Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-01@10:48:23 GMT

درگیری عجیب زن چندش آور در اتوبوس+ فیلم

تاریخ انتشار: ۳ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۹۴۹۲۷

‍‍‍‍‍‍

رکنا: ظاهر ترسناک یک زن در اتوبوس موجب درگیری شد.

حجم ویدیو: 10.01M | مدت زمان ویدیو: 00:01:34

به گزارش گروه ترجمه رکنا، در این ویدیو دو زن در یکی از اتوبوس های پنیسلوانیا با درگیری لفظی که انجام دادند خود را سوژه رسانه ها کردند.

یکی از زنان با ناخن های مضحک و بلند در حالی که یک کلاه گیس بزرگ روی سرش گذاشته به داخل اتوبوس آمده و ظاهر بامزه و ترسناکی که برای خود درست کرده موجب تعجب و گاهی عصبانیت مسافران شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از زنان مسافر که از ظاهر او ترسیده مدام به او گوشزد می کند که فوق العاده بیریخت و ترسناک شده و با ظاهری که برای خود درست کرده مسافران را ترسانده اما زن جوان با بی خیالی که در وجودش است به او می گوید که فوق العاده زیبا شده و از نظر خودش هیچ کس را نترسانده است.

اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

رقصیدن باران کوثری و آزاده صمدی در یک تئاتر جنجال به پا کرد + فیلم پرونده وحید مرادی دوباره به جریان افتاد+ عکس سروش بی غیرت مردی را سراغ همسر تنهایش فرستاد سود سهام عدالت برای چه کسانی زودتر واریز می شود !؟ زن موطلایی پسر جوان خود را به خلوت شیطانی کشاند +عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا فرشته از مرد خوشتیپ و پولدار حرف زد و من سراغ شاهین رفتم+ عکس ازدواج همزمان خواهران 2 قلو با یک پسر جنجال به پا کرد + عکس علت درگذشت آیت الله هاشمی شاهرودی چه بود ؟ راز جسد دفن شده با چکمه های چرمی چه بود؟ +عکس این 2 پسر بچه مشهد را به هم ریخته بودند + عکس مرد تهرانی با آغوش باز مرگ را پذیرفت + عکس خودکشی به شیوه اوردوز دلیل مرگ پسر 17 ساله در شرق تهران کودک مشهدی با کارنامه ممتازی اش به خانه آمد اما با جسد پدرش روبه رو شد زن مشهدی: خودم بساط عیش و نوش همسرم را مهیا می کردم اما ...

منبع: رکنا

کلیدواژه: اخبار حوادث اتوبوس زن فیلم درگیری یک زن عکس من قتل پسر زندگی فیلم مرد مدرسه قربانی ازدواج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۹۴۹۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درگیری مرگبار ۲ دانش آموز در شوش

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، سرهنگ محمد محمدی نسب گفت: ۲ دانش‌آموز در بیرون از مدرسه در منطقه ابوذر غفاری شهرستان شوش با هم درگیری شدند.

وی افزود: در این درگیری یکی از آنها با مشت به سر همکلاسی‌اش زد.

سرهنگ محمدی نسب ادامه داد: این ضربه موجب بی‌حالی دانش‌آموز شد و به بیمارستان انتقال یافت.


فرمانده انتظامی شوش می‌گوید: متاسفانه فرد مصدوم پس از انتقال به بیمارستان، با وجود تلاش پزشکان، جان خود را از دست داد.


وی اضافه کرد: خانواده قاتل ساعتی پس از وقوع جرم، عامل قتل که یک فرد ۱۴ ساله است را به پلیس معرفی کردند و پس از تشکیل پرونده، به مرجع قضایی معرفی شد.

دیگر خبرها

  • درگیری مرگبار ۲ دانش آموز در شوش
  • جوان: مهدی نصیری «باطن» اصلاح‌طلبان است که «ظاهر» شده
  • «اسکله شناور غزه» ظاهر انسانی و باطن نظامی
  • آنچلوتی: رئال مادرید در سطح خودش ظاهر نشد؛ بازی برگشت در برنابئو هیجان‌انگیز است
  • گزارش جالب دویچه‌وله؛ روش های دور زدن تحریم ها ازسوی ایران و روسیه | چین در ظاهر هیچ نفتی از ایران وارد نمی‌کند؛ در عوض...
  • انجام آزمایش تب مالت دامها نیازمند همکاری مردم در روستاها است
  • درگیری مسافری با راننده اتوبوس منجر به تصادف شد (فیلم)
  • مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا: نشانه‌های یک جنگ جهانی دوباره ظاهر شده است
  • بورل: نشانه‌های یک جنگ جهانی دوباره ظاهر شده است
  • فیلم درگیری ترسناک اراذل قمه‌کش و چاقوکش در بیمارستان اصفهان