Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه فرهنگ و هنر خبرگزاری تقریب، کارگردان فیلم سینمایی «دو دزد و دو پری» سریال می‌سازدحسین قناعت کارگردان سینما و تلویزیون از تولید و آغاز مرحله پیش تولید سریال جدید خود با نام «شش قهرمان و نصفی» خبر داد و اظهار کرد: این روز‌ها بر روی سریالی جدید به نام «شش قهرمان و نصفی» کار می‌کنم. به تازگی وارد مرحله پیش تولید شده ام و درگیر انتخاب عوامل و بازیگران هستم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی در ادامه درخصوص انتخاب لوکیشن‌های این مجموعه گفت: حدود ۹۰ درصد از لوکیشن‌های این مجموعه در شمال ایران شهر آمل، سرخ‌رود است و فقط در بخش‌هایی کوتاه در تهران تصویربرداری خواهیم داشت.

کارگردان فیلم سینمایی «دو دزد و دو پری» درباره انتخاب بازیگران مجموعه «شش قهرمان و نصفی» افزود: عوامل این سریال تلویزیونی انتخاب شدند، اما هنوز بازیگران قطعی نشده اند و درحال بستن قرارداد‌های آن‌ها هستیم.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۹۵۱۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هیچ کسی مثل بازیگران بی اخلاق و بی تعهد نیست؛ اگر پول باشد هر کاری می‌کنند!

آفتاب‌‌نیوز :

«محمدحسن شانه‌ساززاده» مؤسس گروه «شاتل» و نایب‌رئیس هیئت‌مدیره «نماوا» با حضور در یک لایو اینستاگرامی گفت: «هزینه ساخت ارزان‌ترین سریال در نماوا ۳ میلیارد تومان است. برای هر قسمت از سریال «سووشون» ساخته نرگس آبیار که به زودی منتشر می‌شود، ۸ میلیارد تومان هزینه شده است.

او در پاسخ به چگونگی همکاری با بازیگران در این پلتفرم‌ها گفت: «من در خیلی از صنایع بودم، اما هیچ کدام مثل بازیگران، بی اخلاق و بی تعهد نیستند با وجود آنکه به هر حال ادعای فرهنگی بودن دارند، اما اگر پول باشد هر کاری می‌کنند.»

منبع: همشهری آنلاین

دیگر خبرها

  • بازیگران شبکه نمایش خانگی را ستاره‌باران کردند
  • ادعای عجیب مدیر ارشد نماوا علیه هنرمندان جنجال به پا کرد؛ قطع همکاری مازیار میری و همایون اسعدیان با نماوا
  • از کارگردان و تهیه‌کننده تا منتقد در برابر اتهام بی اخلاقی به هنرمندان سینما
  • هیچ کسی مثل بازیگران بی اخلاق و بی تعهد نیست؛ اگر پول باشد هر کاری می‌کنند!
  • عکس | بازیگران نون خ در اتاق گریم
  • مقاومت مرموز دربرابرسینمای مقاومت
  • درگیر شدن با «عروس خیابان فرشته»/ فیلمنامه‌ از بازیگر مهم‌تر است
  • گناه فرشته یا گناه شهاب حسینی، لادن مستوفی، امیر آقایی و ...
  • گناه فرشته یا گناه شهاب حسینی ، لادن مستوفی ، امیر آقایی و ...
  • رونمایی از تیزر سریال «هیس، هیچی نیس!»/ خواننده تیتراژ معرفی شد