Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در آستانه بازی تدارکاتی تیمش مقابل فلسطین پیامی خطاب به سهل‌انگاران منتشر کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان و به نقل از کانال تیم ملی فوتبال ایران، سرمربی تیم ملی در آستانه دیدار دوستانه مقابل فلسطین پیامی را در مورد شرایط تیم ملی صادر کرد. این پیام به شرح زیر منتشر شده است:

پیام سرمربی در برابر (سهل انگاران) 

قسمت ۲

 متاسفانه مجبورم قلب خود را از طرف کسانی که نمی‌توانند صدای خود را به گوش برسانند، بگشایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ادامه مشاهده رفتار غیرمحترمانه و به دور از وجاهت که با کادر و بازیکنان تیم ملی شده، دردناک است. آنها افرادی سخت کوش و صادق هستند که با تعهد کامل به اهداف تیم ملی مشغول به کار هستند. آنها با افتخار و تعهد کامل به وظایف حرفه‌ای خود پایبند هستند. البته آنها نیز انسان هستند. افرادی با شرافت که تعهدات خانوادگی و توقعات شخصی بجا و بحقی دارند.

پس از تمامی فداکاری‌ها و تلاش‌هایی که آنها برای موفقیت تیم ملی انجام داده‌اند، من از مشاهده رفتاری که با کادر و بازیکنان من همانند افراد بی‌بضاعت و تیره بخت انجام می‌شود، خسته و دل زده هستم.

کارلوس کی‌روش

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: کی روش تیم ملی فوتبال میزان پیام کی روش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۹۶۰۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعهد تولیدکنندگان داخل بر تامین ۴۰درصد مودم‌های پروژه فیبرنوری

به گزارش خبرنگار مهر، امیر لاجوردی رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در پاسخ به سوال یکی از کاربران مبنی بر تولید مودم نسل ششم در داخل کشور گفت: هفته پیش دقیقاً همین‌کار را کردیم. در جهت حمایت از مصرف کننده و تولید داخل، با تفاهم با تولیدکنندگان عزیز داخلی و اپراتورها قرار شد چهل درصد نیاز اپراتور، در تامین مودم پروژه فیبر، از داخل تامین شود البته به شرطی که تا شش ماه آینده محصولی با کیفیت مناسب تولید شود.

کد خبر 6092720 هنگامه فروغی

دیگر خبرها

  • ادامه تیره‌روزی‌های کلباء با وجود گلزنی قایدی
  • مهم ترین نکات برای خرید قهوه عربیکا و خرید قهوه روبوستا چیست؟
  • خبر جدید از حراج شمش/ شمش تولیدکنندگان داخلی هم حراج می‌شود
  • تعهد تولیدکنندگان داخل بر تامین ۴۰درصد مودم‌های پروژه فیبرنوری
  • تحقق کامل تعهد اشتغال استان کرمانشاه
  • روایت رییس پژوهشگاه رویان از پیام رهبری در خصوص ساخت انسان کامل
  • پیام تبریک ناصر الخلیفی به مناسبت دوازدهمین قهرمانی پاری سن ژرمن در لیگ فرانسه
  • ببینید | پیام ویژه سردار حاجی‌زاده خطاب به مردم
  • ببینید | پیام ویژه سردار حاجی‌زاده خطاب به مردم درباره حمله سپاه به اسرائیل
  • تعهد اشتغال برای هزار و ۵۵۸ نفر در سمیرم