Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@01:50:35 GMT

شورای شهر شیراز به دنبال افزایش نرخ آب بها

تاریخ انتشار: ۳ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۹۴۶۹۹

شورای شهر شیراز به دنبال افزایش نرخ آب بها

اعضای شورای شهر شیراز در جلسه علنی عصر امروز خود بر افزایش تعرفه آب‌بها و انشعابات آب و فاضلاب اصرار کردند. ۰۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۲ استانها فارس نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، در پی ایراد هیئت تطبیق به مصوبه 19 آذر 97 شورای شهر شیراز در مورد افزایش تعرفه آب بهاء و انشعابات آب و فاضلاب موضوع تبصره سوم قانون ایجاد تسهیلات برای توسعه طرح‌های آب و فاضلاب، این موضوع در دستور نخست جلسه علنی بعدازظهر امروز شورای شهر شیراز قرار گرفت و اعضاء شورا با اصرار بر مصوبه خود، خواستار اجرای این طرح شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نشست سیداحمدرضا دستغیب رئیس شورای شهر شیراز، با انتقاد شدید از گرانی‌های در جامعه اظهار داشت: اینکه فرمانداری به صورت کلی اعلام کند با توجه به سیاست‌های دولت نباید افزایش تعرفه آب بهاء نداشته باشید را قبول نداریم و این در حالی است که باید طبق ماده 90 آئین نامه با ذکر مورد دلایل خود را به شورا اعلام کند.

شورای شهر شیراز با افزایش تعرفه آب بهاء و انشعابات آب و فاضلاب موافقت کرداهواز|مناطق برخوردار از سیستم دفع فاضلاب آب بهای لازم را پرداخت کنندآزمایشگاه اندازه‌گیری فلزات سنگین در آب آشامیدنی در فارس راه‌اندازی شد

وی افزود: این مصوبه در راستای توسعه شهر است، دولت گرانی اقلامی که در اختیار خودش است را بگیرد، قیمت گوشت و نان افزایش یافته، اگر می‌خواهند کاری بکنند مقابل این گرانی‌ها که دست خودشان است بایستند.

رئیس اداره آب و فاضلاب شیراز نیز اظهار داشت: در سال گذشته لوله پلی‌اتیلین را متری 100 هزار تومان خریداری می‌کردیم و امروز قیمت آن به 250 هزار تومان رسیده است.

نظرپور در مورد افزایش تعرفه آب‌بهاء بیان کرد: این موضوع مغایر با قانون نیست، فرمانداری باید از ما برای بررسی و ارائه اظهار و نظرها دعوت به حضور در جلسه می‌کرد که این مهم را انجام نداد.

وی افزود: با این مصوبه تنها 9 درصد افزایش آب بهاء داریم به طوری که در حال حاضر متوسط نرخ آب بهاء به طور میانگین به ازای هر مشترک شیرازی، پنج هزا و 600 تومان که به شش هزار و 100 تومان در ماه افزایش می‌یابد.

انتهای پیام/ ت

R41382/P1336/S6,61/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۹۴۶۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جایزه ویژه توانیر برای مشترکان کم مصرف

به گزارش پارس نیوز، مصطفی رجبی مشهدی در نشست خبری در جمع خبرنگاران با اعلام اینکه در سال جاری تعرفه برق افزایش نخواهد یافت، اظهار داشت: تعرفه ها امسال تغیبر نمی کند و کسانی که زیر الگومصرف دارند برق را با نرخ یارانه ای دریافت می کنند اما کسانی که بیش از میزان الگوی تعیین شده برای هر اقلیم مصرف داشته باشند تعرفه را با افزایش پلکانی دریافت خواهند کرد.

 

وی افزود: تعرفه کسانی که بیش از الگو مصرف کنند با قیمت برق تجدیدپذیر دریافت خواهد شد.

مدیر عامل شرکت توانیر گفت: ۱.۵ میلیون مشترک باید نسبت به کاهش مصرف اقدام کنند و در صورت عدم رعایت اخطار گرفته و یا با محدودیت مواجه خواهند شد.

وی خاطرنشان کرد: مشترکانی که در تابستان امسال مصارف برق خود را نسبت به سال قبل کاهش دهند، علاوه بر برخورداری از پاداش روی قبوض و رایگان شدن قبض برق، از جوایز متنوعی چون خودرو و لوازم خانگی برخوردار خواهند شد.

منبع : ایلنا

 

دیگر خبرها

  • ویدیو/ آبگرفتگی معابر در شیراز به دنبال بارش شدید باران
  • جایزه ویژه توانیر برای مشترکان کم مصرف
  • افزایش کرایه‌ها بیش از ۴۵ درصد تخلف است
  • تخلف در افزایش کرایه‌ برخی تاکسی‌ ها در پایتخت
  • امسال قیمت برق افزایش نمی یابد
  • افزایش کرایه‌های تاکسی بیش از ۴۵ درصد تخلف است
  • جدیدترین خبر درباره رقم دستمزد ۱۴۰۳/ مصوبه دستمزد کارگران تغییر می‌کند؟
  • آخرین جزئیات تعرفه‌های خدمات پرستاری در سال ۱۴۰۳
  • آخرین جزئیات تعرفه‌های پرستاری در سال ۱۴۰۳
  • گلایه عضو شورای شیراز از عدم احداث باغات بانوان در شیراز