازیکن از جمع سفید و سبزپوشان اراکی، جای خالی مرتضی تبریزی در بازی برگشت مقابل پیکان بیشتر به چشم خواهد آمد.

این بازی که جنجال‌های داوری زیادی داشت با مصدومیت مرتضی تبریزی پراتفاق‌تر هم شد و تقابل این دو تیم برای مهاجم سابق باشگاه استقلال یک تقابل عادی نخواهد بود و برای او یادآور یک اتفاق تلخ است!

دیدار تیم‌های پیکان و آلومینیوم 17 اردیبهشت ساعت 17:00 برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • ثبت‌نام کلاس‌اولی‌ها از چهارشنبه/۲۴۰ هزار ردیف استخدامی معلمان در دولت سیزدهم
  • پرسپولیس با این 4 ستاره عوض می‌شود
  • تبریزی از تکرار این بازی متنفر است!
  • ایجاد دانشکده علوم پزشکی دامغان در بودجه ۱۴۰۳ ردیف اعتباری دارد
  • ۵۹ هزار دانش‌آموز یزدی در طرح ملی نجات آب شرکت کردند
  • «روایت اول» از ردیف یک موسیقی‌دان مهم منتشر شد/خواندن یک قصه جالب
  • استقبال بیش از ۵۹ هزار دانش آموز یزدی از طرح ملی نجات آب
  • تشییع باشکوه پیکر مطهر شهید «مرتضی غلامی» در گناوه
  • اقامه نماز بر پیکر مطهر شهید «مرتضی غلامی» در گناوه
  • آئین تجدید میثاق با شهید والامقام «مرتضی غلامی» درگناوه