Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مسعود مهدی زاده مقدم، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان خراسان رضوی در نشست بررسی مسائل و راهکار‌های راهبردی با مدیران شهرک‌ها و نواحی صنعتی، گفت: تعامل منطقی و همفکری لازم با صاحبان صنایع در شهرک‌ها و نواحی صنعتی به صورت مستمر باید باشد تا زمینه رشد و توانمندی واحد‌های صنعتی همواره روند مثبت داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: خوشبختانه نقش واحد‌های صنعتی و فعالین اقتصادی در زمینه ایجاد اشتغال، صادرات و نهایتاً نوآوری در جهت توسعه پایدار اقتصادی بخصوص اقتصاد مقاومتی به صورت مطلوب انجام شده است.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان خراسان رضوی با اشاره به اینکه مهمترین هدف ما تحقق برنامه‌ها برای صنعتگران، تولیدکنندگان و کارآفرینان بوده، ادامه داد: باید در هر شرایط اقتصادی، استفاده از ظرفیت‌های نهفته صادرات را برای ایجاد مسیر رونق کسب و کار صاحبان صنعت به صورت مطلوب ایجاد کنیم و با حمایت‌های سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، تا حدود زیادی به این مهم در شهرک‌های صنعتی استان رسیده ایم.

مهدی زاده مقدم عنوان کرد: مدیران شهرک‌هاو نواحی صنعتی باید از نزدیک در جریان پیشرفت‌های صنعتی و تکنولوژی‌های واحد‌های صنعتی و تولیدی قرار گرفته تا از ظرفیت‌های نهفته در جهت رشد و رونق اقتصادی بیشتر صنعتگران و تولیدکنندگان و در راستای ارتقاء در توسعه و افزایش ارزش افزوده و در نهایت توسعه فضای کسب و کار استفاده شود.
وی بیان داشت: اشتغال مولد و پایدار و فراهم کردن بستر مناسب برای ایده‌های جدید و توسعه صنعت و کارآفرینی در جهت فضای کسب و کار یکی از اهداف اصلی و رویکرد مهم شهرک‌های صنعتی استان خراسان رضوی بوده و باید بیش از پیش موتور محرکه اقتصادی واحد‌های صنعتی و تولیدی را به بچرخش در بیاوریم.
رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان خراسان رضوی، افزود: ۴۵ درصد از صنایع، ۳۹ درصد از اشتغال صنعتی و ۲۴ درصد از سرمایه گذاری استان در شهرک‌های و نواحی صنعتی استان خراسان رضوی قرار دارد.

انتهای پیام //م. ص   نشست بررسی مسائل و راهکار‌های راهبردی با مدیران شهرک‌ها و نواحی صنعتی خراسان رضوی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صنعت اخبار اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۹۵۴۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واگذاری ۴۵۶۶ سند شهرک‌های صنعتی هرمزگان

با حضور رئیس ثبت اسناد کشور آئین واگذاری ۴۵۶۶ هزار سند شهرک‌ها ونواحی صنعتی و واحدهای تولیدی استان هرمزگان برگزار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، در جریان سفر حسن بابایی رئیس سازمان ثبت اسناد واملاک کشور به استان هرمزگان ، آیین واگذاری 4566 هزار سند شهرک‌ها و نواحی صنعتی و واحد‌های تولیدی استان هرمزگان با حضور رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور برگزار شد.

 این اسناد حدنگاری در 31 شهرک و نواحی صنعتی و برای 4566 هزار قطعه و با مساحت 4368 هکتار صادر شده‌اند.

 اسناد حدنگاری مشاور مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی هرمزگان در این آیین به صورت نمادین توسط حسن بابایی رئیس سامان ثبت اسناد واملاک کشور تحویل داده شد.

انتهای پیام/864/.

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از پروژه فروسیلیس منگنز ازنا در چند ماه آینده
  • نوآوری و خلاقیت لازمه عبور از بحران‌های اقتصادی
  • توسعه بازار‎های صادراتی با اخذ استانداردهای جدید باتری
  • واگذاری ۴۵۶۶ سند شهرک‌های صنعتی هرمزگان
  • نخستین واحد پرورش قارچ صنعتی در جوین خراسان رضوی افتتاح شد
  • فرش قرمز خراسان شمالی برای سرمایه گذاری
  • پایانه صادرات آبزی پروری مازندران هنوز کامل نشده است
  • تولیدات خوزستان در نمایشگاه اکسپو مورد توجه فعالان اقتصادی
  • صادرات اقلام فروشگاهی به کوبا/ نوسازی ۱۶۰ کارخانه نیشکر در کوبا
  • ۸۳ درصد اشتغال صنعتی در نیشابور مربوط به ۱۰ واحد بزرگ است