Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول اداره قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه فارس از آغاز ثبت‌نام چهل و دومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در رشته‌های معارفی خبر داد. ۰۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۹ استانها فارس نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه فارس، سید امیرعباس جلایی اظهار داشت: ثبت‌نام چهل و دومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در رشته‌های معارفی از پنجم دی‌ماه آغاز و 30 دی‌ماه سال جاری پایان می‌یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: رشته‌هایی که ثبت آن‌ها در این تاریخ انجام می‌شود شامل رشته تفسیر قرآن کریم از سوره اسراء بر اساس تفسیر نمونه و معارف و حفظ موضوعی قرآن شامل 48 موضوع اول کتاب"با قرآن خوشبخت شوید" است.

جلالی گفت: آزمون معارف و حفظ احادیث نهج‌البلاغه نیز از 40 حکمت اول کتاب راه روشن صورت می‌گیرد.

مسابقات سراسری قرآن کریم نیروی زمینی ارتش در اردبیل برگزار می‌شودنتایج رشته تفسیر مسابقات سراسری قرآن‌ در بخش خواهران اعلام شدچهل‌ویکمین دوره مسابقات سراسری قرآن بخش بانوان در اراک آغاز شد

وی در مورد زمان برگزاری آزمون این رشته‌ها گفت: آزمون فوق هم‌زمان با آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم در اسفندماه برگزار می‌شود.

مسئول اداره قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه فارس اظهار داشت: علاقه‌مندان شرکت در این مسابقات می‌توانند با مراجعه به سایت www.quranedu.ir نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.

انتهای پیام/ ت

R41382/P1336/S6,61/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۹۵۳۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ثبت نام چهارمین دوره مقدماتی طرح ملی قرآنی حفظ نور رضوی

  به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی، مدیر طرح ملی قرآنی حفظ نور کشور گفت:"اعظم السادات برغمدی" روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان این که دبیرخانه طرح ملی تلاوت قرآن کریم در مشهد دایر است افزود: همه دختران ۱۴ تا ۲۴ سال می‌توانند در این طرح شرکت کنند و از آموزش‌های ویژه بهره‌مند شوند.   وی ادامه داد: کار ثبت نام از دختران تا پایان اردیبهشت ماه سال جاری ادامه دارد و علاقه مندان می‌توانند برای ثبت نام به تارنمای طرح ملی قرآن حفظ نور https://beitnarjes.ir/Article/Single/۴۸ مراجعه کنند.   مدیرطرح ملی قرآنی حفظ نور کشور گفت: تربیت نسل جوان، تربیت نسل قرآنی مهدوی، کمک به خواسته رهبری در خصوص تربیت حافظ قرآنی و انتقال فرهنگ قرآنی به خانواده ها از جمله اهداف این طرح است.   برغمدی افزود: این طرح فرصت بی‌نظیری پیش‌ روی دختران علاقه مند به قرآن در استانها قرار می‌دهد.      

 

دیگر خبرها

  • ثبت‌نام لیگ قرآنی «ضحی» در گیلان آغاز شد
  • نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون اعطای مدرک به حافظان قرآن
  • ثبت‌نام سومین دوره مسابقات تیمی قرآن در گیلان آغاز شد
  • مشارکت ۳۲۵ نفر در مسابقات قرآنی شرکت گاز خراسان جنوبی
  • آغاز ثبت نام چهارمین دوره مقدماتی طرح ملی قرآنی حفظ نور رضوی
  • دو ایرانی در مسابقات قرآن مالزی
  • برگزاری کنکور داوطلبان گروه علوم تجربی در اراک
  • بیش از ۱۰ هزار نفر در رشته علوم تجربی رقابت کردند
  • برگزاری دومین روز کنکور سراسری ۱۴۰۳
  • بیش از ۱۱ هزار داوطلب گیلانی کنکور سراسری باهم رقابت کردند